Xtc in capsules tegen maagklachten??

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hey allemaal,

In maart komen er weer 2 super vette feesten waar ik heen Ga, en op 1 van die 2 feesten wil ik graag xtc doen.

Nu is mijn maag flink na de klote gegaan door naproxen, ik slik daarom bewust geen pillen meer. Nu heb ik op oud en nieuw na een pauze van 2 maanden weer een halfje xtc genomen, en helaas reageerde mijn maag er behoorlijk heftig op. Gelukkig minder erg dan voorheen, maar net erg genoeg om niet van de space te kunnen genieten.

Nu heb ik wat bedacht, en dat is om een pil te verstampen en in een capsule te doen. Ik wikkel het normaal in een vloeitje wat al behoorlijk werkt. Maar wat ik me had bedacht is dat de capsule de afgifte net iets meer vertraagd als bij een vloeitje.

Zal dit helpen? Of doe ik er verstandiger aan om geen xtc te nemen? (Wat natuurlijk jammer zou zijn)

Of hebben jullie de zelfde problemen en misschien een betere oplossing? Ik hoor het graag :)

-HardcoreGabber

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn broer heeft altijd last van zijn maag als hij iets slikt, en lost het op met Rennies. Ik weet niet of dat een verstandige keuze is, maar het werkt wel.

Anders kun je een andere toedieningswijze overwegen; snuiven of pluggen. Het nadeel hiervan (afgezien van het feit dat MDMA snuiven kennelijk erg onaangenaam is, en dat pluggen niet erg charmant is) is dat de MDMA zo minder lang werkt.

Ik hoop dat je een oplossing vindt, en anders wens ik je nuchter alsnog twee vette feestjes toe! :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb je geen maagbeschermers gekregen bij de naproxen? Staat er voor gekend dat dergelijke medicijnen je maag goed verkloten. Ben zelf goed bekend met deze middelen door S.A. Een maagbeschermer zoals omeprazole of pantoprazole is tijdens gebruik van medicijnen in het genre naproxen zeker geen luxe.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi. Een capsule valt echt zo rete snel uit elkaar in maagzuur dat ik denk dat het geen verschil gaat maken. Ook al stop je het in een capsule, de mdma zal toch via de maag en bloed moeten worden opgenomen.
Gek voorstel maar je kunt ook pluggen, gaat t helemaal niet door je maag. Maar dat zou voor mij alleen al om t idee geen oplossing zijn.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Heb je geen maagbeschermers gekregen bij de naproxen? Staat er voor gekend dat dergelijke medicijnen je maag goed verkloten. Ben zelf goed bekend met deze middelen door S.A. Een maagbeschermer zoals omeprazole of pantoprazole is tijdens gebruik van medicijnen in het genre naproxen zeker geen luxe.
Klopt alleen dat wist ik helaas niet toen ik er aan begon, zowel de ha en de apotheek informeerde mij er niet over. Kwam er later achter doormiddel van Google dat je naproxen beter kan nemen met maagbeschermers.

Ik heb wel maagbeschermers liggen, is dat wel verstandig om er 1 voor xtc te nemen?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoi. Een capsule valt echt zo rete snel uit elkaar in maagzuur dat ik denk dat het geen verschil gaat maken. Ook al stop je het in een capsule, de mdma zal toch via de maag en bloed moeten worden opgenomen.
Gek voorstel maar je kunt ook pluggen, gaat t helemaal niet door je maag. Maar dat zou voor mij alleen al om t idee geen oplossing zijn.
Opzich een goed idee, alleen ik neem liever geen xtc dan dat ik moet gaan pluggen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klopt alleen dat wist ik helaas niet toen ik er aan begon, zowel de ha en de apotheek informeerde mij er niet over. Kwam er later achter doormiddel van Google dat je naproxen beter kan nemen met maagbeschermers.

Ik heb wel maagbeschermers liggen, is dat wel verstandig om er 1 voor xtc te nemen?

Ik hoor wel meer mensen die dat doen. Ik heb het eens geprobeerd maar ik kreeg er erge maagpijn van. Juist door die maagbeschermer. Probeer anders eerst een x zo een beschermer zonder dat je xtc neemt. Kijken hoe het valt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Kan je niet met zekerheid zeggen dat het gaat helpen omdat De Dunne met die combinatie buikpijn had. Bij mij en een maat van mij helpt het wel alleen heb ik het gevoel dat het effect verlengd word en niet positief met euforie etc. maar op gebied van tandklapperen en strak staan. 1 jaar met maagbeschermers genomen en 1 jaar zonder. Ik prefereer zonder, voel het wel sneller in de maag maar de werkingsduur is nu meer normaal en de opkom/comedown gaat sneller.

Pantomed 40 mg. x 2.

1x 20mg doet ook al zijn werk hoor :upsidedown:

Bas

Wijs gebruiker
1x 20mg doet ook al zijn werk hoor :upsidedown:
Is dit te gebruiken in combinatie met XTC pillen of pep in bommetjes? Wanneer ik op een feest pep gebruik of miauw in bommetjes, om de 1,5 uur, dan heb ik vrijwel direct last van een opgeblazen gevoel en pijn in m'n buik.

☆to_the_moon_and_back☆

Experimenterende gebruiker

Dat doe ik altijd! Ben ook zo gevoelig en Dan in de loop van de avond nog 1

Bovenaan