XTC in cominatie met diazepam

bountyy

Newbie
Goedemorgen,

Mijn vriendin krijgt vandaag diazepam voorgeschreven waarschijnlijk, maar ze is vanaf donderdag 3 dagen bij mij, en dan wouden we even helemaal los gaan met wat xtc xD

Is dat mogelijk als ze Diazepam slikt? Is het dan gek om ook xtc te gaan gebruiken?

Groet,

Bountyy

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Waar neemt ze de Diazepam voor? XTC werkt dit effect hoogstwaarschijnlijk tegen, het zal dus minder effectief zijn.

Tufnut

Badass junkie
De grote vraag is idd waarvoor ze het krijgt? en een logische combi is het sowieso idd niet.

bountyy

Newbie
Ze heeft vaak druk op dr borst en hartkloppingen, het is dan ook niet slim om drugs te nemen maar daar gaat het op dit moment niet over.
Ze is naar de dokter geweest daarvoor, en daardoor krijgt ze waarschijnlijk diazepam.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
bountyy zei:
Ze heeft vaak druk op dr borst en hartkloppingen, het is dan ook niet slim om drugs te nemen maar daar gaat het op dit moment niet over.
Ze is naar de dokter geweest daarvoor, en daardoor krijgt ze waarschijnlijk diazepam.

Zoeist denk ik hopelijk heb je er iets aan:
: een arts/apotheker zou het vermoed ik afraden, echter misschien is het lang geleden. En gaat het nu al een tijd gewoon goed en is ze op een standaard dosis zit, lijkt me het kunnen maar het zal inderdaad mogelijk wat tegenwerken. Daarbij is het naar mijn idee om wat extra tabletten diazepam achter de hand te hebben dan heb je daar geen zorgen over, of een stuk minder snel in ieder geval.

Enige waar je extra op moet rekenen dat het ook zou kunnen dat het wel perfect werkt, dus mocht ze het nemen neem een normale dosis (70-110mg mdma getest).

Is het getest? Gemengd speed is bijvoorbeeld niet wenselijk, liefst zo puur mogelijk en met mate genieten!

Wens jullie veel plezier samen, en luister naar je lichaam!

bountyy

Newbie
25tolife zei:
bountyy zei:

Zoeist denk ik hopelijk heb je er iets aan:
: een arts/apotheker zou het vermoed ik afraden, echter misschien is het lang geleden. En gaat het nu al een tijd gewoon goed en is ze op een standaard dosis zit, lijkt me het kunnen maar het zal inderdaad mogelijk wat tegenwerken. Daarbij is het naar mijn idee om wat extra tabletten diazepam achter de hand te hebben dan heb je daar geen zorgen over, of een stuk minder snel in ieder geval.

Enige waar je extra op moet rekenen dat het ook zou kunnen dat het wel perfect werkt, dus mocht ze het nemen neem een normale dosis (70-110mg mdma getest).

Is het getest? Gemengd speed is bijvoorbeeld niet wenselijk, liefst zo puur mogelijk en met mate genieten!

Wens jullie veel plezier samen, en luister naar je lichaam!

Het is nog niet eens zeker dat ze het krijgt, maar ze wou gewoon weten of het mogelijk was. We hebben witte granaatjes, volgensmij 150gram. Ik weet natuurlijk ook nog niet goeveel diazepam ze voorgeschreven krijgt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tenzij het een 'monsterlijke' hoeveelheid is (denk aan 25-50mg dagelijks ineens) zal het vast goed werken lijkt me. En zeker niet onnodig meer mdma nemen is mijn advies.
Zeker aangezien ze het nog niet vaak (begrijp ik?) heeft genomen.
Correct me if i'm wrong.

Tufnut

Badass junkie
bountyy zei:

Je vraagt of de combi kan... maar als je de benodigde info geeft zeg je dat het mss niet slim is, maar dat het daar niet over gaat. Natuurlijk gaat het daar wel over.

Kijkende naar alleen de combi kan het wel, maar is het zoals gezegd niet logisch voor het gewenste effect, en aangezien het een upper en een downer betreft is het fors extra risico voor je lichaam. Maar dat is m.i. niet eens het belangrijkste in deze. Diazepam wordt gebruikt voor bepaalde klachten. Het lijkt er in dit geval op dat het is voor psychische klachten die lichamelijke uiting hebben, want voor hartkloppingen op zich is diazepam niet de logische keuze. Ook niet voor druk op de borst volgens mij. Ik ben natuurlijk geen dokter en heb hiervan niet al te veel verstand, maar is je vriendin mss wat angstig of depressiefachtig? In dat geval wordt diazepam namelijk wel voorgeschreven en is het in het geheel niet handig om xtc te gaan gebruiken in combi daarmee.

Dus terug naar de vraag waarom ze het krijgt voorgeschreven? Wat is de vermoedelijke oorzaak van de klachten? Mocht je het niet goed weten of liever niet zeggen, weet dan iig dat het zowel bij een lichamelijke als een geestelijke oorzaak niet handig is om xtc te gaan gebruiken. Ik snap dat je dat liever niet wil horen, maar het is toch echt zo.

En @25tolife: langdurig gebruik van benzos is nooit goed!! Een dokter die dat voorschrijft snapt niet waar hij mee bezig is. Na enkele weken is de werkzaamheid er niet meer en is het dus zinloos -zoniet schadelijk- het langer te gebruiken.

Ik ben het eens met wat Tufnut zegt:

* Misschien is je vriendin gestrest, depressief, slaapt ze slecht etc. en heeft dit uitwerking op haar hartstreek/borst. Bij klachten omtrent het hart is het NOOIT verstandig om drugs te gebruiken laat staan uppers (zoals xtc).

* Diazepam en XTC zullen elkaar alleen maar tegenwerken. Diazepam is namelijk een psychologisch kalmeringsmiddel, dwz dat je minder nadenkt over bepaalde zaken en dat je je minder druk maakt. Door xtc worden bepaalde stoffen geactiveerd in de hersenen, door diazepam zul je je hier minder bewust van zijn.

* Wat betreft het voorschrijven van benzo's door artsen: Dit gebeurt inderdaad te snel, evenals het voorschrijven van methylfenidaat (ritalin), anti-psychotica en andere medicatie. Toch hoeft dit niet perse slecht te zijn, vaak worden benzo's maar voor een korte periode voorgeschreven om even het lichaam rust te gunnen. Hiermee voorkom je verslaving, benzo's zijn namelijk erg verslavend.

Marsss

Experimenterende gebruiker
bountyy zei:
Goedemorgen,

Mijn vriendin krijgt vandaag diazepam voorgeschreven waarschijnlijk, maar ze is vanaf donderdag 3 dagen bij mij, en dan wouden we even helemaal los gaan met wat xtc xD

Is dat mogelijk als ze Diazepam slikt? Is het dan gek om ook xtc te gaan gebruiken?

Groet,

Bountyy

ga lekker 3 dagen los! Hoe was het? :rock: :wave:

Bovenaan