Nooit meer xtc ........ Woensdag jl 1 xtc genomen nl een groen pillteje met logo shrek 2 , eerst halve tje en na 1 h uur nog een halfje, na 1 h begon het te werken, ik voelde me opperbest goedgeluimd babbelzuchtig lachen etc... kortom zeer goed, dan de dag erna wat coke gesnoven gedurende de de dag mss 6 lijntjes over gans de dag s avonds thuis gekomen en had nog een xtc liggen , was wel een andere een roze met een hartje erin als logo ,ik nam die en na 45 min begon ik echt te flippen , hallucinaties , doodservaringen , hartkloppingen , alles bewegen als je naar iets fixeert , mijn geest en lichaam leken gescheiden van elkaar , zogezegd moeten plassen maar niet kunnen, denken dat je gaat doodgaan etc... heeft zo een 2 uur geduurd , de volgende dag ziek overal pijn , en de dag erna ook nog , van die coke had ik een pijlijke neus en sinussen , moest mijn neus snuiten alle minuten met nu en dan wat bloed etc....Wat is er infeite gebeurd met mij???? Voor mij nooit geen xtc of coke meer , ik kan niet begrijpen wat mensen daar leuk aan vinden, ook kreeg ik heel warme benen en dan heel koude benen en armen waar je haar ervan echt gaat recht staan en je voeten hebben brandend warm. Wat heb ik fout gedaan of hoe komen zo een reacties tot stand, was het een slechte pil of wa???