XTC in m'n eentje gebruiken?

SSKK

Newbie
Hoi hoi,

Ben ervaren in het gebruik van XTC. Veel op feestjes en thuis met vrienden maar
Nooit alleen.

Wie heeft dit wel is eerder gedaan?
Heb thuis nog een pilletje liggen en ontzettend veel zin
In een avondje spacen.. Maar er is niemand die mee wil of kan doen..

Zou dit wel goed gaan? Ga je je niet eenzaam voelen? Wat is leuk om te gaan doen alleen
Onder invloed?

Groetjess

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik zou het je zeker afraden. Ik heb zelf wel eens een feestje gehad, wat afgelopen was toen ik nog op mijn piek was. Toen ik thuis kwam had ik heel erg de behoefte mensen om me heen te hebben. Maar er was niemand en kon ook niet slapen, dus heb heel lang op de bank gezeten en een beetje geblowd om te kunnen slapen. Ik voelde me een beetje down de hele tijd. Nee, dat is niet echt leuk...

QTarantino

Belezen gebruiker
Wat Mr.Flame zegt inderdaad. XTC is (in mijn ogen) gewoon niet bedoelt om in je eentje te nemen. Waarom zou je een drug waarvan je heel liefdevol en empatisch word in je eentje nemen? Het hele idee achter XTC is toch het 'connecten' met je vrienden en medemens? Maar goed, Ieder zo zijn of haar ding.

Bommijn

Newbie
mijn vriend doet dat af en toe als hij met zn draaitafel gaat werken.
maakt hij wat mixjes onder de xtc kheb hem nog nooit horen klagen dan hij hem verveelde ;p

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mijn vriend doet het ook af en toe en hij vindt het wel lekker, hij geniet dan gewoon van het lekkere gevoel en de lichamelijke prikkels, en kijkt dan relaxt een film op de bank ofzo. Zelf denk ik dat ik me ook wel zou vermaken, maar omdat ik zo praterig word van XTC doe ik het liever met mensen om me heen.

Joestax

Newbie
Ik zou het speciaal houden zoals voor mooie feestjes ofzo. Zodra je het in je eentje gaat doen kan je het altijd doen, en dan ga je niet meteen een verslaving in ofzo. Ik heb zelf het ook wel een keer in me eentje gedaan. Was nog steeds heel vet, aan de trip ligt het ook niet. Maar zodra je die grens overgaat dan kan je dat ineens veel makkelijker en vaker doen zonder dat er echt zo'n duidelijk stem in je hoofd is die zegt dat het niet zo slim is. En nam ik ook wel om de week. Maar dat is echt niet goed voor je. Ik zou het gewoon het iets voor 1 keer in 2 maanden houden. Dan blijft het ook leuk en dan sloop je jezelf ook niet zo. Want ik nam eigenlijk wel aan dat je het ook wel meerdere keer in de 3 maanden gebruikt?

Bovenaan