Xtc Fabeltjes

boy

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
boy zei:
Er zijn ook weldegelijk pillen met speed in de omloop, maar niet bijster veel. Solidius hier beweert dat er in veel pillen van tegenwoordig speed zit en dat is gewoon bullshit.

Je geeft nu zelf aan dat er "weldegelijk pillen met speed in de de omloop" zijn,
over de kwantiteit zeg je "maar niet bijster veel". Waar blijkt dit uit?

Zolang jij niet kan aantonen dat "er in veel pillen van tegenwoordig" geen speed zit is jouw bewering eveneens stierenpoep :wave:

boy zei:
en ik heb meer verschillende pillen voorhanden gehad en laten testen, dan dat menig gebruiker er heeft geslikt.

Ik ook maar daar bewijs je nix mee.

De DIMS 2005 geeft aan dat 92% van de geteste pillen in 2005 MDxx bevat. mCCP is tevens een van de grote boosdoeners van de afgelopen tijd.

Die overige 8% bestaat uit amfetamine-sulfaat (speed), methylamfetamine-hcl en mCCP. Dat vind ik inderdaad niet bijster veel pillen met speed erin.

Solidius

Badass junkie
boy zei:
De DIMS 2005 geeft aan dat 92% van de geteste pillen in 2005 MDxx bevat. mCCP is tevens een van de grote boosdoeners van de afgelopen tijd.

Die overige 8% bestaat uit amfetamine-sulfaat (speed), methylamfetamine-hcl en mCCP. Dat vind ik inderdaad niet bijster veel pillen met speed erin.

De DIMS is een kleinschalige test van 4100 drugsmonsters in totaal van niet alleen XTC, maar zo'n beetje alle harddrugs. Hoeveel XTC pillen ze daadwerkelijk hebben getest staat er niet bij, wat dus met een flinke korrel zout genomen kan worden.

Pillreports.com bied een veel realistischer en grootschaliger beeld van wat er vandaag de dag allemaal in XTC pillen wordt aangetroffen en maakt die beweerde 92% volstrekt belachelijk. mCCP komt trouwens niet zo vaak voor, maar dat even terzijde.

Bal0n

Badass junkie
Pillreports is helemaal zo betrouwbaar niet. Niet alle pillen zijn getest, een klein deel zelfs maar, er staat vaak bij dat het een vermoeden is dat er MDMA oid in zit.

Correct me if i'm wrong?

Solidius

Badass junkie
Bal0n zei:
Pillreports is helemaal zo betrouwbaar niet. Niet alle pillen zijn getest, een klein deel zelfs maar, er staat vaak bij dat het een vermoeden is dat er MDMA oid in zit.

Correct me if i'm wrong?

Idd, niet alle pillen op pillreports.com zijn getest, het merendeel echter wel.
Betrouwbaarder en uitvoeriger dan de oppervlakkige DIMS test? Dat zeker.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
pillreports.com is toch gewoon maar een site waar gebruikers een reportje van hun pillen zetten?

ik ga er vaak eens een kijkje nemen en de meeste pillen zijn er niet getest, de gebruikers zeggen vaak wat ze DENKEN dat er in de pillen zit, en er zitten er veel tussen die denken dat ze alles van xtc(pillen) weten, maar eigenlijk kennen ze er niks van...

m.a.w. volgens mij is pillreports echt niet betrouwbaar...

Solidius

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
pillreports.com is toch gewoon maar een site waar gebruikers een reportje van hun pillen zetten?

Ja.

ik ga er vaak eens een kijkje nemen en de meeste pillen zijn er niet getest

De meeste pillen daar zijn wel getest.

de gebruikers zeggen vaak wat ze DENKEN dat er in de pillen zit

Het grootste gedeelte van de pillen daar zijn getest met een testkit of in een lab.

en er zitten er veel tussen die denken dat ze alles van xtc(pillen) weten, maar eigenlijk kennen ze er niks van...

Pessimist.

Volgens mij wel.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Solidius zei:
en er zitten er veel tussen die denken dat ze alles van xtc(pillen) weten, maar eigenlijk kennen ze er niks van...

Pessimist.
dus door deze ene zin ben ik een pessimist?
tja :rolleyes: ...

Het is een pessimistische bewering, zo beter? :rolleyes:
is geen pessimistische bewering, maar een realistische :P

ok, het woord veel in deze zin is mss wat overdreven, sommige zijn echter wel zo

er zijn soms mensen op pillreports die beweren dat hun pil bv 150mg mdma is, zonder de pil getest of geprobeerd te hebben, alleen maar omdat hun dealer of iemand anders dit beweert.
dan heb je er ook nog die beweren dat hun pil heel goed is, want een vriend(in) ging er wel lekker van...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius ik heb nog geen bronnen van jou gezien waarin staat dat speed steeds vaker in xtc pillen voorkomt,dus ik ben nog steeds niet overtuigd.
Op heel veel drugs site's word er beweerd dat de pillen in nederland vrij schoon zijn,dus dat er ook echt mdma inzit met wat andere troep versneden.
Dus doe is gek en drop ff een bronnetje zodat ik kan zien dat je gelijk hebt :)
Pill reports vind ik ook niet echt een betrouwbare site moet ik zeggen

Solidius

Badass junkie
Trip Unit zei:
Solidius ik heb nog geen bronnen van jou gezien waarin staat dat speed steeds vaker in xtc pillen voorkomt,dus ik ben nog steeds niet overtuigd.
Op heel veel drugs site's word er beweerd dat de pillen in nederland vrij schoon zijn,dus dat er ook echt mdma inzit met wat andere troep versneden.

Solidius zei:
Pillreports.com, Jellinek, en EZ-test zijn mijn bronnen.

En wat je nu zegt is precies wat ik bedoel, "dat er ook echt mdma inzit met wat andere troep versneden". Zoals amfetamine e.d. bedoel je toch? Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken. De tijden dat er alleen maar pure MDMA pillen verkocht werden zijn allang voorbij.

caatje

Badass junkie
de meeste pillen zijn er niet getest, de gebruikers zeggen vaak wat ze DENKEN dat er in de pillen zit, en er zitten er veel tussen die denken dat ze alles van xtc(pillen) weten, maar eigenlijk kennen ze er niks van...

Ik vind pillreports ook niet echt een basis van vertrouwen. Wie zegt dat ze daadwerkelijk die pillen hebben getest en zomaar wat invullen? Iedereen kan daar schrijven wat hij/zij wil toch? Het kan toch niet worden gecontroleerd. Wie weet zet de een of andere dealer zijn pillen erop met een goede kwalificatie en wij moeten daar dan intuinen.

A

Anonymous

Gast
Pillreports gaat tegen het principe in van: Geen 2 pillen zijn hetzelfde.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
caatje zei:
de meeste pillen zijn er niet getest, de gebruikers zeggen vaak wat ze DENKEN dat er in de pillen zit, en er zitten er veel tussen die denken dat ze alles van xtc(pillen) weten, maar eigenlijk kennen ze er niks van...

Wie weet zet de een of andere dealer zijn pillen erop met een goede kwalificatie en wij moeten daar dan intuinen.
tuurlijk, gebeurt volgens mij ook vaak hoor, dan krijg je zo'n reportje waar staat : mdma high, heel goede pillen, maar is wel niet getest met een kitje of in labo en de auteur geeft dan niet eens een beschrijving van het effect van zijn "heel goede" pillen
tja, dan weet je het ook wel...

Solidius

Badass junkie
caatje zei:
Ik vind pillreports ook niet echt een basis van vertrouwen. Wie zegt dat ze daadwerkelijk die pillen hebben getest en zomaar wat invullen? Iedereen kan daar schrijven wat hij/zij wil toch? Het kan toch niet worden gecontroleerd. Wie weet zet de een of andere dealer zijn pillen erop met een goede kwalificatie en wij moeten daar dan intuinen.

Kun jij het tegendeel bewijzen? Nee, ik ook niet. Je hoeft de recenties dan ook niet te vertrouwen, maar ik kan me geen enkele reden bedenken waarom iemand bewust zou gaan liegen wat voor pil hij / zij gehad heeft.

BobG zei:
Pillreports gaat tegen het principe in van: Geen 2 pillen zijn hetzelfde.

Pillreports is slechts bedoeld om een beeld te vormen van wat iemand heeft geconsumeerd, en niet om tegen het feit dat geen enkele pil hetzelfde is in te gaan.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Trip Unit zei:

Solidius zei:
Pillreports.com, Jellinek, en EZ-test zijn mijn bronnen.

En wat je nu zegt is precies wat ik bedoel, "dat er ook echt mdma inzit met wat andere troep versneden". Zoals amfetamine e.d. bedoel je toch? Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken. De tijden dat er alleen maar pure MDMA pillen verkocht werden zijn allang voorbij.

