XTC en ???

Goede avond,

Afgelopen vrijdag was ik op een vet techno feest en daar overkwam me het volgende:

Eindelijk binnen gingen we naar de dansvloer en begonnen we met z'n allen te nemen. Ik begon zelf met een halve van 150 mg. Tussendoor even cola gehaald en naar de wc geweest, daar heb ik iets heel doms gedaan. Ik laat me drankje daar onbewaakt staan want ik mocht hem niet mee nemen. Omdat ik dacht dat de toilet juffrouw er wel op zou letten, deed ik er niet heel moeilijk over. Nadat ik klaar was rook ik nog even aan mijn cola en nam een slokje om te proeven of het zoutig was ofzo, gewoon voor de zekerheid, verwachtte iig niks. Nou alles prima en ik terug naar de dansvloer.

Ondertussen begon iedereen al wat te merken en uiteindelijk was iedereen suuuper waus. En ik stond daar nog van "hmm nja duurt wel lang hoor" en na anderhalf uur "jeeezus ga wat bijpakken hoor". Nja twee uur later dus nog een kwartje bijgepakt. Voelde nog steeds helemaal niks, drie kwartier later dacht ik, oke laatste kwartje en als ik dan niks meer voel jammer dan. Ik slik normaal altijd een hele op een avond dus was er niet bang voor ofzo en de rest van de groep zat al ongeveer over de hele heen.

10 minuten na het kwartje sloeg hij dan eindelijk in. Ik werd echt waus x 10 gewoon. Jezus wat heftig, super sterke love gevoel. Helemaal geweldig. Ik merkte alleen wel dat ik niet "hard" ging. Me been zat alleen een beetje te trillen en ik begon te denken dat ik misschien iets te hard ging ofzo. Maar had geen spanning in me kaken, niks. Bewegen ging een beetje moeizaam voelde me een beetje loom en niet helemaal 100% bij geest ofzo. Ik ging wel super lekker nog verder en had totaal niet het idee bad te gaan maar ineens begon ik rare dingen op te merken.

Iedereen in de club zat op tafels en stoelen in me ooghoeken en elke keer als ik keek was het weer weg. Had wel vaker mensen over dit gehoord en dacht dat het bij de X hoorde. Maar opeens word alles super vaag en heb ik echt geen idee maar wat er nou allemaal precies gebeurd haha. Ik begon echt te hallicuneren als een gek en het kwam echt in golven hoe erg het zegmaar was. Hoorde later van vrienden dat me ogen terug in me hoofd tolde af en toe en dat ik er erger uit zag als een zombie haha. Gewoon serieus dood eng.
Uiteindelijk merkte een vriendin ook op dat ik oververhit raakte, ik was helemaal rood aangelopen en bezweet dus ik samen met zon gast wat koels opgezocht. Vanaf hier word het allemaal vet vaag maar vertel wat ik nog weet.

Op dat moment maakte ik een soort rare wiebel ofzo, en ik weet nog van ervaringen van vrienden dat ze wiebelig werden van GHB. Langzaam sloeg het kwartje in (haha). Die kut cola.
Ging echt hallicuneren als eeen gekk. Die vriend nam me mee terug naar de zaal maar ik bleef bij elk groepje mensen staan overtuigd dat het mijn groep was. Terug in de zaal zag ik een groot geel hek die ik eerst moest openduwen. Armen van mensen waren bankleuningen. Ik iemand geld pakken uit een laatje. Ik was ervan overtuigd dat een vriendin van me niet de echte was maar een kloon, wat me eigenlijk ook niet echt boeide?

Uiteindelijk gingen we naar huis maar herinner me niks meer van die terug reis met de taxi, echt een zwart gat. Maar mij is verteld dat ik naast de taxi chauffeur zat en niet echt moeite deed om me hallicunaties te verbergen, had het schijnbaar over vrachtwagens enzo.

Nja eenmaal thuis ging ik op de bank zitten, heb daar nog weet niet hoelang naar een vriendin zitten staren, mezelf afrvragend wie ze was en wat ze bij ons deed. Dacht dat een vriend een vrouw was en ook indringer want ook hem herkende ik niet haha. Nja daarna met zn alle lopen blowen wat me wel goed deed als in dat ik weer wat helderder werd en doorkreeg wat er precies aan de hand was en ik kon mijn "heldere" momenten weer aanwijzen. (de momenten dat ik dus niet "out" ging).

