yellow2020
Belezen gebruiker
Binnenkort ouders op vakantie dus lekker een tijdje alleen thuis. Ik zit er aan te denken om xtc te gaan nemen in me eentje. Als experiment. In je eentje thuis kan je hele andere dingen doen dan op een plek met mensen en ik ben benieuwd of dat ook een kant van xtc is die tof is. Ik twijfel alleen of dit nou wel echt zo leuk is om te doen en ik ben daarom benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. Ik zal een paar voor- en nadelen opnoemen waar ik zelf mee kwam:
Voordelen:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
- Kunnen masturberen
- Ideeën op kunnen schrijven
- Mijn huis is mijn meest vertrouwde omgeving, ik wil dat met xtc ervaren
Nadelen:
- Ik probeer minimaal 2-3 maanden tussen elke keer xtc te houden en als het toch niet leuk blijkt te zijn heb ik dus een trip "verspilt"
- Ik wil niet dat vrienden weten dat ik dit in me eentje doe dus stel ik ga me echt dood vervelen en wil echt sociaal contact, kan ik niets. Dan zit ik dus maar thuis.. hard te gaan maar me te vervelen.
Voordelen:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
- Kunnen masturberen
- Ideeën op kunnen schrijven
- Mijn huis is mijn meest vertrouwde omgeving, ik wil dat met xtc ervaren
Nadelen:
- Ik probeer minimaal 2-3 maanden tussen elke keer xtc te houden en als het toch niet leuk blijkt te zijn heb ik dus een trip "verspilt"
- Ik wil niet dat vrienden weten dat ik dit in me eentje doe dus stel ik ga me echt dood vervelen en wil echt sociaal contact, kan ik niets. Dan zit ik dus maar thuis.. hard te gaan maar me te vervelen.