xtc in combinatie met 2cb

knolselderij

Wijs gebruiker
Zaterdag is het weer ns zo ver eindelijk weer ns heerlijk knallen en mischien nog n lijntje pep. maar ik heb ook nog 1 capsule 2cb op mn kamer liggen. heb deze combi nog nooit geprobeerd dus mijn vraag:
heeft 2cb nog wel zin/effect als ik al pillen heb gehad en eventueel speed?

L

Lid 6909

Gast
je moet eerst je xtc innemen, en als dit een 45 min geleden is, je 2cb droppen

topavond!!

Immo

Badass junkie
De xtc en speed zullen waarschijnlijk het effect van de 2c-b behoorlijk onderdrukken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zou wel moeten werken, 2c-b vond ik vooral visueel en niets anders, dus aan je gemoedstoestand zal niet heel veel veranderen. Ik denk dat het een mdma rush met visuals zal worden, klinkt leuk :)

knolselderij

Wijs gebruiker
klinkt idd wel interessant. ik zal t maar gewoon moeten proberen morgen. vraag me alleen af hoe die 2cb en mda samen gaan werken

knolselderij

Wijs gebruiker
aah kut die kerel waar ik die pillen zou halen laat niet meer van zich horen. daar gaat mn hele plan (of dr moet toevallig nog iets komen)

EDIT: tis tog door gegaan en ik raad het iedereen aan het is n hele rare maar aan gename space. ik switchte de hele tijd tussen lichte visuals en het ''mdma gevoel''

Hashja

Bewuste gebruiker
Weet iemand wat meer over de dosissen van de twee?
Het klinkt namelijk zeer interessant. :hearteyes:

Heb Pillen ter beschikking van ~130mg MDMA :hearteyes: en 2c-b capsules van 15mg per stuk.
Ik wil ook dolgraag een combinatie proberen, meer mensen tips en trucks?

Groeten,

Bovenaan