xtc in limburg , Wat vinden jullie?

ik.17

Newbie
Heey,

Wil 1ste x xtc gaan doen met vrienden, en woon in limburg!
Vinden jullie nu ook dat er zo moeilijk aan te komen is?
En verschilt er veel in pillen qua sterkte uit midden en zuid Nederland?
gr.

overal is wel wat te vinden gewoon beetje zoeken maar ik zou ze wel even testen..

mwa qua sterkte in provincies is niet veel verschil ofzo.. gwoon even laten testen heb je meteen antwoord :)

heeeeeel erg makkelijk te krijgen, ik zou zo minimaal 8/9 numemrs kunnen bellen.
enjah kwaliteit weet je nooit daarvoor zijn er testers :)

paraobi zei:
hier is 't juist super makkelijk te krijgen..
en altijd goed spul! :)

dat dacht ik ook... zelfs in belgisch limburg is het (op feesjes) makkelijker verkrijgbaar als een cheeseburger met cocktailsaus... ga maar eens in andere landen zoeken, pakken moeilijker... In berlijn (tresor) heb ik eens een uur moeten rondvragen en dan waren ze nog zo paranoia om aan onbekende te verkopen (om nog niet te spreken over de slechte kwaliteit en de prijs)..

Ik vind dat er makkelijk aan te komen is, over de kwaliteit, ja dat verschilt moet je gewoon testen. Voor de rest lijkt t soms alsof serieus iedereen tegenwoordig dealt, mjaa, ik blijf bij mijn vaste adresje.
Je moet gewoon verschillende testen en dan bij een betrouwbare blijven.. Vind ik dan, weet je wel elke x wat je hebt..

wtf!!! 0_0
geen shit te vinden in limburg :O
hahaha je lult man :P
ik woon er ook en ken zelfs een meisje van 13 die verkoopt.... wel duurder als normaal maargoed.
ik hoef nooit te zoeken na t spul want er zijn SUPPER veel mensen die verkopen hier:P
en de kwaliteit is ook vaker goed...

br1ins1 zei:
ik woon er ook en ken zelfs een meisje van 13 die verkoopt.... wel duurder als normaal maargoed.

Pfff dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Overigens heb ik geen problemen met vinden in Limburg.

Limburg of niet , ge moet gwn de juiste connecties hebben !
Probeer anders Groov-Tunes eens , daar hebben ze er praktisch altijd wel ! 3-10€ ( soms wazige bollen )

Terug
Bovenaan