Die zogenaamde troep,dat is meestal mdea of mda,maar caffeïne pma,mccp etc kan er ook inzitten.
Speed zou het tabletje alleen maar verpesten,omdat de amphetamine dan gaat overheersen,en dat willen de mensen niet.
Ik heb zelf een aantal x speed gecombineerd met xtc,maar het verkloot het mdma gevoel alleen maar.
Kan op de site jellinek niets vinden over cijfers van de gevonden stoffen in pillen van de afgelopen jaren...

solidius zei:
Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken. De tijden dat er alleen maar pure MDMA pillen verkocht werden zijn allang voorbij.
Volgens mij zijn er nooit pure mdma pillen geweest,en zijn de pillen met de jaren juist alleen maar zuiverder geworden.(dus meer mdma ipv andere troep).

caatje

Badass junkie
Solidius zei:
caatje zei:

Kun jij het tegendeel bewijzen? Nee, ik ook niet. Je hoeft de recenties dan ook niet te vertrouwen, maar ik kan me geen enkele reden bedenken waarom iemand bewust zou gaan liegen wat voor pil hij / zij gehad heeft.

Dat is ook waar, maar onderbouwen met bewijs kunnen ze niet en daarom vertrouw ik het niet. (ben erg wantrouwend als het over drugs gaat)

Solidius

Badass junkie
Trip Unit zei:
Die zogenaamde troep,dat is meestal mdea of mda,maar caffeïne pma,mccp etc kan er ook inzitten.
Speed zou het tabletje alleen maar verpesten,omdat de amphetamine dan gaat overheersen,en dat willen de mensen niet.
Ik heb zelf een aantal x speed gecombineerd met xtc,maar het verkloot het mdma gevoel alleen maar.
Kan op de site jellinek niets vinden over cijfers van de gevonden stoffen in pillen van de afgelopen jaren...

Solidius zei:
Daarnaast is speed helemaal niet 'sterker' dan MDMA want amfetamines hebben op geen enkele manier invloed op de basiswerking van MDMA zoals euforie en het 'love' gevoel.
Om daar nog aan toe te voegen: Ik heb ook wel eens een lijn speed gesnoven tijden de trip en dat werkt anders dan als het in de pil zelf zit. Over de Jellinek refereerde ik naar de resultaten van mijn geteste pillen. MDMA wordt trouwens niet versneden met MDA of MDEA, het is of het een of het ander, dus dat bewijst maar weer hoeveel je er van weet.

Trip Unit zei:
Volgens mij zijn er nooit pure mdma pillen geweest,en zijn de pillen met de jaren juist alleen maar zuiverder geworden.(dus meer mdma ipv andere troep).

Ik wil niet lullig doen, maar dat laatste ... Nee

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Daarnaast is speed helemaal niet 'sterker' dan MDMA want amfetamines hebben op geen enkele manier invloed op de basiswerking van MDMA zoals euforie en het 'love' gevoel.

De oppeppende uitwerking van speed domineert het gevoel van mdma zker wel.Neem maar eens een lijntje speed en dan 1 pilltje,en dan mag jij mij vertellen wat je meer voelt.(eindeloze discussie maar goed...)

solidius zei:
Om daar nog aan toe te voegen: Ik heb ook wel eens een lijn speed gesnoven tijden de trip en dat werkt anders dan als het in de pil zelf zit.
Speed blijft gewoon speed en de uitwerkingen blijven hetzelfde als het in een pil zit,tis echter wel zo dat als je het oraal neemt dat de werking minder heftig is,maar daarin tegen werkt het wel langer.

solidius zei:
Over de Jellinek refereerde ik naar de resultaten van mijn geteste pillen. MDMA wordt trouwens niet versneden met MDA of MDEA, het is of het een of het ander, dus dat bewijst maar weer hoeveel je er van weet.
Mdma kan zeker wel worden versneden met Mdea of Mda,je zult beter moeten informeren.

Solidius

Badass junkie
Trip Unit zei:
Mdma kan zeker wel worden versneden met Mdea of Mda,je zult beter moeten informeren.

Het kan wel, maar het gebeurt vrijwel nooit. Als je de basis niet eens weet bel dan de drugsinfolijn ofzo 0900-1995 voordat je hier complete nonsense komt vertellen.

