XTC Hulp nodig

Gothigh

Newbie
Hallo , ik zal me even voor stellen , Ik ben M. (Privacy) 18 jaar en ben op mij 11e vastgesteld met ADD , ik Blow regelmatig en laatst ben ik door mijn vriend meegevraagt naar een Hardstyle/Hardcore feest , en hierbij werd mij aangeboden een keertje een pilletje te nemen.

Ik heb ook 2 keer truffels gedaan en en dat was geen succes, ik ben daarom nu bang dat ik weer zo negatieve space krijg als ik verder ga dan blowen,

Enige hulp&tips zijn altijd vanharte welkom

Groeten M.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Truffels is echt veel heftiger dan xtc. Persoonlijk vind ik stoned zijn ook veel zwaarder, op een bepaalde manier ook heftiger, aanvoelen op mijn lichaam. Bij xtc blijf je behoorlijk 'helder' van gedachtegang. Je wordt alleen heel verliefd en dromerig en zweverig. Je kan wel een beetje in een negatieve flow terecht komen, dat je denkt, ah ik voel me eigenlijk echt niet fijn maar kan niet echt zeggen waar het aan ligt (zo vind ik het voelen) en dan word je onrustig, maar je kan jezelf daar best wel makkelijk uitpraten/krijgen, door je te focussen op leuke dingen en mensen en over wat leuks te gaan praten en denken.
Alleen als je er echt geen vertrouwen hebt, is het sowieso niet zo slim om überhaupt drugs te gaan gebruiken. Alleen gebruiken als je er echt zin in hebt en je oké voelt!

Weet alleen niet wat de combinatie is met je ADD.

Gothigh

Newbie
[. Bij xtc blijf je behoorlijk 'helder' van gedachtegang. Je wordt alleen heel verliefd en dromerig en zweverig. Je kan wel een beetje in een negatieve flow terecht komen, dat je denkt, ah ik voel me eigenlijk echt niet fijn maar kan niet echt zeggen waar het aan ligt (zo vind ik het voelen) en dan word je onrustig, maar je kan jezelf daar best wel makkelijk uitpraten/krijgen, door je te focussen op leuke dingen en mensen en over wat leuks te gaan praten en denken.

Heel erg bedankt voor de hulp ! dat ik helder blijf van gedachten gang is voor mij al een hele opluchting , omdat mij hoofd al op ontploffen staat in nuchtere vorm.

Ook voor de gene die dit nog lezen : wat is een verantwoordelijke hoeveelheid? zowel bij begin hoeveelheid als het bijpakken.

18 Jaar
Gewicht : 89 KG
Lengte : 1,90

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Bij ADD kan MDMA een heel ander effect hebben, net zoals bij andere stimulanten. Veel gebruikers met ADD/ADHD zeggen juist dat ze er rustiger van worden, niet zoveel energie hebben maar wel het lekkere gevoel.

Met alle drugs is het zo dat je er met een goed gevoel moet ingaan. Mocht dit niet het geval zijn kan het inderdaad een vervelende afloop hebben. MDMA is in principe gemakkelijk te sturen. Negatieve gedachten worden snel in positieve gedachten omgetoverd. Zoals ZERO- al zegt, is je mindset heel belangrijk. Vertrouw je het niet helemaal? Gewoon niet doen.

Gothigh zei:
Ook voor de gene die dit nog lezen : wat is een verantwoordelijke hoeveelheid? zowel bij begin hoeveelheid als het bijpakken.

Meestal zegt men rond de 1 a 2 mg MDMA per KG lichaamsgewicht. Dat is dan de dosage die je het beste kan nemen over de avond heen. Je bent 90 kilo(effe afronden :wink:) dus kom je op 180 MG uit. De meeste pillen zijn tegenwoordig rond de 200 mg(altijd laten testen!) dus zou 1 pil voldoende zijn. Neem een kwartje om te kijken of het wat met je doet. Voel je je wel lekker neem ongeveer 45 minuten nadat het ingeslagen is nog een kwartje en neem dan een kwartje om het uur. Dit luistert niet zo nauw, ga gewoon op je gevoel af. Maar ga niet teveel pakken, daar word je alleen maar vaag en onrustig van.

Luister vooral naar jezelf en laat je niet pushen. Doe lekker rustig aan en geniet er van. Mocht je na het eerste kwartje al zoiets hebben van: 'Ik voel me niet lekker', gooi er dan niks meer bij. Want de kans dat je je lekkerder gaat voelen door een hogere dosage is niet aannemelijk.

Veel succes, maar vooral veel plezier!

Gothigh

Newbie
Bedankt voor de hulp , dit maakt mij toch wel op besluit komen om flink uit me naad te gaan het is tevens mijn eerste Hardstyle/Hardcore feest en op 31 december dus moet toch niks negatiefs in me kop komen daar :$ ?

Groetjess

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik zou met jouw gewicht iets van 125mg als startdosis nemen.

Dan zijn er mijns inziens 2 goede manieren waarop je kunt bijpakken:

1) een iets lagere startdosis pakken (~100 mg) vervolgens net voordat je op je top zit (+/-1 tot 1,5 uur na inname van startdosis) iets meer dan de helft van je startdosis (~80mg) bijpakken --> dan ga je daarna echt heerlijk hard voor best een lange tijd aan één stuk. En dan zakt dat gevoel vervolgens langzaam weg. (zo werkt het bij mij)

2) een startdosis van ~125mg pakken vervolgens als je startdosis uit begint te werken ( +/- 2 uur na inname van startdosis) ~65mg bijpakken. Dan verleng je het gevoel van de startdosis. = een meer een "rustige trip" met meer controle dan in vergelijking met manier 1.

Xtc gebruiken is iets persoonlijks, het is maar net wat voor jouw werkt. Ik kan je slechts mijn persoonlijke ervaring vertellen.

Misschien is dit verhaaltje ook wel interessant nog voor je.

Ik heb ook ADD, maar ik ervaar niet echt een andere uitwerking van xtc dan mensen zonder ADD. Maar dat is misschien ook wel persoonlijk, ik geef geen garantie. Volgens mij is dat meer als je ADHD hebt dat je er wat rustiger van wordt. ADD-ers zijn vaak al rustig van zichzelf, in tegenstelling tot ADHD-ers.

Veel plezier man! :rock:

Bovenaan