XTC het werkt niet meer.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nog een XTC genomen, maar mijn God wat valt dat toch tegen.

Zal dat nou komen door die strakke pepcapsules of ben ik gewoon uit gepilt voor de rest van mijn leven.

1 jaar niets geen XTC.
1 heel geel Hartje ( das toevallig hoor)
uitwerking was minimaal.
prijs was gratizzzz
ingenomen op een nuchtere geest wel gegeten.

Dat was de laatse keer vrees ik.

Jammer ik was vroeger helemaal wild van de XTC.

:hearteyes:

zommes

Badass junkie
Dat zal die pepcapsule wel geweest zijn i.c.m een waardeloos gehalte aan MDMA in de pil.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hoho ik was nuchter had geen dope op dus geen speed ...
De pil kwam uit zeer goede hand maar is niet getest eerlijk is eerlijk.

Ik heb in dit jaar wel wat speed verwerkt, alleen geen XTC.

Misschien maar is wat kristyallen scoren, de laatse keer op de MDMA poeder is 5 jaar geleden. Kwam vers uit de zak.

:stoned:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
TechNora zei:
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:

doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...:xtc: :rock:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
GabberSnoePie zei:
TechNora zei:

doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...:xtc: :rock:

he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
TechNora zei:
GabberSnoePie zei:
TechNora zei:

he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P

awwhh :flushed: :P

Jeller

Badass junkie
die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..

en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..

en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in

eeh, gij wordt betaalt door hofmann ofzo zeker?

al dije reclame :tongueout:

ma gebht wel gelijk trouwes :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn lsd is bijna op mannen ik raak nu al in psychose.

Maar ik ben ook een drop lul want kan het niet zijn dat de speed ook gebruik maakt van mijn kleine voorraadje serotonine ?

Iemand een goede blik daarop ?

De XTC heeft het echt altijd goed gedaan bij mij.
Het liefst op de LSD ja maar het communiceert zo lastig met andere die op de XTC lopen.

:mrgreen:

:stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ja wat is het nou ?

Wel of niet ?

:wink:

MDMA is gewoon bocht volgens mij tegenwoordig knappe pillen kunnen ze niet meer maken.

Maar goed, testen moetern dat uitwijzen ik hou niet van dat natte vinger werk.

Ik zal eerst is wat beters moeten scoren dat laten onderzoeken en dan heel veel innemen.

hehe

Stonie

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Toch vind ik dat raar, want ook van Speed krijg ik een super relaxed gevoel en denk je de hele wereld aan te kunnen, ook heb ik dan enorme behoefte om veel met mensen te zijn en te praten.

Niet echt veel minder als op XTC bijv. ? En ik dacht weleens gelezen te hebben dat het toch wel een heel klein deel van je serotonine reserves verbruikt. Maar het meeste toch wel je Dopamine en Adrenaline..

Goanaut

Bewuste gebruiker
Tja misschien is het toch weer net wat anders? Ik ging donderdag op de Alice en toen de trip opkwam voelde ik me intens gelukkig en heel erg relaxt, tegelijkertijd wilde ik ook met mensen praten. Het leek net een flinke mdma-trip.. vervolgens ging de trip harder en harder en nam dat gelukkige gevoel iets af waarvoor spacy / visuele dingen voor in de plaats kwamen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik voel me na speed meestal wel heel erg emotioneel en depressief, misschien toch iets met je serotonine ?`

zommes

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
speed heeft geen enkele invloed op je serotonine.....

Dit is de reinste bullshit. Kan je even de huidige wetenschap over amfetamine herformuleren? Want blijkbaar klopt er geen zak van.

Hier zijn in ieder geval een paar artikelen die heel helder beschijven hoe amfetamine óók je serotonine afgifte verneukt:

Thinkquest
Pharmaselect
Nog meer info

FlipMeister

Bewuste gebruiker
MDMA: Bokkeert de heropname van serotonine...
Simpel voorbeeld:
Je ziet het meisje waar je verliefd op ben: er komt even serotonine vrij
(kietelend gevoel in je buik, dikke lach op je kop) en na paar minuten of als het meisje weg is is het gevoel weg.
MDMA zorgt ervoor dat er veel serotonine wordt vrijgegeven (niet aangemaakt dat gebeurt in je slaap) en niet wordt opgenomen.
Gabbersnoeppie, je praat poepe...
Speed werkt meer op dopamine maar ook in kleine mate op je sero
En ook coke werkt enigszins op sero...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
FlipMeister zei:
GabberSnoePie zei:
ik zei toch al dat ik ernaast zat, stfu :openmouth:

ok sorry dude maar ik vin et wat debiel als je zulke statements maakt die echt 3x op kut slaan...

3x op kut slaat valt ook wel mee, ik dacht dat t helemaal niet op je serotonine werkte maar kennelijk dus wel een beetje, niet zo hard als bijv. xtc, en dat bedoelde ik er eigenlijk mee

in vergelijking tot xtc verbruikt speed haast nix (ik dacht dus eerst helemaal niets) maargoed daar zat ik dus naast

nutsss

Wijs gebruiker
een aanvulling hierop is dat ook bepaalde medicijnen en met name antidepressiva er voor kunnen zorgen dat je niets of weinig van de XTC voelt.

Sommige combinaties kunnen levensgevaarlijk zijn dus als je anti-depressiva slikt dan beter geen XTC...

Flugeltje

Wijs gebruiker
nutsss zei:
een aanvulling hierop is dat ook bepaalde medicijnen en met name antidepressiva er voor kunnen zorgen dat je niets of weinig van de XTC voelt.

Sommige combinaties kunnen levensgevaarlijk zijn dus als je anti-depressiva slikt dan beter geen XTC...

Xtc zorgt voor een verhoogde afgifte van serotonine
Anti-depressiva zorgt voor een vertraagde afbraak van serotonine

Combi kan leiden tot een serotonine vergiftiging

FlipMeister

Bewuste gebruiker
^Het hangt er dan ook nog vanaf welke AD je hebt want je hebt verschillende, maar je moet die dus NOOOOOIT combineren...

Bovenaan