XTC feestjes? waar te vinden?

nljase

Newbie
Beste drugsforum,

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en heb een maandje geleden voor de allereerste keer mdma met vrienden gebruikt.. fantastische ervaring en heeft ook een heel goed na effect. Nu leek het ons leuk om over drie maandjes xtc te nemen , maar dan op grote feesten waar iedereen gebruikt.. weet iemand misschien hoe en waar je zulke feestjes vind?

Groetjes Jase

Dreuge

Badass junkie
Is dit soms een vermomde manier om te vragen waar je pillen kan kopen? :angry:

En erg slim om dat hiet te posten, IJsselstein :P stuur dan ff een pb ofzo

Tja iedereen kan op dat event op facebook aanmelden, meestal word locatie op de dag zelf pas bekend gemaakt en kan gelukkig zelf aan goede goedkope pilletjes komen :P.

Was daar vorige editie en mensen vertelden daar dat de keer daarvoor de politie kwam en de mensen werden begeleid naar een andere locatie om daar vervolgens door te raven.

nljase

Newbie
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Dat kraakpand spreekt mij wel aan...
Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!

atbboy

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
atbboy zei:
Exceptional Insight zei:

Pillenparty voor mij elk weekend, soms 3 dagen achter elkaar.
Nu ook een halfje op :hearteyes:
Jij bent dan ook een goed voorbeeld van een slecht voorbeeld.

Weet ik maar, ik moet morgen stage lopen maar ik ben het gewend om verkrackt te zijn en ik zet me zo morgen ook voor de volle 100% in en ik ga niet liggen piepen over een kater ofwat dan ook...

atbboy

Bewuste gebruiker
Jase zei:
atbboy zei:
Jase zei:

Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!

Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.

Doe dat, weer iemand minder dan...

Andyy

Bewuste gebruiker
Jase zei:
atbboy zei:
Jase zei:

Nogmaals bedankt!

Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.

ghehee neem wat snoepies en ga naar een hardstyle party, dan praten we verder :wink:

Andyy

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Andyy zei:
ghehee neem wat snoepies en ga naar een hardstyle party, dan praten we verder :wink:

Ik zou ook spontaan dood neervallen.
Als het iemands smaak niet is, laat het dan.

ik ervaar hardstyle heel anders als k xtc heb gehad dan als k nuchter ben (ook al vind k het dan alsnog wel super fijne muziek.)

Karhu

Wijs gebruiker
Zou ook wel betere feestjes kunnen bedenken met XTC op, als hardstyle feestjes :). Dan nog liever keei en kei harde Industrial hardcore :rock: !

Maar liefst gewoon DnB/Darkstep :rock: :rock: !

clockcable

Bewuste gebruiker
Xeloc zei:
Zou ook wel betere feestjes kunnen bedenken met XTC op, dan hardstyle feestjes :). Dan nog liever keei en kei harde Industrial hardcore :rock: !

En andermans muziekstijl afkraken :tearsofjoy:

taeknic

Belezen gebruiker
Xeloc zei:
Zou ook wel betere feestjes kunnen bedenken met XTC op, als hardstyle feestjes :). Dan nog liever keei en kei harde Industrial hardcore :rock: !

Reken maar van jes, 20 november wordt ook weer lekker leip! Counterstrike :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan