XTC - "huiskamergebruik"

Santatrip

Belezen gebruiker
htweeoo zei:
Ik heb al getript op elk aantal. Ooiit had ik er 35 binnen maar dat was gewoon onvolwassen.

ja, staat ie al na 1 te trippen en heeft ie de hele snoeppot thuis leeggegeten en hallucineert ie dat t zn pillen zijn...whahaa :wave:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
ja thuis of in een discotheek aan de pillen gaan is natuurlijk een groot verschil.in een discotheek staat de muziek redelijk luid,je hebt de lasers en visuele eigenschappen en dat maakt de roes totaal anders of thuis.
ik persoonlijk vond de gekste momenten altijd in de auto dat was zalig.lekker een potje liggen razen tegen elkaar en beginnen doorslaan op je vrienden :grin: dat was flippen hoor.en dan thuis in de zetel zweefmuziekje opzetten,lekker in de zetel en dan vertrekken waar de wereld toch zo mooi kan zijn :openmouth:
of op een festival in de openlucht dat kan ook heftig zijn:zon zien ondergaan,de lichten,temperatuurverschil en dan smorgens hetzelvde liedje.een paar duizend mensen die de zon zien opkomen en er nog volledig voor gaan, zich geen zak aantrekken hoe je eruit ziet.de zon op je gezicht voelen héérlijk is dat.

raizeredge

Wijs gebruiker
de enkele keren dat ik xtc gebruik is toch altijd op een feestje in discotheek of bij iemand thuis maar in me eigen huis gebruik ik eigelijk geen xtc woon ook nog thuis dus niet erg handig :mrgreen:

dfssdfde

Badass junkie
Miss J zei:
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....

Of je zorgt gewoon dat je die persoon al in verschillende toestanden hebt gezien en dat je beste vrienden bent. Zo was mijn 1e keer, gewoon mensen die ik volledig vertrouw en samen een avond genieten, elkaar niet scheef aankijken als wat de andere zegt raar klinkt of gewoon raar is.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ja goed punt. Doe het met mensen dat je vertrouwt.
Ik heb de raarste toestanden meegemaakt. Ik heb mijn vrienden geknuffelt etc. Ooit al is publiek hand in hand gelopen want een maat van me kon niet zonder zei hij.

Nouja wat ik bedoel vrienden waarbij je niet moet nadenken voor iets te zeggen.

Jeller

Badass junkie
Supervlieg zei:
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.

dat is irritant idd :smilingimp:
Haha daar word je ziek van.

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn plezier :)
hmm ik vind niets irritanter dan dat te moeten aanhoren

Bovenaan