Bril
Ik draag de bril ook in d'anvers in Antwerpen en niemand kijkt er raar van op, ik heb dan niet een wat genomen, dat doe ik alleen op grote feesten.
Je krijgt vaak heel leuke reacties. Maar ik heb dan ook wel zo'n grote jaren 70 bril.
Tot nu toe als ik pillen heb gebruikt, dan zorgt die bril er inderdaad voor dat ik me heel stijlvol voel, maar het is meer dat ik me lekker in mijn eigen wereld voel met dat ding ofzo, de laatste keer beschermde hij me tegen negativiteit, had ik het gevoel. We waren iemand kwijtgeraakt op Happy6 en als dan iemand tegen me aan kwam zeuren deed ik mijn ogen dicht en konden ze dat lekker niet zien.
Maar hij houdt ook mijn hoofd bij elkaar ofzo, hij beschermt me gewoon...
Ik heb drie van die brillen, in drie kleuren en iedereen vraagt altijd of ik mijn reservebrillen mee wil nemen, om te lenen, haha!
De eerste keer had ik de bril idd. op om mijn ogen niet te laten zien, maar op een outdoorfeest lopen zoveel mensen met die reden met een bril op, dat we hem net zo goed met zijn allen af kunnen zetten, het maakt helemaal niets uit.
Aparte conversatie dit, maar wel dope dat er mensen zijn die ook vage shit met hun bril hebben, lachen...