XTC icm concerta

Ik ben van plan vanavond XTC te nemen. Een pil van 100 mg. Ik heb vanochtend rond 10 uur mn concerta ingenomen. Is het dan gevaarlijk om vanavond die XTC in te nemen? Wat kan er dan fout gaan?

Fool

Badass junkie
Het was misschien verstandiger geweest om je concerta niet in te nemen, maar als je hem zo laat inneemt dat de concerta is uitgewerkt(10-12 uur na inname) kan er weinig misgaan. Methylfenidaat met MDMA combineren zal ervoor zorgen dat je meer dopamine/norefrindrine in je hersenen krijgt waardoor je sneller strak zult staan.
Aangezien methylfenidaat je serotonine-systeem gelukkig met rust laat hoef je je niet druk te maken over het serotoninesyndroom, enkel over je hart en bloedvaten. Als je niet te grof gaat doseren zal het niet heel veel uitmaken, luister gewoon naar je lichaam.

Edit) Houd je er rekening mee dat je volgens dit topic er nog lang geen 3 maanden tussen je gebruik hebt laten zitten? Dat is wel iets te snel achter elkaar voor een 16-jarige.

Fool zei:
Het was misschien verstandiger geweest om je concerta niet in te nemen, maar als je hem zo inneemt dat de concerta is uitgewerkt(10-12 uur na inname) kan er weinig misgaan. Methylfenidaat met MDMA combineren zal ervoor zorgen dat je meer dopamine/norefrindrine in je hersenen krijgt waardoor je sneller strak zult staan.
Aangezien methylfenidaat je serotonine-systeem gelukkig met rust laat hoef je je niet druk te maken over het serotoninesyndroom, enkel over je hart en bloedvaten. Als je niet te grof gaat doseren zal het niet heel veel uitmaken, luister gewoon naar je lichaam.

Edit) Houd je er rekening mee dat je volgens dit topic er nog lang geen 3 maanden tussen je gebruik hebt laten zitten? Dat is wel iets te snel achter elkaar voor een 16-jarige.

Ik snap het. Maar als ik hem vanavond om 9 uur ongeveer in neem kan het wel? En een dosering van 100 mg.. Is dat te veel?

Fool

Badass junkie
Dat zou in principe wel goed moeten gaan.

Maak er alleen geen gewoonte van om dit zo vaak te gaan doen, je bent nog jong! Veel plezier! :)

Bovenaan