• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC, het blijft leuk.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Mensjes!
Het is weer tijd voor een nieuw tripreport van moi. Ik had er eentje beloofd van Q-base, maar door helaas wat te weinig rekening houden met hetgeen wat ik binnenkreeg heb ik zeg een zeer wazig verhaal daarover.
Daarom doe ik het nu maar over het feest van afgelopen zaterdag, namelijk Q-dance Fusion.

Wederom gaat het over XTC (blijft leuk).
Het gaat over het volgende goedje;

- 2 maal 3/4e groen olifantje (150-170 mg getest)

Ik had 5 stuks op zak, waarvan 1 a voor mijzelf bedoeld waren. Met een groep van 4 personen die zelf ook nog op zak hadden, konden wij redelijk vooruit.

De avond begon heel erg fijn. Bij aankomst op het feest wordt je zoals gebruikelijk gefouilleerd. Totaal geen problemen mee. Helaas werd ik allereerst om mijn ID gevraagd door een of andere leipe beveiliger. Niet erg, geen probleem. Bij de fouillering aankomend word ik gefouilleerd. ‘’Ja, je tas ook’’. Wat jij wilt, kijk erop los. Wil ik doorlopen, word ik door een 2e beveiliger gevraagd even bij hem te komen. Word ik nog een keer gefouilleerd en nog een keer mijn tas doorzocht. Goed begin van de avond!

Op naar het spacen! Om 12 uur pakte ik een halfje. Met eerdere dosissen die ik heb gehad met als topper 120 mg bleek dit iets minder. Daarom had ik mijzelf voorgenomen een kwartje extra te nemen. Het begint zoals altijd wat langzaam, maar dat maakt niet uit. Lekker losgaan en niet op het spulletje letten. Dat komt wel wanneer het komt. Een stel van mijn maten waren iets te makkelijk geweest met de dosering en die stonden al retestrak om 12 uur. Eentje vroeg of ik even meeliep, want hij wist zeker dat hij ons niet terug ging vinden terwijl wij zeer herkenbaar waren. Ik loop met hem mee en ik dacht even kijken hoe laat het is. Even checken wanneer ik dat ding erin had gegooid. Zo’n kwartiertje geleden, ik dacht, oke, even opletten. Mijn maatje bij de bar aangekomen begint zijn muntjes te tellen voor zijn drinken. Jezusmina, wat deed hij daar lang over. We hebben er denk makkelijk 15 minuten gestaan. Het leuke hiervan was dat ie bij mij retehard insloeg. Ik stond daar van WTF? Mijn maatje daar blijven tellen en ik een beetje naar die muntjes staren en figuurtjes maken. Beetje praten met de barman of het lekker ging en weet ik veel wat. Het olifantje kwam redelijk snel op en ook erg fijn. Een warme gloed, kippenvel en een fijn bekkie. Onderweg terug naar het groepje kwam het wel wat harder. Enorme doppen teruggelopen naar mijn maten die zich afvroegen wat ik in godsnaam nu weer had gedaan. Hij vroeg hoeveel ik had genomen, omdat hij sinds Q-base goed oplet wat ik doe :tearsofjoy:

Het ging inmiddels heel lekker. De fonkelende lichtjes gaven mij een fijn gevoel en de mensen om mij heen waren adembenemend. Ben weer lekker bezig geweest. Zo’n stuk of 5 meisjes heb ik gevraagd of ze mij niet heel leuk vonden. Nou, dat levert natuurlijk de nodige hilariteit op. Geweldig! Blijft leuk dat sociale. Verder de avond in werd het toch wat minder leuk. Ik had een tijdje last van het gevoel dat het net leek of ik moest kokhalzen. Was echt heel irritant, gelukkig deed water dat verhelpen. Op den duur liep ik wat mensjes te zoeken en uiteraard kom je dan mensen tegen met wie je eerder gesproken hebt. Het leuke daarvan was dat we rondjes gingen lopen. Ik heb denk ruim 1 a 2 uur in de rondte gelopen. Ergens in die tijd heb ik ook nog bijgegooid. Vraag mij niet waarom, want ik ging rond die tijd nog steeds retelekker. Heel de avond heb ik mij eigenlijk zo gevoeld, heel erg fijn. Het warme van de mensen die tegen je praten. De smiles die je ziet wanneer je mensen tegemoet loopt en de knuffels die nog steeds legendarisch zijn. Zelfs mensen die je eigenlijk even niet wilt zien of waar je ruzie mee hebt, zijn je beste vrienden. Echt heel erg apart. Wat trouwens nog heel grappig was, was dat ik de beveiliger tegenkwam van eerder op de avond! Hij keek mij aan en vroeg wat ik in godsnaam genomen had! Ik heel droog, niks hoor, het lijkt maar zo. Nog even een dansje met hem gedaan en verder gegaan. Blijkbaar was het toch een chille kerel als hij leek! Achteraf bleek zelfs dat ik ook door hem ben gefouilleerd op een ander feest en dat ik hem toen ook heb aangetroffen ten tijde van het feest. Erg leuk dus, voortaan een oogje voor hem openhouden, haha! :tearsofjoy:

Weer een zeer leuke avond gehad met veel plezier. XTC blijft leuk door de gezelligheid die het met zich meebrengt, het euforische en sociale gevoel en de milde visuele vervormingen zoals wazige vormen zien in bepaalde dingen. Het waren ook erg fijne pillen, op het kokhals gevoel na. Dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn. Wederom een zeer plezante ervaring met XTC met nog steeds datzelfde gevoel als de eerste keer!

Ik hoop dat ik weer een leuk reportje heb neer kunnen zetten :hearteyes:

Lwbnjio

Experimenterende gebruiker
Haha, lekker herkenbaar :grin:
Hoe vaak gebruik jij per jaar, om t effect zo constant te houden?

UeWEclipse

Hehehe dat verhaal komt mij te bekend voor, Fusion was echt een geweldig feest, echt goeie sfeer vond ik.

Ging idd al heftig lekker om 12 uur :grin: de weg van de bar naar de groep terug was ook altijd geweldig :wink: , dat kon af en toe zeker 20 minuten in beslag nemen.

En ik herkende sommige meiden oppeens niet meer, liep er gewoon langsaf en dan werd ik aangetikt >> en dan draaide ik me om en had ik nog een paar seconde nodig voordat ik ze weer herkende :grin:

En mensen knuffelen, onbetaalbaar wat een gevoel :hearteyes:

Dit komt mij heel erg bekend voor, ook dat munten tellen gedeelte :tearsofjoy:. Ik moest 12 muntjes tellen maar ik kwam telkens niet verder dan 9 of 10. Dat gezicht van Olijfboompje vergeet ik nooit meer hoe hij keek, toen ik die muntjes aan het tellen was! Ik had op dat moment pas 1,5 snoepje gegooid, maar wat ging ik hard :openmouth:!

Leuke report!

UeWEclipse

CrystalHap zei:
Dit komt mij heel erg bekend voor, ook dat munten tellen gedeelte :tearsofjoy:. Ik moest 12 muntjes tellen maar ik kwam telkens niet verder dan 9 of 10. Dat gezicht van Olijfboompje vergeet ik nooit meer hoe hij keek, toen ik die muntjes aan het tellen was! Ik had op dat moment pas 1,5 snoepje gegooid, maar wat ging ik hard :openmouth:!

Leuke report!

Maar anderhalf zegt ie dan ook whahaha, 1.5x 170mg is wel 255mg he :grin:

Het ging wel heftig lekker :wink:

Ik zeg op naar Thrillogy!!

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Lwbnjio zei:
Haha, lekker herkenbaar :grin:
Hoe vaak gebruik jij per jaar, om t effect zo constant te houden?
Ik heb sinds Dominator zo'n 6 keer gebruikt.
Ik denk dat het geheim zit in het begin een zo'n laag mogelijke dosis te gebruiken en daaraan vast te blijven houden.
Ik neem telkens niet meer als een hele pil.
Ik denk dat dat een heel groot verschil maakt en niet bijpakken als hij uitwerkt.

Toch blijft bvoor mij het gevoel telkens zo enorm magisch! :hearteyes:

UeWEclipse

Opzich vind ik het effect ook nog wel altijd overweldigend, ondanks dat ik al aardig wat keer gebruikt heb.

Al zorg ik er wel voor dat er altijd minimaal 3 a 4 weken tussen zit, en dat ik genoeg vitaminen binnen krijg enz.

Het blijft in ieder geval geweldig :hearteyes:

Bovenaan