XTC en volle maag + trip report

hey mense! om het kort te houden volgende vraag : heeft een volle maag werkelijk zoveel invloed op XTC?

-trip report-
zit dus als volgende, ik had bij kerstavond naa het kersteten, samen met een maat 2 pillen gedropt op een feestje, had ze overlaats gekocht bij vertrouwde dealer die altijd eerlijk is geweest, en had deze zelfs getest en beweerde een goede MDMA trip te hebben.

maar ik en mijn maat voelden amper iets van de pille :confused: voornamelijk de bijeffecten die sterk leken op speed (trillingen, energiek gevoel, sneller praten, alerter enz..) aleen veel minder hard dan werkelijke speed, waar ook eens bij komt dat ik de eerder getest had met Marquis reagent die duidelijk orangje bruin aangaf wat wijst op speed.
DUS ik dacht, ik crush hem en snuif em op, dan weet ik het meteen of het speed was, had ik dus ook gedaan, maar voelden amper eenig extra effect :confused:

later die avond ik en men maat nog een hele gedropt, waar we wel redelijk aan het geven waren, maar nogsteeds geen MDMA gevoel, dus contracteer is mijn dealer, die snapte er ook niks van, heeft hij vanavond nog 1tje gedropt, en heeft weer duidelijk MDMA gevoel en merk het ook aan zijn manier van spreken :tearsofjoy:

dus kan een volle maag echt zoveel effect hebben op xtc? ik ga volgende week de 2 laatste proberen met een vriendin, en die dag vasten, kijken wat het op nuchtere maag geeft..

bedankt voor het lezen, groetjes - cake

alcoholist zei:
kan alles geweest zijn,zelf late testen :wave:

woon helaas in België en die testcentrums ligge niet meteen in de buurt..ben ook minderjarig dus nog geen rijbewijs. ik ga die dag gewoon beetje fruit eten en water drinken zoals ik wel vaker doe als ik vanplan ben xtc te doen denk ik

Bovenaan