XTC in combinatie met Antibiotica

Pindoh

Newbie
Beste mensen,

Ik weet dat er al meerdere topics zijn over xtc in combinatie met antibiotica maar wil graag wat meer helderheid over dit onderwerp.

Met Oud en Nieuw zijn er veel grote feesten en ik wil graag naar een mooi technofeestje met vrienden. Mijn vrienden en ik hebben al wat ervaring met snoepen en willen met Oud en Nieuw weer eens gebruiken. Echter, ik heb last van lichte acne en ben daarvoor naar de dermatoloog gegaan. Hij heeft mij Claritromycine 500mg tabletten gegeven en een gezichtsgel.

Ik vraag me nu dus af of ik veilig gebruik kan maken van xtc als ik aan mijn kuur zit? En dan specifiek met Claritromycine, het verschilt namelijk per antibioticum of xtc gebruik gematigd moet worden en/of gevaarlijk is.

Heeft er iemand toevallig ervaring mee? Raden jullie het af?
(Ik onderbreek liever niet mijn kuur omdat dit zeer waarschijnlijk de effectiviteit van de behandeling ten nadele komt. Als dit toch beter is zou ik het voor in de toekomst graag willen weten.)

Dank je wel alvast :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
harry123 zei:
Zou het er niet op wagen, anders even advies vragen aan de dokter?
Of even de drugs info lijn bellen (0900-1995, € 0,10 p/min) voor een snel antwoord. Maar vermoed ook dat het je afgeraden zal worden.

Heb enkele maanden geleden antibiotica geslikt tegen blaasontsteking.
Heb toen op een feestje ook gewoon XTC gepakt, nergens last van gehad :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
youknowthename zei:
Heb enkele maanden geleden antibiotica geslikt tegen blaasontsteking.
Heb toen op een feestje ook gewoon XTC gepakt, nergens last van gehad :)

Vooral (bepaalde) antidepressivum zijn gevaarlijk met MDMA, antibiotica zal het vast ook geen goed doen. Maar geen serotonine syndroom gevaar etc met antibiotica zover bekend :wink:

@ Pindoh
Zou het er niet op wagen zoals harry ook al poste. Misschien weet de drugsinfo lijn het duidelijk.

Groetjes en de beste wensen!

Pindoh

Newbie
Bedankt voor de reacties :)

Ik ga morgenochtend nog even langs de huisarts om het te vragen. De apotheker raadde het mij af, echter zei zij er wel bij dat zij er weinig verstand van had.

Bovenaan