xtc + gewenning

J0rrit

Badass junkie
er treedt gewenning op bij frequent gebruik van x, zodat je meer nodig hebt voor t gewenste effect. Maar zelf merk ik hier helemaal niks van :confused:

Kheb in 3 weken tijd glf ik 6 keer schijve gehad en de laatste keer was de schijf naar mijn gevoel nog steeds even heftig als de eerste en wel op alle manieren. Het " love " gevoel was helemaal niet verdwenen en had ik alle keren even sterk als de eerste keer en het energieke gevoel was r ook ng heel heftig en de rest van de gevoelens die door je heen gaan ook. Hoe kan dit?

matthijs

Badass junkie
DarkScope zei:
Maar zelf merk ik hier helemaal niks van :confused:

Dan ben je een uitzondering...
En je kan het wel blijven volhouden, maar het is wel elke keer even slecht voor je en het wordt ook steeds slechter.....

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
DarkScope zei:
Maar zelf merk ik hier helemaal niks van :confused:

Dan ben je een uitzondering...
En je kan het wel blijven volhouden, maar het is wel elke keer even slecht voor je en het wordt ook steeds slechter.....

kheb t samen met ng 3 vrienden gedaan die ook allemaal geen last hebben hiervan, ook heb k geen afdraaiders de volgende dag, kvoel me de volgende dag gwn helemaal normaal, zelfs ng n beetje happy soms.

matthijs

Badass junkie
Hmm, waarschijnlijk slaap je wel heel goed en drink je veel water...en ik weet niet of je rookt, als je dit niet doet rook je je longen ook niet helemaal stuk

J0rrit

Badass junkie
ja ik rook ja, en als k x heb gehad ng veel meer want dan wil k elke seconde een peuk :confused: . Maar hoelang duurt t dan ongeveer voordat ie gewenning onstaat? maar ik stop nu tog voor 2 maanden dus dat komt wel goed, maar hoelang duurt t dan gemiddeld? duurt t gemiddeld sneller of zijn de meeste mensen al gewend na 7 in 3 weken? verder drink ik veel in de trip en slaap ik drna goed ( als ie uitwerkt ben k altijd best moe ) en de volgende dag eet en drink k ook goed. Miss ligt t daar aan en kan k t zo houden, ik weet niet of iedereen op den duur afdraaiers krijgt de dag rna?

Bal0n

Badass junkie
Ja, 7x MDMA in 3 weken is echt veel te veel. Dat zou je allang moeten merken. Maar ik zou als ik jou was zeker geen voorbarige comclusies trekken dat jij geen last van die tollerantie hebt, en dus roekeloos kan blijven gebruiken.

Het is wel je eigen lichaam waar je mee in de weer bent :).

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ja, 7x MDMA in 3 weken is echt veel te veel. Dat zou je allang moeten merken. Maar ik zou als ik jou was zeker geen voorbarige comclusies trekken dat jij geen last van die tollerantie hebt, en dus roekeloos kan blijven gebruiken.

Merkt ie over een maand wel :) Ik dacht ook: Jeej alleen een beetje moe :grin: Daar is mee te leven maar werd er na een maand of twee toch goed ziek van een paar dagen nu doe ik het maar een enkele keer.

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:

hoe komt het dan dat ik t nie merk want de laatste was zeker zo heftig als de 1e

Bal0n

Badass junkie
Kan van alles zijn, en zou best aan jouw metabolisme kunnen liggen. Maar het zegt niks, omdat je pas 3 weken gebruikt :).

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
Kan van alles zijn, en zou best aan jouw metabolisme kunnen liggen. Maar het zegt niks, omdat je pas 3 weken gebruikt :).

wat is metabolisme? en is het heel abnormaal dat ik niks van gewenning voel?