Ellesdee

Badass junkie
haha wat een discussie weer...
een vriendin van me heeft redelijk vaak pilletjes met mda gehad...
daar ging ze dan superfout op...

ik heb ze ook wel eens gehad... :grin:
heb gewoon zitten hallucineren

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Trip Unit zei:

Het kan wel, maar het gebeurt vrijwel nooit. Als je de basis niet eens weet bel dan de drugsinfolijn ofzo 0900-1995 voordat je hier complete nonsense komt vertellen.
Bel zelf maar lekker,misschien dat ze je meteen kunnen vertellen dat speed niet meer vaak voorkomt in pillen. :wave:

Solidius

Badass junkie
Trip Unit zei:
Solidius zei:
Trip Unit zei:

Bel zelf maar lekker,misschien dat ze je meteen kunnen vertellen dat speed niet meer vaak voorkomt in pillen. :wave:

Wat een lekker relevant antwoord, je weet niet waar je het over hebt man :wave:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
flash kieke zei:
Met mdma ga nooit strak staan zoals bij speed.

Met mdma ga je gewoon meer energie hebben maar niet zo hard dan je speed neemt.

Nou, ik heb op mijn verjaardag 5 lijnen goeie speed gesnoven (het was goed spul ik had het van een ervaren persoon die ook altijd bij die dealer haalde) maar het kwam niet in de buurt bij wat ik voelde op 1 V2 pil.

Speed zal ik niet meer gauw nemen het meeste wat je er van voelt is het branden in je neus :P

die bruine spikkeltjes in de pillen is de werkzame stof mdna ,dat komt door de warmte van de reactor waar ze in gedraaid worden ,maar dat is echt geen heroine dat is een fabeltje :openmouth: spook-maastricht

Psilo

Bewuste gebruiker
caatje zei:
dan bevatten mijn pillen zeker alleen druivensuiker. Ze zijn zonder bruine spikkels :wink:

Hahaha inderdaad. Ik heb nog nooit mdma-pillen gehad met "bruine spikkels"
Vast allemaal placebo effecten gehad :mrgreen:

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
dont do the crime if jou don,t can sit jour time

E is for Ecstasy by Nicholas Saunders:

Quick insights may not be absorbed as well as the slower approach. Stafford points out that when pure, MDMA consists of white crystals 2-3mm long. A brownish colour indicates incomplete synthesis.

100% pure xtc schijnt wit te zijn....zoals de meeste pure moleculen overigens.
Bruine mdma kan...maar dat is dan geen zuivere mdma.

boy

Bewuste gebruiker
Psilo zei:
Deranged zei:
dont do the crime if jou don,t can sit jour time

E is for Ecstasy by Nicholas Saunders:

Quick insights may not be absorbed as well as the slower approach. Stafford points out that when pure, MDMA consists of white crystals 2-3mm long. A brownish colour indicates incomplete synthesis.

100% pure xtc schijnt wit te zijn....zoals de meeste pure moleculen overigens.
Bruine mdma kan...maar dat is dan geen zuivere mdma.

Dat kan wel, namelijk door de opbouw / vorm van de kristallen. Er kan bijvoorbeeld een kleine onzuiverheid inzitten, maar die wordt weerspiegeld over het gehele kristal. De enige manier om echt de zuiverheid te zien is door het te laten testen.

Ik heb hier kristallen gehad die ook wit-, bruin- en grijsachtig waren, maar die zijn toch getest op 77%.

Mac...

Badass junkie
Onzin. Er is nog nooit een XTC-pil aangetroffen waar heroïne in zat.

Helaas er zijn pillen aangetroffen waar bruin inzat. Dit waren barney's (rubble) maar is alweer 10 jr geleden. bron: thunderdome magazine

Ook zijn er in het verleden wel eens pillen aangetroffen met LSD, alleen heb ik daar geen betrouwbare bron van, dus dat zou ook onzin kunnen zijn.

Speed wordt er heel zelden wel eens in gedaan, wat idd zonde is van je pil, maar goedkoper en minstens net zo effectief is caffeïne.

10 of meer pillen slikken, haha, ja dat komt zeker voor!

En nee het is politiek incorrect, maar ik vind een house-party zonder pillen echt wel een stuk minder leuk dan met pillen. Maar drank is ook wel een goede vervanger.

