XTC in de middag

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Hoe zit dat nou met XTC nemen in de middag, Dus zo rond 12 uur? Ben je die avond dan nog bereid om naar feest te gaan of iets dergelijks? Of zit je dan al aan de kater? Ik weet natuurlijk dat het per persoon anders is maar ik wou toch even weten of mensen hier ervaring mee hebben.

Lauu

Badass junkie
ligt eraan hoe sterk de pil is en hoeveel je neemt en hoe actief je bent tijdens de trip...ik denk dat het wel kan en dan daarna nog naar een feest

Lauu

Badass junkie
citrobacter zei:
Lauu zei:
TrippyShit zei:
Waarom doe je het in de middag, als je in de avond een feest hebt?

omdat het thuis(smiddags) ook lekker is?

Dan zou je krachten en vooral serotonine toch sparen voor de avond...

als je geoie spacepillen heb, heb je nog genoeg energie over voor de avond...en je serontonine gehalte is wel lager maar je kan gewoon de avond door...en anders pak je gewoon een pilletje extra in de avond

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.

-spaceman-

Badass junkie
Shana_P zei:
Ik zou het absoluut afraden om te stekken s'middags en dan s'avonds nog gaat feesten. Dan heb je niet meer die lekkere rush wanneer ie inslaat, en volgens mij is het zeer uitputtend voor je lichaam wanneer je een serieuze tijd onder invloed bent.

bullshit!!

niks mis mee! als je 's middags een pilletje pakt heb je 's avonds nog genoeg energie om lekker een feestje te pakken!

Drientje

DF-koning
-spaceman- zei:
Shana_P zei:

bullshit!!

niks mis mee! als je 's middags een pilletje pakt heb je 's avonds nog genoeg energie om lekker een feestje te pakken!

Toch is het zonde van je inslag. De 1ste is de beste....

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Het was goed gegaan! had om half 1 het pilletje ingenomen. Ging ik samen met een maat van me op een bankje zitten (was ook zijn eerste keer). En een uur later sloeg die in. Was opzich niet zo veel gebeurd alleen 4 uur lang doorpraten over hoe veel we voor elkaar betekenden, dat we er altijd voor elkaar zullen zijn en nog wat vrienden opgebeld om te vertellen hoeveel ze voor ons betekenden... :wave: :grin:

Daarna gewoon naar het feest gegaan, was niet moe ofso. Had alleen echt geen behoefte aan drank en iedereen was nog een klein beetje extra lief. :P

citrobacter

Experimenterende gebruiker
maiskorrel zei:
alleen 4 uur lang doorpraten over hoe veel we voor elkaar betekenden, dat we er altijd voor elkaar zullen zijn en nog wat vrienden opgebeld om te vertellen hoeveel ze voor ons betekenden... :wave: :grin:

:P

haha, dit klinkt me zo bekend in de oren....

hmm,
van een gemiddelde pil kun je normaal 6 uur gaan.
maar dat verschilt wel enorm.
bij mij is na 3 uur het meeste efect al weg.
als ik jouw was zou ik ze of savonds neme
of smiddags 1 en als je merkt dat je engegie op is nog een (of een halfje) neme =)

x

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
PLASTIC.doll zei:
hmm,
van een gemiddelde pil kun je normaal 6 uur gaan.
maar dat verschilt wel enorm.
bij mij is na 3 uur het meeste efect al weg.
als ik jouw was zou ik ze of savonds neme
of smiddags 1 en als je merkt dat je engegie op is nog een (of een halfje) neme =)

x

:rolleyes: Lol misschien moet je eerst even lezen :P

Bovenaan