XTC GODVER..

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Hallo,
ik heb al verschillende keren xtc genomen maar heb heel weinig keren het gewenste effect gehad,
hoe zou het komen? kheb het ook al gehad by xtc pillen waarvan ik wist dat het goede waren
is het misschien omdat ik soms denk: Hmm hopelijk werkt het, zou het gaan werken?
vind het echt serieus klote omdat ik laatst nog eens paar pillen had en ik besloot er 1tje te gaan steken, alles ging goed omdat ik de gesprekken volgende en meepraatte, dus stond ik een half uurtje later super strak, de dag erna besloot ik om er nog te gaan pakken, maar er was minder sfeer op de kamer , er werd weinig gepraat dus begon ik te denken : hopelijk slaagt het pilletje snel in ,.... daarom dat het pilletje niet werkte naar behoren
daarom wou ik vragen of er iemand een hulpmiddeltje heeft, want wat ik ook doe , meestal begin ik er onbewust aan te denken :confused:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
De pillen waarvan je wist dat ze 'goed' waren, heb je die laten testen bij een een testcentrum voor drugs?

k00k

Bewuste gebruiker
Als je de dag na je laatste gebruik weer een pilletje pakt kan ik me voorstellen dat deze niet werkt of inslaat. :openmouth:

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
De pillen waarvan je wist dat ze 'goed' waren, heb je die laten testen bij een een testcentrum voor drugs?
Nee ik laat ze nooit testen , omdat ik niet waar ik het zou moetten laten doen?

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
k00k zei:
Als je de dag na je laatste gebruik weer een pilletje pakt kan ik me voorstellen dat deze niet werkt of inslaat. :openmouth:
Raar want de vrienden die de dag ervoor ook een pil hadden genomen, voelde zich weer hetzelfde als de dag ervoren, maar ik heb gehoord als je denkt dat het niet gaat werken of je twijfelt ofzo dat het dan ook echt niet gaat werken naar behoren, dus ben ik toen maar alcohol beginnen drinken , soms had ik dan zo een moment jaaaaaaa daar is ie weer maar dan was het in een fractie van een second weer weg :confused:

k00k

Bewuste gebruiker
Junk Deluxe zei:
k00k zei:
Raar want de vrienden die de dag ervoor ook een pil hadden genomen, voelde zich weer hetzelfde als de dag ervoren, maar ik heb gehoord als je denkt dat het niet gaat werken of je twijfelt ofzo dat het dan ook echt niet gaat werken naar behoren, dus ben ik toen maar alcohol beginnen drinken , soms had ik dan zo een moment jaaaaaaa daar is ie weer maar dan was het in een fractie van een second weer weg :confused:

Dat kan ik me niet voorstellen aangezien MDMA op je serotonine werkt, binnen 1 dag (lees: binnen 2-3 maanden) is deze niet op pijl om hetzelfde gevoel te krijgen. Inderdaad vreemd dat jouw vrienden wel weer hetzelfde gevoel krijgen, misschien fakte ze? :P In ieder geval, jou beschrijving van: "soms had ik dan zo een moment jaaaaaaa daar is ie weer maar dan was het in een fractie van een second weer weg :confused:" wijst er dus op dat je serotonine niet op pijl is :wink:

Neem gewoon een pauze van 2-3 maandjes, en probeer het dan nog eens :)

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
k00k zei:
Junk Deluxe zei:
k00k zei:

Dat kan ik me niet voorstellen aangezien MDMA op je serotonine werkt, binnen 1 dag is deze niet op pijl om hetzelfde gevoel te krijgen. Inderdaad vreemd dat jouw vrienden wel weer hetzelfde gevoel krijgen, misschien fakte ze? :P In ieder geval, jou beschrijving van: "soms had ik dan zo een moment jaaaaaaa daar is ie weer maar dan was het in een fractie van een second weer weg :confused:" wijst er dus op dat je serotonine niet op pijl is :wink:

Naah faken deden ze niet, ze zagen er te goed uit zal ik maar zeggen :tongueout:
heerlijk was het wel die ene dag dat het pilletje insloeg, dat was de eerste keer na 10 keer ofzo dat ik het zo overduidelijk voelde :)

Beanhead

Badass junkie
Het is normaal dat je minder voelt een dag nadat je dezelfde drug hebt gebruikt... Misschien om de zoveel maanden een keertje doen en dan op speciale occasie (feest ofzo of ergens waar veel sfeer hangt)

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Beanhead zei:
Het is normaal dat je minder voelt een dag nadat je dezelfde drug hebt gebruikt... Misschien om de zoveel maanden een keertje doen en dan op speciale occasie (feest ofzo of ergens waar veel sfeer hangt)
Ja misschien wel, m'n vriendin heeft het toch niet meer graag dat ik het zo vaak deed
meestal soste ik gewoon maarja... :tongueout: ben vanplan maandag misschien een keertje MDMA poeder te proberen :tongueout:

Elohtibbar

Badass junkie
Testen doe je bij een testcentrum.

En gebruik NOOIT 2 dagen achter elkaar xtc, laat er altijd minimaal 4 weken tussen!! En liever 8-12 weken!!

Het kan geen kwaad om je een beetje in te lezen voordat je drugs gaat gebruiken en vragen gaat stellen die je heel makkelijk met de zoekfunctie beantwoord kan krijgen!

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Rabbithole zei:
Testen doe je bij een testcentrum.

En gebruik NOOIT 2 dagen achter elkaar xtc, laat er altijd minimaal 4 weken tussen!! En liever 8-12 weken!!

Het kan geen kwaad om je een beetje in te lezen voordat je drugs gaat gebruiken en vragen gaat stellen die je heel makkelijk met de zoekfunctie beantwoord kan krijgen!
tuurlijk , heb ik zeker gedaan , eerste keer voor ik xtc ging slikken heb ik heel wat websites bezocht enzo, maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar xtc geslikt, dit was eerder occassioneel en het was telkens maar 1 pil dus

dye

Experimenterende gebruiker
toen ik pas begon met XTC heb ik zelfs een paar keer 3 keer in de week gebruikt , en zelfs met nieuwjaar 4 keer in de week gegooid , als je maar meer blijft bijpakken krijg je zeker het gewenste effect , nu doe ik het om de 2-3 maanden haha , maar zeker geen spijt van die vele keren , altijd goed gegaan , hoewel het gevoel na 2 maanden toch flink gekelderd was , waardoor ik er flink mee ben geminderd :rolleyes:

Bovenaan