XTC, geen effect

buzzy

Badass junkie
Ik heb gister een goeie pil gehad, dat weet ik omdat de rest er best hard van ging behalve ik :( Ik had al bijna 2 maanden niks geslikt dus ik dacht dat het wel goed zou komen, nou nee dus :P Nu is het zo dat ik donderdag ook LSD heb gehad, kan het daardoor misschien komen dat er geen effect was ?

Jeller

Badass junkie
nope :)

mss verwachte je er gewoon te veel van en in vergelijking met lsd is xtc nu ook eens niets waard hé :)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
je hebt gewoon troep gekocht. :)

Is mij ook al overkomen, je moet gewoon bij bekende dealers kopen die hun spul zelf uitproberen en testen.

:mrgreen:

Gegroet,
GewoonVOL.

buzzy

Badass junkie
Ik koop altijd bij hem en dit is de eerste keer dat ze kut zijn, maar bij mn 2 andere maten deden ze het wel goed :confused:

buzzy

Badass junkie
Ik had er 3 gekocht en 1 geslikt, dat is trouwens zeer weinig voor mijn doen. Meestal tik ik er wel meer dan 3 op een avond, maarja gewoon pech gehad :wink:

Eyezblack

Belezen gebruiker
nogal logisch dat als je er normaal drie of meer popt dat je van eentje weinig tot niks merkt, en mischien zijn je vrienden gevoeliger voor xtc dan jij dat zij daarom wel goed merkten.

MetaalKonijn

Badass junkie
Buzz heeft wel 2 maanden geen X aangeraakt, dus in feite zou hij 't wel moeten voelen. Mijn inziens kan 't enkel aan de pil liggen, dus probeer nog eens 1 van de 2 die over zijn? :mrgreen:

Bovenaan