XTC Gewoon thuis?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Omdat ik eigenlijk voor mezelf zoiets heb van dat ik paddo's wel gezien heb zou ik wel eens een keer willen proeven van mdma.. Maar ik vraag me af waarom iedereen me raar aan kijkt als ik het liever gewoon voor de trip thuis doe dan op een feest, er zijn zelf mensen die vinden een pilletje opstap al te ver gaan..?

Hoe zit dat eigenlijk, waarom is het niets voor thuis om van je trip te genieten? Of is het wel gewoon mogelijk wat ik wil, wat is dan de beste dosis, het makkelijkste voor mij is een pilletje kopen en dat moet opzich wel lukken alleen zou ik hem dan beter in 4 of 2 stukjes delen om de trip misschien rustiger te lijden zodat ik misschien niet door het huis ga rennen om dan dit te doen en dan weer dat..? (ik weet niet of dat de exacte uitwerking zou zijn, maar dit heb ik gelezen in een tripreport van iemand die het ook thuis deed)

Kijk ik woon thuis en ik zou het graag onopvallend thuis de trip beleven zonder dat mijn pa en ma er wat van merken. Het moet niet zo zijn dat ik zo spaced out of my mind ga dat ik in een keer denk met iedereen de confrontatie aan te kunnen gaan zonder er bij stil te staan dat ik er wel degelijk uit zie alsof ik wat gebruikt heb en me niet zo voel... Dat wil ik dus een beetje voorkomen.. Iemand tips, afraden ofzo ook welkom, liever dan dat het fout gaat.

threshold

Newbie
raging_bull zei:
Kijk ik woon thuis en ik zou het graag onopvallend thuis de trip beleven zonder dat mijn pa en ma er wat van merken.

Dat lijkt me onmogelijk... En bovendien erg arelaxed; als je dat pilletje op heb wil je niets liever dan rondlopen, mensen aanspreken, dansen, bewegen en vooral: lekker veel praten met iedereen die je liefhebt - en dat is op dat moment iedereen dus ook je ouders. Bovendien zullen je pupillen waarschijnlijk extreem groot worden en dus is het moeilijk te verbergen dat je aan het spacen ben. De euforie, praatdrang, sociale verbondenheid, dans en beweeg neigingen: al deze dingen maken het m.i extreem leuk om naar een goed feest te gaan. Het moet natuurlijk wel een plek zijn waar je de muziek goed vindt en je op je gemak bent. (voor mij was dat Club 11 > zie tripreports, maar die club is helaas passé...)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hmm, ik haal eerlijk gezegd niet veel wijsheid uit dat andere draadje met die poll, niemand heeft het specifiek over het thuis gebruiken in mijn situatie, alleen en liefst dus niet al te opvallend..

Kijk en de vraag is ga ik als een zombie geforceerd met mijn pa en ma buurten of is er nog wel enige geestelijke controle over je body..? Ik lees wel dat als je blowt tussendoor je er wat meer mellow van wordt, wat wil dat zeggen dat ik dan wat meer innerspace wordt en wat minder communicatie lustig?

Chris Pontius

Badass junkie
ow je wilt echt je ouders zien.. nee dat had ik het niet gedaan. je ogen staan waarschijnlijk een stuk meer open, je krijgt natuurlijk gigantische pupillen (al zegt een ouder dat weinig) en je bent gewoon anders in gedrag, al kan je je zelf nog wel inhouden.
ik zelf vind het ook verveld op zo'n moment als er ouders zijn en ik heb gebruikt, ik heb dan al snel het idee alsof iedereen je aan kijkt.
Ik weet ook niet hoeveel je neemt maar sommige mensen reageren er erg hard op, en staan al snel helemaal strak met hun kop. Ik denk ook niet dat je ouders het leuk vinden als je met een malend gezicht voor ze staat.

TrippyShit

Badass junkie
Hahaha thuis bij je ouders? :P Dat gaat echt niet werken :tearsofjoy:
Je ogen staan of wijder open of staan zwaar hangend naar de klote terwijl je ogen trillen. Je pupillen zijn stukken groter, je kaak staat naar voren en/of gaat heen en weer. Je tanden gaan eventueel wat klapperen. Je gedrag enzo is ook veeel te opvallend anders. Gaat zeker niet werken :P

Javaanse Jongen.

Experimenterende gebruiker
hehe doe maar neit thuis bij je ouders, k deed het een keer en toen ging ik aan me moeder vertellen met spacekop wat ik gedaan had zonder dat ze ook maar wist dat k ooit drugs had gebruik. gelukkig nam ze het goed op en hebben we wel 3 uur zitten praten over van alles en nog wat. maar k weet neit hoe jou ouders zijn.

Immo

Badass junkie
Ik heb een keer alleen mdma gebruikt in m'n slaapkamer toen mijn ouders aan het slapen waren, dit was wel in combinatie met paddo's. Heerlijk tripje geworden dat erg goed was bevallen. Alleen als mijn ouders m'n kamer in waren gekomen dan had ik wel een probleem gehad, ik was behoorlijk van de kaart. :P

stomme eend

Bewuste gebruiker
ik zou te allen tijde (bij vrijwel elke drugs) proberen te voorkomen dat je in een situatie terecht komt dat je je moet gaan inhouden omdat je iemand tegenkomt die niet mag weten dat je het eea achter je kiezen hebt. En dat zou ik al helemaal proberen te voorkomen als het je eerste keer mdma betreft en als die 'iemand' je vader of moeder is. Echt, wacht tot je in een situatie komt dat je gewoon echt lekker ongestoord je gang kunt gaan, dan kun je uit je eerste keer (en er is maar 1 eerste keer....) echt halen wat er in zit.

ik ken genoeg mensen die mdma graag thuis nemen, of in de natuur. dát gedeelte van je idee vind ik dus niet zo gek (al heeft het mijn voorkeur niet, maar daar heb jij niks aan :wink: ), maar ouders die ook in het zelfde gebouw rondlopen, vind ik dus een uh behoorlijke afrader...

go-hard-o-go home

och ja puur thuis gebruik zou ik ook wel niet doen ja wel al eens gedaan maar ja daar heb je niet veel aan omdat je met mensen wilt praten en bezig zijn met dansen enzo :rock: . maar gebruikt op after feestje bij u thuis o ja das wel leuk ik doen dat wel redelijk veel bij ne maat thuis en dat is héééél fijn :smoke: :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
En of dat werkt. Ik heb het ook wel is gedaan... thuis.
Een vriendin van mij kwam langs, en samen namen we zo'n pilletje. En toen zij later naar huis vertrok, bleef ik alleen thuis en me ouders kwamen thuis.
Ik hield écht van mijn ouders, wilde alleen praten met iedereen en als iemand iets vertelde luisterde ik écht en vond ik het heel snel zielig voor iemand en toen ging ik knuffelen :rolleyes:
Alleen die ogen ja. Ik heb altijd zo'n shuttershade zonnebril op :) Heel vaak, dus dan zie je niks aan je ogen. Of je zorgt dat het een beetje donker is dan zien ze ook niks.
Het is moeilijk en met risico's maar het is mogelijk.

Selina

Newbie
Ik gebruik nu al een tijdje xtc en ik heb het ook vaak thuis gedaan terwijl mijn ouders er waren. Normaal bleef ik dan gewoon boven op mijn kamer, meestal met wat vrienden, gezellig praten. Maar ik heb ook terwijl ik er vol op zat tegen mijn ouders gepraat. Ik weet niet waarom maar ze zien het gewoon niet aan me. Ik denk dat ze wel merken dat ik er anders uitzie maar ze kunnen niet plaatsen waardoor het precies komt. Ik heb nooit opmerkingen gehad.
Maar voor de eerste keer xtc zou ik het zeker niet thuis doen. De eerste keer dat ik een pilletje had begon ik tegen wildvreemde mensen op straat mijn levensverhaal te vertellen en lantaarnpalen te knuffelen. Ik weet niet hoe veel je wilt pakken, maar meestal heb je de eerste keer niet echt in de hand wat je doet.

Extisi

Wijs gebruiker
Selina, herkenbaar. Ik zit soms ook bij mijn ouders... en ze zien niks...
Maar ze mogen niet klagen op dat moment hoor :) want ze zijn dan hartstikke tevreden als ik zeg: "Ik hou van jullie."
:) :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Het kan prima leuk zijn, als je ouders er niet zijn en je wat vrienden kunt uitnodigen. Als je een vriendin hebt zou ik die liever uitnodigen, dan wordt het pas echt een toffe avond :hearteyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Ik heb een keer alleen mdma gebruikt in m'n slaapkamer toen mijn ouders aan het slapen waren, dit was wel in combinatie met paddo's. Heerlijk tripje geworden dat erg goed was bevallen. Alleen als mijn ouders m'n kamer in waren gekomen dan had ik wel een probleem gehad, ik was behoorlijk van de kaart. :P
Wtf, dan lig je toch de slapen of je kijkt ze niet aan.

Kijk oke, ik zal maar open kaart spelen... ik woon niet bij me pa en ma, maar naast me en om me heen wonen andere mensen en ik zou graag willen dat ze niet direct door heb dat ik kk hard aan het gaan ben op drugs snappen jullie.

Kijk ik heb misschien ouders die meelezen op internet, maar misschien was ik bij het maken van dit topic iets te para...