Wortel

Bewuste gebruiker
Zoals ik al eerder zei ik dacht ook dat ik het aankon hup bleef maar doorgaan na een maand begin je te merken dat je wel verrot raakt na een weekend begaaien. Na 2 maanden ga je kapot (tenminste ik vond het XTRA, XTRA, XTRA klote). Nu doe ik het af en toe en zo vind ik ut wel goed :)

matthijs

Badass junkie
Hmm, het komt volgens mij niet vaak voor nee, maar dat betekent niet dat het niet slecht voor je is he...
Ik heb ook wel eens 2 avonden achter elkaar geslikt en de 2e keer was gewoon niet eens echt leuk...

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
Hmm, het komt volgens mij niet vaak voor nee, maar dat betekent niet dat het niet slecht voor je is he...
Ik heb ook wel eens 2 avonden achter elkaar geslikt en de 2e keer was gewoon niet eens echt leuk...

kheb t in die 3 weken ook us 2 avonde 8ter elkaar gedaan, en de 2e avond sloeg ie zelfs harder in dan de 1e, maar bouw je zo snel gewenning op ( na +- 7 keer ) bij x? die 3 vrienden van mij hebben alle drie evenveel gehad en die voelde het ook alle keren even heftig?miss dat t aan de soort pil ligt? we hebben tot nu toe alleen ng maar kersjes gehad

Wortel

Bewuste gebruiker
Laatste reactie die ik hier opgeef:
Heb geduld ga door dan lijd je wel :) In het begin heeft niemand er last van (denk ik). Hele vrienden groep deden we het 2 maanden elk weekend en dan merk je zo na 1 maand van begint best wel klote te worden. Na 2 maanden word je helemaal lijp van de rottigheid.

J0rrit

Badass junkie
dallandra zei:
ja,na 7x bouw je echt wel gewenning op

ik blijkbaar nie en die 3 vrienden van mij ook nie, vind k wel best raar als t normaal is dat t wel gebeurt en t gebeurt ons alle drie nie :confused:

wat bedoel je met de 2e keer was nie eens egt leuk? was het effect duidelijk minder geworden of vond je t gwn nie meer leuk omdat je t de dag ervoor ook ervaren had?

Bal0n

Badass junkie
DarkScope zei:
Bal0n zei:

wat is metabolisme? en is het heel abnormaal dat ik niks van gewenning voel?

Het omzetten van stoffen in ons lichaam. En misschien gebeurt dat bij jou anders, tot op zekere hoogte, dan bij de meeste mensen. Maar wat slipperman zegt, je ontkomt er uiteindelijk toch niet aan.

J0rrit

Badass junkie
slipperman zei:
Heb geduld ga door dan lijd je wel :) In het begin heeft niemand er last van (denk ik). Hele vrienden groep deden we het 2 maanden elk weekend en dan merk je zo na 1 maand van begint best wel klote te worden. Na 2 maanden word je helemaal lijp van de rottigheid.

bouwde je dan geen gwenning op? hoeveel pillen gooide je per week en na hoelang had je t gevoel dat het effect afnam?

Wortel

Bewuste gebruiker
Blablabla, je bouwt geen gewening op je merkt alleen na hoelanger (en vaker) je gebruikt dat je steeds rotter NA het begaaien word. Is ondertussen al 10x gezegd maar blijf er nu eens niet overheen lezen.

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
slipperman zei:

bouwde je dan geen gwenning op? hoeveel pillen gooide je per week en na hoelang had je t gevoel dat het effect afnam?
Ten eerste begin je als je snel achter elkaar doet dat je het love gevoel al niet meer heb. Dan heb je alleen nog het beetje van de kaart gevoel.
Toen gingen er in een weekendje ong 10 van 100mg er doorheen :flushed:

Edit: Dealerpraat die 100mg geloof er eigenlijk geen snars van :grin:

J0rrit

Badass junkie
nope, er is duidelijk gezegd dat je op een gegeven moment steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect? moet k me zorgen maken over me metabolisme balon? en kun je miss uitleggen hoe de gewenning onstaat als je dat weet?

