XTC gebruik sinds 8 weken.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Dit is niet meer gebruiken, maar misbruiken. Om XTC als instap middel gebruikt te hebben, en daarna over te stappen naar cocaïne heb je alleen meer deuren geopend. Voor je het weet ben je verslaafd aan cocaïne met die vrienden van je. Om al die semi-positieve reacties hierboven, wil ik toch wel aangeven dat ik zeer negatief tegenover mens standpunten sta. Om elke week XTC te gebruiken is natuurlijk helemaal niet goed. Om daarna ook nog over te stappen op cocaïne is nog erger. En om dat dan te vergelijken met alcohol slaat natuurlijk nergens op.

Als je geen leuke avond kan hebben zonder middelen, dan heb je naar mijn mening een probleem. Verslaving ligt om de hoek, en voor je het weet heb je het goed te pakken. Kijk uit met wat je doet, want wat je doet is ogenschijnlijk niet goed.

En ben het overigens helemaal met Tufnut eens.

Taat

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Wat een gelul in dit topic zeg!!!!! Ik ga er niet eens op in. Tjongjonge jonge. En weinig kritische reacties ook. Dit topic verdient gewoon om geheel verwijderd te worden, vanwege de ongekend hoge stupiditeit!!
Verklaar je nader? :wave:

Bovenaan