Skippy

Wijs gebruiker
Ik ben altijd te snel in dingen geloven, en van alles wat er staat heb ik wel eens wat gehoord , maar dat schijnt dus bullcrap te zijn, oke....

in die barnie,s zat geen bruin die heb ik zelf gedrukt hier in maastricht we zijn daarna met een hele grote groep de flintstone bende werden wij genoemd opgepakt wat je daar zegt is onzin bruin in een pil spook-maastricht

je kan xtc op 2 manieren maken op de warme door de reactor of op de koude met waterstof en zuurstof op tempratuur houden in een vrieskist ligt eraan hoe ie is gedraaid die bruine spikkels in de pillen ,dat komt dat er iets te veel platina in de reactor heeft gezeten en dan word het te warm en dan verkleurdt het en of ie links om of rechts om gedraaid is maar ik praat graag hier over maar dan wel met mensen die er ook iets van weten als ik hier al lees dat er geen pillen met speed zijn dan ben je niet zo goed op de hoogte ,in de eerste citroentjes nog voor de eva,s zat alleen speed mat magnesium en lactoce en die werden met 10000 tegelijk verkocht aan de sexclubs hier in limburg en dan heb ik het over 17 jaar terug en de beste pillen waren de combinatie pillen de eerste cccp of russen de eerste duifjes daarna is iedereen de stempels laten na maken toen werd de pmk verboden grondstof en goede platina koste al snel een 50000 piek in die tijd is er ook veel troep op de markt gekomen zo komen die verhalen in het leven van dit zat in een pil en dat is jammer want een goede pil is gewoon lekker spook-maastricht

fun

Bewuste gebruiker
Pure mdma pillen kom je inderdaad niet meer zo vaak tegen, meestal zijn ze toch wel gemixt met een andere stof.

Denk ook eens na, waarom zou je dure mdma die je zo voor veel geld verkocht krijgt, allemaal in pillen gaan stampen die je voor veel minder geld verkocht krijgt?
Nee duw er gewoon lekker wat mdma in en kies voor de rest voor wat goedkope stoffen die gebruikers ook lekker vinden.
Mensen die mdma willen ervaren kopen geen pillen als ze mdma kristallen kunnen krijgen.

Maar het aantal keren speed dat aangetroffen word in pillen lijkt me ook wat overdreven. Ik geloof dat er inderdaad veel pillen zijn die meer dan Mdma en bindmiddel bevatten, maar er wordt al heel snel "speedpillen" geroepen.
Dat terwijl veel andere stoffen, waaronder mdma zélf, ook voor opwekkende effecten kan zorgen, kaakschaatsen etc.
Het is niet te vergelijken met speed, maar alleen iemand die precies weet hoe speed voelt en hoe mdma kan dan roepen of het een speedpil is of niet.

Naar mijn mening word er dus inderdaad te vaak geroepen dat er speed in pillen zit, het komt zeker voor, maar niet op zulke schaal als vaak gedacht wordt.
Vaak zijn het ook andere stoffen die (voor een experimenterende gebruiker) hetzelfde soort effect veroorzaken.

Roep dus inderdaad niet te snel speedpillen, en geloof de dealer ook niet te snel die roept dat het mdma pillen zijn.
Testcentrum opent ogen :sunglasses:

snatsy

Newbie
Psilo zei:
caatje zei:
dan bevatten mijn pillen zeker alleen druivensuiker. Ze zijn zonder bruine spikkels :wink:

nou ik heb al best vaak pillen met bruine spikkels gehad en meestal knalde die wel goed dus zou best kunnen dat dat mdma spikkels zijn en hoeft niet altijd bruin te worden alleen als ze warm geworden zijn zei hij toch maar ja pillen zijn niet meer wat het vroeger was vroeger in de gabber tijd waren de pillen veel sterker heb ik het idee daar kreeg je er geen 10 van op nee maar tegen woordig toch wel

J0rrit

Badass junkie
snatsy zei:
Psilo zei:
caatje zei:

nou ik heb al best vaak pillen met bruine spikkels gehad en meestal knalde die wel goed dus zou best kunnen dat dat mdma spikkels zijn en hoeft niet altijd bruin te worden alleen als ze warm geworden zijn zei hij toch maar ja pillen zijn niet meer wat het vroeger was vroeger in de gabber tijd waren de pillen veel sterker heb ik het idee daar kreeg je er geen 10 van op nee maar tegen woordig toch wel

idd, de 2 soorte die ik had met bruine spikkels knalde er hendig goed in, ik denk zelfs dat bruine spikkels staan voor MDA.

correct me if i'm wrong.

Bovenaan