XTC in het zonnetje, warm?

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Goedendag mede drugs/forum-gebruikers,

Ik heb laatst eens voor het eerst 2-cb overdag in het zonnetje gedaan, dit gaf mij veel meer positieve vibes, en uiteindelijk een betere trip dan 's nachts. Nu dat natuurlijk al per trip verschilt hoe je je gaat voelen had ik echt het idee dat die zon, in combinatie met de levendige natuur echt mijn trip op positieve manier versterkte.

Nu wil ik dat ook graag eens proberen met XTC proberen, kijken of die zon en natuur nog een effect heeft op je xtc trip. Echter vraag ik me wel af hoe goed het nou is om 20 graden zon op je bakkes te hebben en er dan een dikke pil in te flikkeren, zou je daar last van krijgen?
Ik dacht aan het strand, bij de rivier zodat je afkoeling kan vinden, is dit genoeg? Of maak ik me druk om niks volgens jullie?

Greets!

hakkenn

Je maakt je druk om niks :wink:
Als je er gewoon voor zorgt dat je voldoende water bij je hebt, en als je het even heel warm krijgt dat je wat kan afkoelen, bv wat water over je hoofd oid te gooien gaat het helemaal goed kopen. Zelf nooit XTC gebruikt en dan wezen zwemmen, dus daar kan ik je helaas niks over vertellen. Al lijkt het mij geen probleem.

Have fun! :wave:

Skirre

Bewuste gebruiker
Denk dat het een beetje hetzelfde is als een indoor feest waar de airco niet echt werkt. Denk dat je wel meer moet drinken dan normaal en mss ieder uurtje even in de schaduw staan. Veel plezier vast :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorg dat je niet vergeet dat je in de zon staat. Draag vooral geen pet en zorg dat je je warmte goed kwijt kunt. Verder regelmatig even in de schaduw zitten.

Je kunt snel oververhitten van XTC, zolang je daar rekening mee houdt is er niet zo veel aan de hand.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Goed idee, lijkt me heerlijk om in het zonnetje te staan terwijl je lekker gaat. Veel drinken, maar niet te veel natuurlijk(of je moet gewoon kunnen plassen). Ik denk dat je je te druk maakt, moet wel goed komen. En inderdaad, het belangrijkste, veel plezier!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vindt 't heerlijk, behalve dat het soms een beetje te heet kan zijn om te knuffelen. En vies. Hahaha.

Hazekees

Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga het plan uitvoeren met een stel vrienden, voor zover ik het nu her en der besproken heb gaan we tentje(s) neerzetten, hout verzamelen en rond een uurtje of 3-4 een fatsige pil opeten om vervolgens een goede dag/nacht tegemoet tegaan!

Bedankt,

- Inderdaad zero denk ik dat het verstandig is om met de zweterige, kleverige warme vieze (misschien wel blote-)bovenlichamen het frisser is om knuffelen ditmaal even achterwege te laten. :tearsofjoy:

Bovenaan