Uiteindelijk ging ik naar de badkamer om in bad te gaan. Dat is nog wel het spacende van de hele avond. Ik dacht namelijk dat er een soort plaat van plastic nog boven het bad uitstak en dat het bad tot aan de plastice rand was gevuld. Dacht nog " nou das wel een beetje vol". Links van me was een raampje, en daar zag ik de patronen van een gebreide trui zegmaar in, in vertical lijnen die bewogen naar links en rijen poppetjes die elk hun eigen dansje deden, daar heb ik ook nog even naar staan kijken.

Weer terug naar het bad, boog me voorover om erin te kijken. Opeens bleek het water helemaal niet zo vol te zitten en maar een klein beetje gevuld te zijn. Naarmate ik keek vulde het bad zich met kleine doorzichtige kubussen met blauwe lijnen tot het weer net zo vol was als toen ik de eerste keer keek. Toen nog 2 keer "out" gegaan in bad. Ik doe "out" tussenhaakjes want ga niet echt out maar dat zijn gewoon periodes dat ik er gewoon eeeecht niks meer van snapte en me hersenen totaal niks deden met impulsen of iets.

Uiteindelijk uit het bad gekomen, de badkamer uit stond daar een vriendin maar ik herkende haar echt niet. ik zag namelijk een vrouw van in de 50. Ik staarde haar nog even aan totdat ze uiteindelijk haar vertrouwde gezicht weer terug kreeg.

Uiteindelijk op de bank gezeten totdat ik weer redelijk bij zinnen was. Het was best heftig om mee te maken, vooral omdat ik nooit eerder gehallucineerd heb. Maar toen ik daarna wilde opzoeken of het X in combi dat resultaat geeft kwam ik op niks. Wat denken jullie dat er in me drankje zat? Twijfel namelijk nog een beetje en kan er niks over vinden en 0 ervaringen van mensen die hetzelfde beschrijven.
Ben echt benieuwd naar mensen die hetzelfde hebben ervaren ooit ook.

Haha ik wilde het globaal even opschrijven maar kom gelijk met een heel gedetailleerd rapport. Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Wawa

Belezen gebruiker
Miss een soort van serotonine vergiftiging, die tafels enzo dat is allemaal heel typisch als je iets te veel hebt gepakt of als het allemaal in een keer inslaat (vaak is het sneller als je slecht heb gegeten of wat dan ook). Je kan gewoon flink hard hallucineren van pillen zelf ook wel is gehad, maar het kan miss ook zijn dat er 2CB in je pil zat die worden ook vaak als xtc verkocht omdat ze in een lage dosis ook zo'n werking hebben. Ook is er Mdma in de omloop die voor flink wat hallucinatie taferelen kan zorgen (vriend van me die tegen mensen praatte die er niet waren). Ik denk niet dat er G in je drankje is gedaan want als je out zou zijn gegaan dan zou je wel een tijdje out zijn geweest.

Dus wat voor Pil had je?

Daarbij zou ik niet in bad gaan als je jezelf zo voelt, kan levensgevaarlijk zijn :wink:

Wawa zei:
Miss een soort van serotonine vergiftiging, die tafels enzo dat is allemaal heel typisch als je iets te veel hebt gepakt of als het allemaal in een keer inslaat (vaak is het sneller als je slecht heb gegeten of wat dan ook). Je kan gewoon flink hard hallucineren van pillen zelf ook wel is gehad, maar het kan miss ook zijn dat er 2CB in je pil zat die worden ook vaak als xtc verkocht omdat ze in een lage dosis ook zo'n werking hebben. Ook is er Mdma in de omloop die voor flink wat hallucinatie taferelen kan zorgen (vriend van me die tegen mensen praatte die er niet waren). Ik denk niet dat er G in je drankje is gedaan want als je out zou zijn gegaan dan zou je wel een tijdje out zijn geweest.

Dus wat voor Pil had je?

Daarbij zou ik niet in bad gaan als je jezelf zo voelt, kan levensgevaarlijk zijn :wink:
Haha ja maar op dat moment dacht ik niet heel erg over dingen na. Nee maar het was een schone, heb hem laten testen!
Wat ik wel kon vinden is dat als je GHB en XTC mengt je niet echt out gaat vanwege het op peppende effect van x.

Maar ik vond het vooral zo raar dat ik dat allemaal had van 1 pil van 150 mg, normaal heb ik ze van 180 mg. En ook dat ik geen spanning in me lijf voelde van dat ik moest bewegen of iets wat ik normaal wel heb.

Bovenaan