XTC in combinatie met alcohol?

Heyhey,

Oud en nieuw komt er weer aan!

Aangezien het OV niet echt meewerkt, zijn we verplicht om om 21:00 uur aan te komen bij de stad waar het uiteindelijke feest plaatsvindt. Nu is het dus zo dat we van 21:00 - 01:00 uur in een café gaan zitten en hierna naar een feest gaan (tot 06:00 uur).

De wijn is denk ik niet te weerstaan tussen 9 en 1, maar ik was eigenlijk van plan om op het feest XTC te gebruiken. Hebben jullie ervaring met deze combi? Uiteraard rustig aan beginnen (ik was sowieso niet van plan heel veel te doen, max. 1 pil). Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? Wordt het gevoel van de XTC anders e.d.?

Alvast een fijne jaarwisseling in ieder geval voor jullie! :wave:

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Heb een paar keer ervoor gedronken om een beetje in de stemming te komen. Maar ik zou niet meer dan 3 a 4 wijntjes drinken. Je verliest vocht wat je later die avond nodig gaat hebben en bovendien nemen de effecten van de XTC af icm alcohol.

Ik zou een uur voordat je wat inneemt stoppen en het bij 3 a 4 houden. En als je weet dat je moeilijk kan stoppen na een paar wijn zou ik het helemaal niet doen. Have fun morgen :wink:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hey,

Ik heb het 1 keer gedaan. Eerst veel gezopen en toen xtc geslikt. In het begin was ik dronken daarna werd ik wat vaag en als laatst nam de xtc de overhand. Ben wel gestopt met drinken toen ik de xtc had genomen.

Helenas

Bewuste gebruiker
Je kan wel 1 of 2 drankjes doen maar ik zou het verder gewoon laten. Wel zo fijn om fris met je xtc te beginnen

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
U zat zuipen moet je niet doen en is ook helemaal iet nodig bij xtc, xtc is op zich zoveel leuker dan alcohol in je lichaam, drink gewoon om het uur iets (bier, longdrink, fris), maar u op voorhand volkappen met wijn, ik zou zeggen nee, maar is mijn mening e :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb op een festival tijdens een xtc tripje eens een biertje geprobeerd. Ik vond het echt niet smaken. Ik heb het biertje weggegeven.

Bovenaan