Chris Pontius

Badass junkie
Ok ik heb me lesje wel geleerd..
doe het niet thuis met mensen in het huis.

gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard..
staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten.
Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
het is inderdaad af te raden om het thuis te doen waar je ouders bij zijn,
voorderest zou het geen probleem wezen, nodig alleen wel wat vrienden uit.
want als je in je eentje met een xtc smoel op je kamertje zit word je dat al gauw zat, ik zou paranoia worden. ga muziek luisteren,,diepe gespreken voeren,,weet ik t.

xplusif

Ik deed het ook altijd thuis, maar je hebt idd zin om te gaan praten en lopen en dergelijke.
Je kunt het thuis nemen, en als het je goed bevalt kun je altijd nog wat gaan doen :wink:

geekos

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
Wtf, dan lig je toch de slapen of je kijkt ze niet aan.

Kijk oke, ik zal maar open kaart spelen... ik woon niet bij me pa en ma, maar naast me en om me heen wonen andere mensen en ik zou graag willen dat ze niet direct door heb dat ik kk hard aan het gaan ben op drugs snappen jullie.

Kijk ik heb misschien ouders die meelezen op internet, maar misschien was ik bij het maken van dit topic iets te para...
kerel ge moet u hier tegenover niemand verantwoorden ze ...
in al geval, ge gaat hoogstwaarschijnlijk ni gans de buurt in brand gaan steken of de buren opzettelijk gaan lastigvallen, probeer gwn nog wat helder na te denken voor je iets doet

en alstublieft, als ge toch bij u ouders woont en ze mogen het niet weten, doe het dan ook niet thuis! ik denk dat het zeer moeilijk zal zijn om uzelf onder controle te houden als ge u ouders ineens ziet, hangt er natuurlijk ook vanaf welke pillen, welke omstandigheden, ...

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
xplusif zei:
Ik deed het ook altijd thuis, maar je hebt idd zin om te gaan praten en lopen en dergelijke.
Je kunt het thuis nemen, en als het je goed bevalt kun je altijd nog wat gaan doen :wink:
Inderdaad dee ik ook altijd :hearteyes:

plantenbak zei:
Ok ik heb me lesje wel geleerd..
doe het niet thuis met mensen in het huis.

gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard..
staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten.
Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel.

hahahahahahahaha die lijkt me echt fucktup man!
in myn situatie zou die dat niet goed komen!

nito98

Belezen gebruiker
Ik heb ook vaker thuis genomen. Lekker relax wat muziek enz.... Maar naar een tijdje wil ik toch altijd gaan lopen of met mensen in kontakt komen. Heb soms nog geprobeerd om te chatten haha maar dat is niet echt een succes. Maar een maatje bellen kan ook altijd nog als je met iemand wilt praten maar dan moet er natuurlijk wel iemand wakker zijn. En dat is ook niet altijd midden in de nacht.

Chris Pontius

Badass junkie
nito98 zei:
Ik heb ook vaker thuis genomen. Lekker relax wat muziek enz.... Maar naar een tijdje wil ik toch altijd gaan lopen of met mensen in kontakt komen. Heb soms nog geprobeerd om te chatten haha maar dat is niet echt een succes. Maar een maatje bellen kan ook altijd nog als je met iemand wilt praten maar dan moet er natuurlijk wel iemand wakker zijn. En dat is ook niet altijd midden in de nacht.
ik heb 1x met iemand van school op msn gezetten terwijl ik MDMA op had, toen ik hem later op school sprak zei hij dat ik tamelijk vaag aan het praten was :P

Mike

Bewuste gebruiker
Ik moet er niet aan denken om het ergens anders te doen dan thuis. lijkt me heel beangstigend om het in een drukke omgeving te doen. Hoewel je je er wel op instelt denk ik als je het wel op een feest doet. Wat ouders betreft, denk ik wel dat ze zich gaan afvragen wat er me je aan de hand is als je plotseling gaat vertellen hoeveel je van ze houdt en zo.... :)

aapkut

Badass junkie
toen ik het zelf dee gingen we lekker een loopje maken op de late avond niet veel mensen op straat dus je kan lekker je gang gaan :grin:

JJJ

Bewuste gebruiker
Mike64 zei:
Wat ouders betreft, denk ik wel dat ze zich gaan afvragen wat er me je aan de hand is als je plotseling gaat vertellen hoeveel je van ze houdt en zo.... :)
Precies :grin: . Ik denk dat mdma een perfect middel is om samen met je ouders te nemen (dat zou ik zelf ook wel eens willen doen), maar niet wanneer je het doet wanneer je ouders er niet van morgen weten :grin: .

Bovenaan