xtc en wiet samen..

Nick

Experimenterende gebruiker
xtc en wiet samen gebruiken..kan dat gewoon samen..
Is het dan niet zo dat je een pil heb genomen en daarna gaat roken dat het effect weg gaat?? :confused:

roaren*

Bewuste gebruiker
ik vind dat je als onder invloed bent van xtc en dan een joint gaat roken dat je hem nog intenser gaat voelen, en ik heb ook altijd meer zin in een joint als ek onder invloed ben van xtc en het is ook zo dat de pil vroeger opkomt als je een joint rookt

Marcel

Belezen gebruiker
Een vriend van mij begon altijd met een pilletje (1/2, 40-60 mg) en nam dan wiet. Met deze combi voelde hij zich geweldig en hoefde hij niet zoveel te slikken.

Soms werd hij dan wel ongelofelijk duf. Ik zelf combineer niet graag. Heb het wel eens gedaan maar dan knalt de wiet er teveel in. Vind ik zelf sonde van het mdma effect.

Wiet en mdma werkt elkaar natuurlijk wel wat tegen. En het is zo dat het wat minder voorspelbaar wordt. Voorzichtig proberen zou ik zeggen.

ts

Bewuste gebruiker
Inmiddels heb ik dit redelijk vaak gedaan, als je beetje normale pillen hebt vind ik het superrelaxt. Je kunt heerlijk zitten niks doen en gewoon genieten.

Mac...

Badass junkie
niet mee eens, de verschillende stoffen werken ieder apart. Het is dan ook niet zo vreemd dat mensen juist door het roken van een joint op de schijven over hun nek gaan. Bovendien voel ik op elke drug wel de werking van een lekker jointje, zelfs op pep en dat is toch echt wel een behoorlijke tegenpool van THC. (gevoelsmatig gezien dan, hè)

heidrun

Belezen gebruiker
ik heb weleens het idee dat als je pilletje uit begint te werken en je rookt dan een joint dat het gevoel weer een beetje terugkomt.
ik vind het een geweldige combi
ook de day after blow ik lekker, maar sommige mensen worden de day after depri en dan is een joint weer niet zo bevordelijk voor je stemming

Audio Scum

Belezen gebruiker
Ja meestal wel. Je voelt er idd erg weinig van maar het is gewoon heerlijk om te doen. Je steekt echt de een naar de ander op.

spacekonijn

Badass junkie
ik rook dr altijd best wat het is gewoon superlekker en het bevorderd mijn space sowieso altijd :)

en als je lekker thuis aan het spacen bent krijg je altijd flink space visioenen van veel blowen :sunglasses:

roaren*

Bewuste gebruiker
Audio Scum zei:
Ja meestal wel. Je voelt er idd erg weinig van maar het is gewoon heerlijk om te doen. Je steekt echt de een naar de ander op.

je denkt dat je er niets van voelt maar eigelijk verhoogt het wel effect wel, maar je merkt er gewoon niets van

Jeller

Badass junkie
ik zou het verschil eigenlijk niet weten want kheb nooit x zondr wiet gedaan, maar ik voel er toch iets van, maar toch veel minder dan normaal, je wordt er totaal niet loom van dan, maar het vertsterkt wel het stuike wa

BacingsPen

Badass junkie
blowen is gewoon beter dan XTC:P

er zijn meer mensen die XTC gebruikers die erbij blowen dan blowers die XTC erbij gebruiken :P

platypus

Belezen gebruiker
ik vind het echt heel relaxt!
word er helemaal wazig van en met m'n ogen dicht word het allemaal nog waziger (maar toch ook weer scherper :mrgreen: )

Nick

Experimenterende gebruiker
platypus zei:
ik vind het echt heel relaxt!
word er helemaal wazig van en met m'n ogen dicht word het allemaal nog waziger (maar toch ook weer scherper :mrgreen: )

uh? oke :rolleyes: Vette Shit dus :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
lachgas op x is inderdaad erg leuk, heb toevallig vorige maand zon mooie slagroomspuit gekocht. En blowen smaakt lekkerder voelt lekkerder.. maarja, de met de meeste dingen is dat zo op x :grin:

amateur

Newbie
-ToXiC- zei:
lachgas op x is inderdaad erg leuk, heb toevallig vorige maand zon mooie slagroomspuit gekocht. En blowen smaakt lekkerder voelt lekkerder.. maarja, de met de meeste dingen is dat zo op x :grin:
ik heb al lachgas op de mdma gedaan het is erg leuk zeker aan te raden :grin:

Deranged

Badass junkie
De mensen waar ik mee was rookten gerust een mijer weg terwijl ze liepen te spacen. Ik vind het vrij zinloosj e word echt niet extra vaag ofzo en ook vind ik joints niet te roken als ik strak sta, heb meer plezier van een sjagske dan. :smoke:

Mac...

Badass junkie
Nee bah. Ik vind over het algemeen shag lekkerder dan vaste, behalve als ik strak sta. Die gore shag krijg ik dan met geen mogelijkheid weg. Je hebt wel gelijk. De wiet heeft niet heel erg veel toegevoegde waarde, maar toch word je er weer net op een andere manier wazig van en dat is wel leuk, als je verschillende stadia afgaat tijdens het knallen.

Deranged

Badass junkie
Dacht wel eens iets van een zwaar gevoel in mijn achterhoofd te merken. Maar of daar nou blij van moest worden.

Bovenaan