Bal0n

Badass junkie
Je hoeft je geen zorgen te maken. Maar omdat je lichaam in dit stadium nog geen indicatie geeft dat er iets niet pluis is, wil het niet zeggen dat dat ook niet zo is.

En over gewenning, ik weet het niet precies zo snel uit mn hoofd. Maar het komt erop neer dat je serotonine voorraden opraken, en er dus minder vrij gegeven kan worden.

J0rrit

Badass junkie
slipperman zei:
DarkScope zei:
slipperman zei:

Ten eerste begin je als je snel achter elkaar doet dat je het love gevoel al niet meer heb. Dan heb je alleen nog het beetje van de kaart gevoel.

kan best maar de laatste keer had ik het love gevoel het sterkst :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
nope, er is duidelijk gezegd dat je op een gegeven moment steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect? moet k me zorgen maken over me metabolisme balon? en kun je miss uitleggen hoe de gewenning onstaat als je dat weet?
Nee niet meer nemen voor hetzelfde effect. Dat is onzin. Je moet wachten tot je serotonine pijl weer omhoog is. Dit duurt ong. 1.5 maand dan heb je weer het optimale eruit.

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
slipperman zei:
DarkScope zei:
slipperman zei:

Hmm vaag

Bal0n

Badass junkie
DarkScope zei:
slipperman zei:
DarkScope zei:
slipperman zei:

Hoeveel had je genomen de laatste keer? En hoeveel de eerste keer? En hoe zeker weet je dat er in al je pillen evenveel MDMA zit?

J0rrit

Badass junkie
dat weet ik inderdaad niet, maar ik voelde het alle keren ongeveer even sterk en de laatste keer het sterkst. Kan best dat de MDMA hoeveelheden verschilde maar dat moet wel toeval geweest zijn. Want dan zou het namelijk in elke pil meer moeten hebben gezeten dan de pil ervoor als ik het goed heb? de eerste keer nam k 1, en de laatste keer ook. Daartussen in wel 2 keer 2 achter elkaar genome

Bal0n

Badass junkie
Nouja goed, dan is het of aan het toeval te wijten of aan dingen die wij nog niet snappen :). The point is, zoveel gebruik is slecht, period.

J0rrit

Badass junkie
slipperman zei:
DarkScope zei:
Nee niet meer nemen voor hetzelfde effect. Dat is onzin. Je moet wachten tot je serotonine pijl weer omhoog is. Dit duurt ong. 1.5 maand dan heb je weer het optimale eruit.

maar stel mijn serotonine voorraad is bijna op en kneem 4 pillen ofzo, voel k dan niet meer dan dat ik 1 pil zou nemen met hetzelfde aantal serotonine? als 1 pil al meer serotonine vrij zou moeten geven dan ik nog over heb???

Bal0n

Badass junkie
Mja, het is niet helemaal zeker hoe of wat serotonine nou precies doet, maar daar komt het, naar subjectieve reports, wel op neer :).

J0rrit

Badass junkie
cunt zei:
DarkScope zei:
Bal0n zei:
Nee, want je dopamine voorraden worden ook aangesproken.

dus alleen het love gevoel zou moeten verdwijnen maar de rest zou moeten blijve?
alleen het speedy effect blijft .. dus je bent klaarwakker en hebt veel energie .. that's it.

blijkbaar gaat gewenning bij mij en die 3 vrienden wat langzamer maar k wil nie w8ten totdat ik t antwoord weet. bovendien ga k het de komende 2 maanden niet meer gebruiken

J0rrit

Badass junkie
kweet nie wat k hier van moet denken van ephedra.nl/uitjebol

Ecstasy is verboden, omdat men nu eenmaal alles wat bewustzijnverruimend zou kunnen werken, verboden heeft, maar het is niet verslavend en het is niet gevaarlijk, behalve voor leverpatienten.

Ik neem aan dat dit fout is want het is wel degelijk gevaarlijk voor je lichaam

Bovenaan