xtc ervaringen

fc

Experimenterende gebruiker
Nooit meer xtc ........ Woensdag jl 1 xtc genomen nl een groen pillteje met logo shrek 2 , eerst halve tje en na 1 h uur nog een halfje, na 1 h begon het te werken, ik voelde me opperbest goedgeluimd babbelzuchtig lachen etc... kortom zeer goed, dan de dag erna wat coke gesnoven gedurende de de dag mss 6 lijntjes over gans de dag s avonds thuis gekomen en had nog een xtc liggen , was wel een andere een roze met een hartje erin als logo ,ik nam die en na 45 min begon ik echt te flippen , hallucinaties , doodservaringen , hartkloppingen , alles bewegen als je naar iets fixeert , mijn geest en lichaam leken gescheiden van elkaar , zogezegd moeten plassen maar niet kunnen, denken dat je gaat doodgaan etc... heeft zo een 2 uur geduurd , de volgende dag ziek overal pijn , en de dag erna ook nog , van die coke had ik een pijlijke neus en sinussen , moest mijn neus snuiten alle minuten met nu en dan wat bloed etc....Wat is er infeite gebeurd met mij???? Voor mij nooit geen xtc of coke meer , ik kan niet begrijpen wat mensen daar leuk aan vinden, ook kreeg ik heel warme benen en dan heel koude benen en armen waar je haar ervan echt gaat recht staan en je voeten hebben brandend warm. Wat heb ik fout gedaan of hoe komen zo een reacties tot stand, was het een slechte pil of wa???

Frisko

Badass junkie
volgens mij kan je der gewoon nie tegen ofzo hoor kerel...ik heb ook al menige avonden op mdma en coke doorgebracht en heb nooit zon paranoide toestanden meegemaakt...
beetje hallucineren enz van de mdma ,en bijzonder scheef zijn enz ja,ma voor de rest... :rolleyes: :)

Mac...

Badass junkie
Tjaja, drugs is nooit risicoloos,
Je loopt altijd het risico dat je een keer verkeerd gaat, dat weet je ook van te voren. Denk dat de combi je waarschijnlijk verkeerd is gevallen, alhoewel ik onder invloed van sos echt niks meer van die pillen voel (hey das mijn enige werking wat sos op me heeft)

Mja goed, als dit zich voort blijft doen, zul je mss toch maar eens aan alternatieven moeten denken, of nog beter, stoppen :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
frapant.........
mijn beste vriendin heeft ook al eens soortgelijks meegemaakt
ik vond haar verhaal wat dramatisch maar nu ik meer lees over de effecten die drugs kunnen hebben bij misbruik snap ik dat dat arme schaap wel degelijk een hele nare ervaring gehad moet hebben.....
ze had die avond zo een 10 pilletjes naar binnen gewerkt,en zei dat ze toen ze op bed lag een doodservaring had......
ze zweefde boven haar eigen lichaam en was ervan overtuigd dat ze daadwerkelijk dood zou gaan.......
waarschijnlijk was ze dus aan t halicuneren.....
ze heeft overiggens naar die toestand nooit meer een pil geslikt......

ik vroeg haar laatst of ze iemand wist voor een pilletje.........
ze sprong zowat uit haar vel......... :smilingimp: :smilingimp:
ik kreeg t dus wel ff te horen,of ik dat aub wou laten.......
zo zie je maar,dat is ook een manier om te stoppen :rolleyes: :rolleyes:

Chriss-E

Newbie
Mijn ervaringen met xtc zijn;

Dat als ik mijn eerste pilletje heb gepakt ik altijd moet zorgen dat ik weet waar de wc's zijn. Want als ik de eerste tintelingen begin te voelen dan kan ik me maar beter snel ernaar toe begeven want dan moet ik altijd nog een keer flink schijten (vergeef me mijn lompheid :wink: ) Of als ik denk dat ik moet plassen dan zit ik daar op zo'n goor wctje en dan komt er niks. En dan probeer ik me altijd helmaal te focussen om het te laten gaan maar het is net of er iets blokeert dan. Heel vreemd, soms zit ik zo lang daar dat ik helemaal vergeten ben dat ik moet plassen op de wc. Of als je eigenlijk een super droge keel hebt je gewoon heel moeizaam kan drinken. Net of je keel op slot gaat als je het glas aan je mond zet. En hoe meer pillen ik op heb, hoe erger het wordt. Of als je echt ver heen bent dat ik het gevoel het dat ik een heel raar loopje heb. Dan is het net of ik mijn benen heel hoog optil om een stap te zetten alsof je niet zoveel controlle meer hebt over je benen. Is niet zo, maar voor mijn gevoel. En wat ik ook altijd heb dat ik aan het einde van een feest pijn in mijn rug krijg door de verkrampte houding die je aan neemt en ik mijn schouders altijd een beetje optrek dan. En dan thuis kijk je in de spiegel en dan heb ik heel vaak dikke lippen omdat ik op een of andere manier van binnen alles kapot heb gebeten. Allemaal bulten aan de binnen kant van je mond.

Tis een heel verhaal maar ondanks deze rare dingetjes is het super super gaaf met X.

Bovenaan