XTC @ home

ballie15

Belezen gebruiker
Hola!
Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken,
gewoon met een paar vrienden, in Brussel.
Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden?
Alvast bedankt!

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
ballie15 zei:
Hola!
Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken,
gewoon met een paar vrienden, in Brussel.
Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden?
Alvast bedankt!
veel saffen halen en voor de rest zou ik nix plannen om te doen als je thuis zit want wss heb je dan tog weer helemaal zin in iets anders

El Retro

Wijs gebruiker
Zorg voor een muts en een zonnenbril. Doen wij altijd, met die muts op je kop space je hem de pan uit. Echt waar! :grin:

Carlitos

Badass junkie
toen ik een keer uit school fietste met xtc had ik ook een zonnebril..
zo groot lelijk ding maar schaamde me niet toen,iedereen aankijken

voelde me goed met die bril :grin:

ballie15

Belezen gebruiker
Big ass bril

Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...

Imke

Badass junkie
El Retro zei:
Zorg voor een muts en een zonnenbril. Doen wij altijd, met die muts op je kop space je hem de pan uit. Echt waar! :grin:

Ja een zonnebril hoort er altijd bij natuurlijk. :smoke:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik doe het ook NOOIT om men ogen niet te laten zien, dat interesseert me niet dan. Tis gewoon, weten dat je die zonnenbril op hebt, raar uit te leggen, en het is zoals Saivy zegt, de klasse uitstraling he :sunglasses: . Ik had alleen de eerste keer grote ogen bij XTC, sinds ik wist wat ik moest voelen had ik geen grote ogen meer, alleen grote pupillen, maar geen grote ogen.

DjTrips

Bewuste gebruiker
euhm ? dragen jullie ook een zonnebril in discotheken ? vind je da niet raar ? ik heb wel zo'n mooie deure grote zonnebril die ik wel vet vindt ? ma vindt da ni raar en opvalle als je daarmee rond tsjoolt ?

El Retro

Wijs gebruiker
Je moet het ook niet in discotheken doen he. Dat is dom vind ik. Dat is juist om te zeggen: hey ik gebruik. Maar op grote feesten is het THA BOMB! Of thuis ofzo.

DjTrips

Bewuste gebruiker
dat dacht ik nou net ook :tongueout: met zo'n zonnebril oplopen in discotheke is vrage voor probleme :tongueout: ma lik outdoor :tongueout: zelfs alst regend :tongueout: lekker gangster :tongueout:

DjTrips

Bewuste gebruiker
omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?

ballie15

Belezen gebruiker
Bril

Ik draag de bril ook in d'anvers in Antwerpen en niemand kijkt er raar van op, ik heb dan niet een wat genomen, dat doe ik alleen op grote feesten.
Je krijgt vaak heel leuke reacties. Maar ik heb dan ook wel zo'n grote jaren 70 bril.

Tot nu toe als ik pillen heb gebruikt, dan zorgt die bril er inderdaad voor dat ik me heel stijlvol voel, maar het is meer dat ik me lekker in mijn eigen wereld voel met dat ding ofzo, de laatste keer beschermde hij me tegen negativiteit, had ik het gevoel. We waren iemand kwijtgeraakt op Happy6 en als dan iemand tegen me aan kwam zeuren deed ik mijn ogen dicht en konden ze dat lekker niet zien.
Maar hij houdt ook mijn hoofd bij elkaar ofzo, hij beschermt me gewoon...
Ik heb drie van die brillen, in drie kleuren en iedereen vraagt altijd of ik mijn reservebrillen mee wil nemen, om te lenen, haha!

De eerste keer had ik de bril idd. op om mijn ogen niet te laten zien, maar op een outdoorfeest lopen zoveel mensen met die reden met een bril op, dat we hem net zo goed met zijn allen af kunnen zetten, het maakt helemaal niets uit.

Aparte conversatie dit, maar wel dope dat er mensen zijn die ook vage shit met hun bril hebben, lachen...

needlefreak

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?
lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen. :mrgreen:

DjTrips

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
DjTrips zei:
lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen. :mrgreen:

kga et eens proberen :grin: dus als je de 27ste iemand ziet met ne grote zonnebril van bikkembergs mag je rekenen dat ik het ben :grin:

ballie15

Belezen gebruiker
Fuse

Ik ben de 27e in de Fuse denk ik.
Mocht je een zonnebril met een meisje eronder tegenkomen;
that's me!

ballie15

Belezen gebruiker
Hmm

Ben verder niet bekend in Brussel...
Weet zeker dat ik in de fuse ben, zal een andere tent er niet door kunnen drukken...
Dus...
Ik doe mijn zwarte exemplaar op, dan weet je dat!

DjTrips

Bewuste gebruiker
:openmouth: en ? niet opgevallen of ni raar bekeken ? ik wil da ook wel eens probere :grin: maja weetje tis een duur brilletje ze :tongueout: 210 euro :tongueout: als ene scheefaard mij duwtje heeft ofzo :angry:

Imke

Badass junkie
Dat viel niet op tussen al die scheve mannen daar, ik was waarschijnlijk nog 1 van de normaalste daar. :P Maar zo'n dure zonnebril zou ik wel niet dragen daar. :) :wave:

Boner

Belezen gebruiker
DjTrips zei:
we moeste samen gaan :tongueout: zonnebril koppel :tongueout:
kom anders naar redlight industry :grin:
Gisteren naar redlight geweest, enorm leuk :grin:
Btw was dat jij met je zonnebril en partyhoedje en witte t-shirt?

zommes

Badass junkie
Zo kom je inderdaad wel aan je belachelijk hoge postcount.

Offtopic bullshit verwijderd Maar een gedeelte want ik ben niet helemaal gek, maar kap nou aub met dat irrelevante gelul er tussendoor.

ballie15

Belezen gebruiker
Antwurp

De 29e en 30e ben ik in Antwerpen, dan ga ik naar d'anvers...denk ik...
Of heb je een betere tent daar in de buurt?
( No car...)

DjTrips

Bewuste gebruiker
Boner zei:
DjTrips zei:
we moeste samen gaan :tongueout: zonnebril koppel :tongueout:
kom anders naar redlight industry :grin:
Gisteren naar redlight geweest, enorm leuk :grin:
Btw was dat jij met je zonnebril en partyhoedje en witte t-shirt?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL :tongueout: dat was mijn copain =D we hadden beide zonnebril op, hij witte tshirt, ik zwarte =D, zijn partyhoedje is dan spoorloos geraakt, ik ging ook normaal eentje opzette maar dan was men haar fucked up ^^

[/i]

-spaceman-

Badass junkie
euh.... ging het niet om XTC @ HOME

kan ook wel over zonnebrillen gaan praten maar....tja...

zorg voor veel: chillout plekken
goede muziek
drinken
waterijs
wiet/rookwaar
sterretjes/vuurwerk met mooi licht
vanalles!

veel plezier!

Bovenaan