XTC enkele dagen na elkaar

Xpres

Newbie
Zijn er hier al mensen die enkele dagen na elkaar enkele bollen hebben geslikt? En zoja, heb je daar dan blijvende effecten van?

Moeten mensen die zich doen zich zorgen maken?

Gelieve geen moraalpraat maar gefundeerde informatie te vertellen. Thx :wink:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
het gaat perfect.
ik heb zo ook eens drie dagen achter elkaar xtc genomen.
als het gevoel je niks meer doet gwn dosis verhogen de volgende dag.

Xpres

Newbie
De informatie die je op het internet over eenderd welke drug vind is zo verschillend dat ik niet weet wat ik moet denken.

Het zal wel schadelijk zijn zoals dat er veel dingen schadelijk zijn. Wat mij vooral intereseert zijn de effecten daarna en de eventuele blijvende schadelijkheid.

bersenka

Experimenterende gebruiker
Xpres zei:
De informatie die je op het internet over eenderd welke drug vind is zo verschillend dat ik niet weet wat ik moet denken.

Het zal wel schadelijk zijn zoals dat er veel dingen schadelijk zijn. Wat mij vooral intereseert zijn de effecten daarna en de eventuele blijvende schadelijkheid.

Één keer gehad, kreeg die week erna schokken in mijn hoofd. Dus is niet echt goed nee :P

Xpres

Newbie
lucifer in the sky zei:
het gaat perfect.
ik heb zo ook eens drie dagen achter elkaar xtc genomen.
als het gevoel je niks meer doet gwn dosis verhogen de volgende dag.

Hoelang duurde het eer de 'kater' weg was?

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Heb het een keer gedaan, 3 dagen met carnaval..
Het is niet aan te raden.. lichamelijk kan het makkelijk, en het effect is ook gewoon chill, maar de dip is zwaar kut :wink:

trippert

Newbie
ik heb afgelopen week: zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag pillen gehad.. en het is wel te doen, maar niet echt goed voor je :wink: .

ik heb nu een heel vaag gevoel alsof ik geen deel uit maak van de wereld maar in me eigen wereldje leef ofzo.. heel apart :confused:
verder kan je vergeetachtig worden en tja.. de gebruikelijke xtc dip is sterker dan normaal.. ligt er ook aan hoeveel je neemt natuurlijk.

ik kan het je inelkgeval niet aanraden, maar als je het toch wilt doen doe het dan als je 2week ff niks te doen hebt zodat je voldoende tijd hebt om bij te komen :)

henkie84

Bewuste gebruiker
In 42 uur, met 6 uurtjes slaap ofzo, 3g MDMA weggewerkt (omdat het zo lekker naar binnenglijdt :rolleyes: ).. Was op zich wel aangenaam op het moment zelf, met op het hoogtepunt een dikke tripachtige omstandigheid, maar de dagen erna kreeg ik dikke (voor mij) hoorbare, zoemende schokken in m'n hoofd, die bovendien pijn deden aan m'n oren.

Dit was eens, maar nooit weer. Less is more!

Deep Blue

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
maar de dagen erna kreeg ik dikke (voor mij) hoorbare, zoemende schokken in m'n hoofd

Dit heb ik nog al gehoord van mensen die langdurig xtc gebruikt hebben.
Eén van hen dacht dat er elektriciteit door zijn kop stroomde hehe

Ikzelf heb nog nooit meerdere dagen achtereen gepakt,
ik vind het eigenlijk om moeilijkheden vragen.
Als je dan toch meerdere dagen wilt feesten neem dan wat variatie, liefst drugs die op andere systemen in je kop werken.

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik had het nogal heftig (door de hoeveelheid), heb bij de smartshop L-Tryptofaan pilletjes gehaald, die herstellen de serotonine in je hoofd (waar de schokjes volgens mij ook vandaan komen), en toen werd het iedere dag steeds minder. Één dag was het gigantisch kut, toen moest ik nog werken ook: stond ik met m'n baas te praten en (toen hij toevallig de andere kant op keek) toen ZOEMMMMMMM, evenwicht weg, viel bijna naar achteren. Na die dag is het alleen maar minder geworden. Toch een week lang ofzo mogen 'genieten' van deze schokjes.

Heb het idee dat die L-Tryptofaan pilletjes wel zeker geholpen hebben. 13.50 voor 30 pilletjes, nam er steeds 1 voor het pitten gaan.

Lauu

Badass junkie
tja hoe vaker achter elkaar hoe meer je nodig hebt en hoe harder de dip aankomt

met awake had ik er 3 op de week erna 4 die zondag 6 dagen ziek...en goed ziek...go figure :wink:

citrobacter

Experimenterende gebruiker
de eerste keer heb ik gedaan, drie nachten na elkaar op een festival. Elke dag werd het effect minder of toch minder aangenaam. Maar van dip heb ik toen niet véél gemerkt. Ik had ook totaal géén background informatie, gewoon slikken en feesten. Wist ik véél wat xtc allemaal kon teweegbrengen, nu weet ik beter.. En houd ik liever een maandje minimum tussen (alhoewel dat ook niet altijd lukt).

trippert

Newbie
nog maar een x een reply op deze topic.. heb nu vanaf de nacht van zaterdag op zondag geen XTC meer gehad, maar de dip was toch wel vrij heftig afgelopen dagen vooral als je er ook nog een aantal jointjes per dag door heen rookt.. daarom vandaag hele dag nog niks gesmookt en probeer het ook vol te houden :)

kwam er vandaag achter dat we alweer een week verder waren :confused:
loop een weekje achter met me geheugen :wave:

loop heletijd met lusteloos en leeg gevoel rond in me hoofd en andere momenten is het 1 chaos in me hoofd, kan me ook niet echt concentreren en had zondag en maandag ook geen eetlust :rolleyes:

haha tja dus ik blijf er bij dat ik het je niet kan aanraden om meerdere dagen achter elkaar door te gaan :wink:

azgaza

Badass junkie
Hoe schadelijk het eventueel zou zijn is nog niet geheel bekend omdat onderzoeken elkaar tegenspreken. Bij verantwoord gebruik lijkt het iniedergeval erg mee te vallen, maar dit is dus géén verantwoord gebruik.

Als je weet dat het tot 3 maanden kan duren voordat de serotonine in je hersenen herstelt is kan je ook al bedenken dat meerdere dagen achter elkaar xtc niet een geweldig idee is. Je put de voorraad nog verder uit en dat kan ook rare symtomen opleveren (zoals de hoofd schokken).

Als je 3 maanden wacht, denk ik, want ik weet het ook neit zeker, dat het niet echt schadelijk is, maar puur door naar de werking te kijken kan je volgensmij al begrijpen dat het gewoon niet het beste idee is; dagen achter elkaar (weekenden al niet zo eigenlijk).

Lauu

Badass junkie
drugs een paar dagen na elkaar is natuurlijk niet schadelijk :rolleyes: is dit niet een zelf beantwoordene vraag?

Xpres

Newbie
Er is zoveel dat schadelijk is...
Dit topic heb ik opgestart om de schadelijkheid te kaderen door ervaringen te lezen.

Bovenaan