XTC gevoel zonder speed

Cobra6

Newbie
Na 3x xtc gebruikt te hebben thuis er toch achter gekomen dat het 'gelukzalige' gevoel erg fijn is maar het actieve pep gevoel (van de speed erin?) niet. Witte domino, blauwe superman en oranje rolex geprobeerd.
Bestaat er ook iets wat alleen het gelukzalige gevoel heeft zonder de pep?
Pure mdma/mda? Of maakt dat je ook actief/hartkloppingen/zweten etc?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Er zit normaal gesproken geen speed in pillen. Dit is een welbekend fabeltje als het over pillen gaat. De 'speedy' effecten is een van de bijwerkingen van MDMA, MDMA is namelijk, net als speed, een amfetamine. Hartkloppingen, energiek gevoel en zweten hoort er gewoon bij. Bij pure MDMA zal je dat ook hebben, een pil is normaal gesproken MDMA met bindmiddel. Laat je pillen testen, weet wat je slikt.

Fool

Badass junkie
Wat Pandan ook zegt, dat is gewoon een bijwerking van het MDMA/XTC-gebruik en heeft niets met speed te maken. Als je ook nog speed in je pillen zou hebben zitten, dan zou ik heel boos op je dealer worden. De combinatie MDMA+speed is namelijk nogal neurotoxisch en daarbij verminderd de speed het effect van MDMA ook nog eens.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorg in ieder geval dat je dosis niet te hoog is. Van XTC ben je met lage dosis relaxter, met een grotere dosis word je niet gelukkiger maar je gaat er alleen strak van staan en je wordt vager.

Zoals hierboven gezegd zit er inderdaad geen speed in pillen en is MDMA verder precies hetzelfde.

Hetgeen wat je energie heel erg beïnvloed is je mindset, verwacht je heel veel energie en blijheid? Dan krijg je dat ook. Verwacht je dat je er niet lekker op zal gaan? Dan gaat het ook gegarandeerd niet lekker. Om die reden wordt vaak gezegd dat pure MDMA rustiger en meer mellow is, als je dat van iedereen hoort dan ga je daar vanuit en dan zal de MDMA ook zo werken.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat SmartieAndMe zegt:
SmartieAndMe zei:
Hetgeen wat je energie heel erg beïnvloed is je mindset, verwacht je heel veel energie en blijheid? Dan krijg je dat ook. Verwacht je dat je er niet lekker op zal gaan? Dan gaat het ook gegarandeerd niet lekker. Om die reden wordt vaak gezegd dat pure MDMA rustiger en meer mellow is, als je dat van iedereen hoort dan ga je daar vanuit en dan zal de MDMA ook zo werken.

De werking van X hangt heel erg af van de set en setting. Bij een groot festival heeft het een heel ander effect dan bij een thuissetting met een paar man. Als je graag het gelukzalige gevoel wilt hebben zonder de energie kun je het beste met een of een paar personen bij iemand thuis gaan zitten en een beetje relaxte muziek opzetten, zoals progressive trance/goa of reggae.

Cobra6

Newbie
Bedankt voor de reacties! Goeie tip om dan een lage sterkte te nemen, inderdaad mijn fout geweest dat ik dacht als het meer is per pil zal ik er ook blijer van worden.

Bovenaan