XTC en vliegen

Haai iedereen!!

Ik had een vraagje, heeft er iemand wel is xtc gebruikt en een paar dagen later gevlogen (op vakantie gaan)? Voelt dat anders of raar ofzo? Hoor graag jullie ervaringen. Alvast bedankt. :)

Liefs, xLittlePrincess

ooscaar

Wijs gebruiker
Uiteraard voelt dat niet anders. Misschien ben je wat sipper in het vliegtuig of slaap je wat meer omdat je iets wat meer moe bent. Ook heb je misschien een lichte dip aan het begin van je vakantie. Niets aan de hand dus zo lang jij zelf geen last denkt te hebben van de dip.

Haardroger

Belezen gebruiker
Keek een beetje raar op bij de titel haha!
Heb zelf eigenlijk altijd meer dan voldoende tijd gehouden tussen deze twee.
Kan je er dus niet heel erg veel mee verder helpen.

Al denk ik natuurlijk dat je er totaal geen last van kan hebben gezien de effecten

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dat wel eens gedaan. Had het weekend doorgehaald aan de coke, pep en xtc en ben toen 3 dagen later in het vliegtuig gestapt voor een stedentrip. Het vliegen was totaal geen probleem, de stedentrip was wat minder geslaagd door een gigantische kater die de hele week aanhield. Maar dat laatste was vooral omdat ik het dat weekend extreem bond had gemaakt. Als je alleen xtc gebruikt en normaal slaapt dan zal de dip op je vakantie waarschijnlijk wel meevallen.

Bovenaan