-spaceman- zei:thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:
- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...
-
-
-
-etc.
groetjes!

\vdk zei:MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party![]()
htweeoo zei:Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
Ik denk dat je 30 pillen binnenhebt en gaat hallucineren met 2 dat het je niet meer gezellig huiskamergebruik zult vindenMiss J zei:htweeoo zei:Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
Dat is ieder voor zich neem ik aan, dat jij bang werd van die hallucinaties wil niet zeggen dat iedereen dat wordt...
Ligt er net aan of je kan onthouden wat realiteit is en wat niet.
htweeoo zei:Dan 10 pilletjes steken.
htweeoo zei:Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op
htweeoo zei:Ik denk dat je 30 pillen binnenhebt
htweeoo zei:Ik heb het vaak thuis gedaan. een matie dat blijft slapen.
Dan 10 pilletjes steken. Wel ik moet zeggen dat ik het erg goed vondt.
Praatkicks films bekijken tot 5u snachts en dan vielen we in slaap.
Maar echt van die gesprekken waar je later van denkt ''heb ik dat echt gezegd''.
Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op (opzettelijk) en we deden het licht uit uit. Maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik zag schaduwen en overal mensenhoofden en schimmen we dachten dat er iemand in de kamer was er viel een papiertje van koekjes ik wou het pakken het bewoog en ik had schrik.
Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
teebo zei:zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Haha daar word je ziek van.Lauu zei:teebo zei:zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
dat is irritant idd![]()
htweeoo zei:Haha daar word je ziek van.Lauu zei:teebo zei:zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
dat is irritant idd![]()
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn pleziertomz0r zei:htweeoo zei:Haha daar word je ziek van.Lauu zei:teebo zei:zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
dat is irritant idd![]()
Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Mindcontroller zei:XTC / MDMA kan ook thuis.
Sommige pillen zijn ook helemaal niet fijn voor op feestjes (van die pillen die je een enorm zweverig / spacend gevoel geven).
Supervlieg zei:Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn pleziertomz0r zei:htweeoo zei:Haha daar word je ziek van.Lauu zei:teebo zei:zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
dat is irritant idd![]()
Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.![]()
Lauu zei:maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant