XTC - "huiskamergebruik"

jcp

Bewuste gebruiker
In de tijd dat ik nog vaak XTC gebruikte heb ik het 9 van de 10 keer thuis of bij vrienden thuis gedaan.

Lekker hangend op de bank genieten van chill muziek en goede gesprekken :)

3970

Wijs gebruiker
Wij (mijn vrouw en ik) gebruiken XTC/MDMA meer thuis dan buitenshuis. Komt ook doordat we niet vaak gaan stappen ofzo, maar dat terzijde..Daarnaast gebruiken we het ook wel eens samen met vrienden, laatst bijvoorbeeld met 4 hele goede vrienden, en dan heb je inderdaad een verschrikkelijk gezellige avond :rolleyes:

Hemi

kotssmurf

Belezen gebruiker
Ik persoonlijk gebruik het het liefst bij iemand thuis...
Lekker chill, jointje erbij , lekker muziekje op en hangen.
het coole is, ookal zeg je een half uur nix, je zal je geen seconde vervelen :) en wie er ook bij je is, hij is je beste vriend :grin:

naar mijn ervaring maakt het niet zoveel uit waar je het doet ik kreeg in de disco ook dikke lulkicks en thuis op lady dana ging ik helemaal los en in de auto vol erop van helmond naar zuid limburg gereden de speakers op eminem-drugballad. lekkr meezingertje is dat.
maar thuis is wel leuker omdat je wat dieper op het effect in kan gaan. en natuurlijk je hebt geen peoplefears want je hoeft de deur niet open te maken ook al ben thuis.

maar in ieder geval thuis is het vetste....

vdk

Bewuste gebruiker
ik heb alleen maar binnenshuis gebruikt MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party :rolleyes: thuis kan je lekker onderuit hangen :grin:

grtz

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik heb het thuis gedaan dus heb niet echt recht van spreken, maar ik vond het hartstikke chill om gewoon te zitten met vrienden beetje praten.. had ook geen behoefte aan muziek oid..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou thuis dan wat minder nemen, nét even het lekkere effect, geen afleiding van andere dingen, vertrouwde veilige omgeving, vertrouwde mensen. En de vrijheid om gewoon ff te gaan liggen, rare dingen zeggen zonder enig schuldgevoel..... thuis is anders maar ook geweldig.

-spaceman-

Badass junkie
-spaceman- zei:
thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:

- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...

-
-
-
-etc.

groetjes!

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=63 ... en&start=0

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik al xtc gebruik, dan is dat tegenwoordig alleen nog maar thuis juist, veeeeeel fijner!

henkie84

Bewuste gebruiker
Goede diepe gesprekken, een hoop knuffels, fijne paf erbij, chille muziek, bekenden in je omgeving, lekker liggen op de bank, etc. etc. :hearteyes:

Het is welkom op al uw feesten en partijen, maar thuis is het genot misschien nog wel groter

Um

Belezen gebruiker
ik heb het nog nooit buiten een feest gedaan eigenlijk

toch eens proberen in 2008, lijkt me wel chill, alleen praat ik net graag met onbekenden als ik aan md zit

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik heb het vaak thuis gedaan. een matie dat blijft slapen.
Dan 10 pilletjes steken. Wel ik moet zeggen dat ik het erg goed vondt.
Praatkicks films bekijken tot 5u snachts en dan vielen we in slaap.

Maar echt van die gesprekken waar je later van denkt ''heb ik dat echt gezegd''.

Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op (opzettelijk) en we deden het licht uit uit. Maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik zag schaduwen en overal mensenhoofden en schimmen we dachten dat er iemand in de kamer was er viel een papiertje van koekjes ik wou het pakken het bewoog en ik had schrik.

Dus als je het thuis doet beperk het aantal.

Miss J

Bewuste gebruiker
htweeoo zei:

Dat is ieder voor zich neem ik aan, dat jij bang werd van die hallucinaties wil niet zeggen dat iedereen dat wordt...

Ligt er net aan of je kan onthouden wat realiteit is en wat niet.

takedown84

Belezen gebruiker
1x gedaan en nooit meer, dag erna kotsmisselijk en ik heb deze pillen meer gehad
maar ik ben de dag erna precies altijd ziek als ik me verveel als ik onder invloed ben, is met alcohol ook zo... :)

htweeoo

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
htweeoo zei:

Dat is ieder voor zich neem ik aan, dat jij bang werd van die hallucinaties wil niet zeggen dat iedereen dat wordt...

Ligt er net aan of je kan onthouden wat realiteit is en wat niet.
Ik denk dat je 30 pillen binnenhebt en gaat hallucineren met 2 dat het je niet meer gezellig huiskamergebruik zult vinden :wink:

Wat denk je dat ik dacht dat het echt zo was -_- maar het kon toch dat mijn ma bijvoorbeeld in de kamer was het was zo realistisch kan jij je nooiit voorstellen.

Miss J

Bewuste gebruiker
htweeoo zei:
Dan 10 pilletjes steken.

htweeoo zei:
Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op

htweeoo zei:
Ik denk dat je 30 pillen binnenhebt

Hoeveel pillen waren het nou dan? 10, 20 of 30? :rolleyes:

En naar mijn mening wordt je bang van je hallucinaties als je niet meer weet wat realiteit is en wat wel omdat je toch zeker weet dat het hallucinaties zijn? Maarja, dat is voor jou dan vast anders...

SperSIZEboon

Badass junkie
htweeoo zei:
Ik heb het vaak thuis gedaan. een matie dat blijft slapen.
Dan 10 pilletjes steken. Wel ik moet zeggen dat ik het erg goed vondt.
Praatkicks films bekijken tot 5u snachts en dan vielen we in slaap.

Maar echt van die gesprekken waar je later van denkt ''heb ik dat echt gezegd''.

Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op (opzettelijk) en we deden het licht uit uit. Maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik zag schaduwen en overal mensenhoofden en schimmen we dachten dat er iemand in de kamer was er viel een papiertje van koekjes ik wou het pakken het bewoog en ik had schrik.

ik snap dat niet, neem je 5 pillen space je een paar uurtjes en dan ga je slapen :confused:
ten eerste kan ik dan vaak geeneens in slaap komen en ten tweede heb ik geeneens zin om te slapen :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik vind 5-10+ al onvolwassen.

En XTC doe ik zo goed als alleen maar thuis. Zo lijp doen als je maar wilt en niemand met wie je rekening hoeft te houden (een zaklamp in je smoel als je m net lekker tegen een boom aan zit te spacen).

Bovendien nam ik op feesten altijd teveel en wist ik achteraf er niks meer van.

geox

Bewuste gebruiker
Ik heb het alletwee al gedaan en ik moet toch zeggen dat ik het op een feest beter vind, wel op een feest waar allemaal andere scheve mensen zijn, dan krijg je echt zo'n samenhoringheids gevoel, allemaal wause gesprekken, en mensen die komen crashen bij mij op de bank :P

Mindcontroller

Experimenterende gebruiker
XTC / MDMA kan ook thuis.
Sommige pillen zijn ook helemaal niet fijn voor op feestjes (van die pillen die je een enorm zweverig / spacend gevoel geven).

teebo

Bewuste gebruiker
op een feestje is enorm leuk maar dat gaat zo rap voorbij
als je het thuis doet, goeie muziek uitkiest, en gewoon allemaal in een zetel ligt, ogen dicht en niets zeggen kan je echt een piekervaring krijgen, op deze manier ben ik al in de hoogste staat van bewustzijn geweest en ik moet zeggen... ja ja

zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.

Supervlieg

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.

dat is irritant idd :smilingimp:
Haha daar word je ziek van.

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn plezier :)

-spaceman-

Badass junkie
Mindcontroller zei:
XTC / MDMA kan ook thuis.
Sommige pillen zijn ook helemaal niet fijn voor op feestjes (van die pillen die je een enorm zweverig / spacend gevoel geven).

OMG wat een kenner... bedoel je MDMA?

Sietse: Ballenbak! Space: JWT

Lauu

Badass junkie
Supervlieg zei:
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:

dat is irritant idd :smilingimp:
Haha daar word je ziek van.

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn plezier :)

maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant

Supervlieg

Wijs gebruiker
Dan zeg je er gewoon wat van..? Ik weet niet hoe jou relatie ligt met je vrienden maar als ik vind dat een maat van me lomp doet dan zeg ik dat gewoon en dan doet ie het niet meer. Niks mis mee....

Bovenaan