XTC - Kameraden

Browa

Newbie
Hey mede-forumleden,

Ben nieuw hier op het forum als member, maar speur al een jaar lang alle berichten af die geplaatst worden onder het kopje XTC. Ik vind het altijd zeer interessant om ervaringen van anderen te lezen. Ik zelf ben een semi-ervaren XTC gebruiker, gebruik om de drie tot vier maanden, tik dan wel de 3 tot 4 pillen aan van +- 150-170mg. Pak hier wel 9 uur voor in totaal. Daarna ook minimaal drie maanden rust. Zit nu zelfs op een half jaar. Hieruit ook meteen mijn vraag/mededeling.

Ik ben een sociaal persoon dat altijd op zoek is naar nieuwe contacten. Ik heb veel vrienden, maar woon in Noord-Limburg en mijn vrienden zijn alles behalve bekend met XTC, zelfs anti-drugs. Elk weekend klemzuipen met alcohol is het liefste dat ze doen, maar een joint is in hun ogen drugs en dus slecht. Overigens zijn het goede maten, verder niets op aan te merken :wink:

Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen die in huiskamersetting xtc/mdma of andere drugsnachten organiseren en die het ook leuk vinden om andere gebruikers te leren kennen. Ik weet overigens helemaal niet of het toegestaan is om posts als deze te plaatsen, if not, begrijp ik dat volkomen. Echter is het zo dat ik niet in de stad woon en weinig gebruikers ken, terwijl ik goede gesprekken en vage dingen doen elke keer o zo grappig vind. Voorheen deed ik het altijd met een goede kameraad en vrienden van hem, echter ben ik hem uit het oog verloren en spreek ik hem niet tot nauwelijks meer.

Zijn er wel eens bijeenkomsten waar men afspreekt, bestaat zoiets, of is dit alleen maar binnen vriendengroepen? Ik ben daar eigenlijk alles behalve bekend mee. Het lijkt me leuk gelijkgestemde te ontmoeten / te leren kennen. :grin: Hoe zouden jullie dit aanpakken? Alleen los gaan op xtc (wat ik overigens ook goed kan samen met mijn vriendin) is zeker leuk, maar het sociale aspect is voor mij o zo belangrijk en van meerwaarde. Iemand tips of ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken / in aanmerking kom met anderen?

Thanks in advance

Browa

• Like
Waarderingen: Fool

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik herken dit wel een beetje. Ik zelf ben wat ouder (40) en uitgaan doe ik niet meer. Het is dus wat lastiger om mensen te leren kennen die een beetje gelijkgestemd zijn, juist om toch samen wat dingen te ondernemen of juist wel eens uit te gaan weer. Mensen zijn toch vaak wat minder ruimdenkend als ik hoop. Ik vermaak me opzich ook wel prima alleen met een snoepje, en wat online contacten maar het kan nog leuker denk ik dan. Ik zelf zit op zo'n bekende gratis "date" site waar je ook "opzoek" kunt naar enkel vriendschappelijk contact, maar tot nu nog niet echt iets uitgehaald.

Kipcorn

Belezen gebruiker
Ikzelf heb een groep vrienden met wie we een paar keer per jaar spacen. Meesten zitten aan de XTC. We kiezen vaak een mooie locatie, liefst in de natuur. Bijvoorbeeld op een boerderij of een gehuurd huis ergens. Ook hebben we het eens ineen enorme tip itent gedaan met groot kampvuur in het midden en een jacuzzi.

Het is een groep van zo'n 25 / 30 man. Meestal is de opkomst van zo'n feestje tussen de 10 en 20 man. We doen altijd ons best om alle ruimtes zo leuk mogelijk in te richten.

Feel free to join :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ikzelf heb een groep vrienden met wie we een paar keer per jaar spacen. Meesten zitten aan de XTC. We kiezen vaak een mooie locatie, liefst in de natuur. Bijvoorbeeld op een boerderij of een gehuurd huis ergens. Ook hebben we het eens ineen enorme tip itent gedaan met groot kampvuur in het midden en een jacuzzi.

Het is een groep van zo'n 25 / 30 man. Meestal is de opkomst van zo'n feestje tussen de 10 en 20 man. We doen altijd ons best om alle ruimtes zo leuk mogelijk in te richten.

Feel free to join :confused:mile:

Dat klinkt wel leuk en relaxt zo zeg. Goede ideeen en lijken me leuke "feestjes".

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb zelf ook een vriendengroep met wie ik samen één keer in de zoveel tijd drugs ga gebruiken, maar dat is meestal op een feestje of een festival. Thuis drugs gebruiken doe ik meestal gewoon met m'n vriend. Daarmee zit ik gelukkig wel goed op één lijn haha. (Hahahahahah die pun was not intended)

Maar als je niet zo veel mensen kent die drugs gebruiken dan begrijp ik wel dat je daarnaar op zoek bent. Ik wilde ook heel lang LSD doen (m'n vrienden wilden niet), voordat ik mensen tegen kwam met wie ik het kon doen.

Maar is 't niet mogelijk 't forum hier er gewoon voor te gebruiken? Meetings zijn toegestaan dus eh.. :P

Browa

Newbie
Ja tof, dank voor alle reacties hoor! Tijdens het uitgaan blijft het vooral bij wat bier met mijn maten. Ook heb ik genoeg maten om een keer een festivalletje te pakken en los te gaan op XTC, maar mis dan toch het sociale aspect, de wat diepgaandere (soms nergens op slaande) gesprekken :wink:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
je mag een meeting organiseren, of ga yolo in op het aanbod van @Kipcorn

Je kan altijd nog eerst 1 keertje met hem afspreken zo dat je elkaar beter leert kennen, of stuur een pb.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Zijn er ook mensen in omgeving van Amsterdam die het leuk lijken om met nieuwe mensen in contact te komen? Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Maar noord-Limburg is me ietjes te ver weg

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ga jij het organiseren dan? En waarom niet gewoon een topic aanmaken waarin mensen zich kunnen aanmelden? Dat laatste is een stuk transparanter in ieder geval.

Daar heb ik nooit de behoefte aan gehad.
Maar kreeg spontaan berichten na mijn eerste post.
Ik ga het ook niet 'stil' organisen.
Maar kan wel overzichtelijk maken of er veel animi is.
Zonder dat meteen iedereen bekent is of word.
Weet niet of iedereen gelijk openbaar zich aan wilt melden.
Dus heb dit stukje ongewild en ongevraagd op me genomen en dat vind niet erg verder.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik ben niet zo van de meetings nog, voel me dan ook wel een oma tussen al jullie jong spul denk. Maar misschien ooit. Facebooken vind ik wel leuk, dus als iemand dat ook leuk vind, stuur ff pb ofzo. Gezellie.

BlijeChick

Belezen gebruiker
lijkt mij een leuk idee! Echter is het dan inderdaad wel fijn om te weten wat het concept inhoudt om te kunnen bepalen of het voor iedereen leuk is?

Kipcorn

Belezen gebruiker
Tja, concept. Gewoon gezellig spacen met een aantal mensen op een leuke locatie?
Iemand suggesties voor een locatie? En datum?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Omdat ik inmiddels een erg goede ervaring heb met het (virtueel) ontmoeten van mensen (Roze Olifant o.a vriendin voor het leven!) van hier, nog maar een keer een oproepje: Wie het leuk vind gezellig te Facebooken, om elkaar gezelschap te houden tijdens slapeloze nachten, tripjes en gewoon gezellig te chatten, stuur me gerust een PB. :grinning:

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Hey mede-forumleden,

Ben nieuw hier op het forum als member, maar speur al een jaar lang alle berichten af die geplaatst worden onder het kopje XTC. Ik vind het altijd zeer interessant om ervaringen van anderen te lezen. Ik zelf ben een semi-ervaren XTC gebruiker, gebruik om de drie tot vier maanden, tik dan wel de 3 tot 4 pillen aan van +- 150-170mg. Pak hier wel 9 uur voor in totaal. Daarna ook minimaal drie maanden rust. Zit nu zelfs op een half jaar. Hieruit ook meteen mijn vraag/mededeling.

Ik ben een sociaal persoon dat altijd op zoek is naar nieuwe contacten. Ik heb veel vrienden, maar woon in Noord-Limburg en mijn vrienden zijn alles behalve bekend met XTC, zelfs anti-drugs. Elk weekend klemzuipen met alcohol is het liefste dat ze doen, maar een joint is in hun ogen drugs en dus slecht. Overigens zijn het goede maten, verder niets op aan te merken :wink:

Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen die in huiskamersetting xtc/mdma of andere drugsnachten organiseren en die het ook leuk vinden om andere gebruikers te leren kennen. Ik weet overigens helemaal niet of het toegestaan is om posts als deze te plaatsen, if not, begrijp ik dat volkomen. Echter is het zo dat ik niet in de stad woon en weinig gebruikers ken, terwijl ik goede gesprekken en vage dingen doen elke keer o zo grappig vind. Voorheen deed ik het altijd met een goede kameraad en vrienden van hem, echter ben ik hem uit het oog verloren en spreek ik hem niet tot nauwelijks meer.

Zijn er wel eens bijeenkomsten waar men afspreekt, bestaat zoiets, of is dit alleen maar binnen vriendengroepen? Ik ben daar eigenlijk alles behalve bekend mee. Het lijkt me leuk gelijkgestemde te ontmoeten / te leren kennen. :grin: Hoe zouden jullie dit aanpakken? Alleen los gaan op xtc (wat ik overigens ook goed kan samen met mijn vriendin) is zeker leuk, maar het sociale aspect is voor mij o zo belangrijk en van meerwaarde. Iemand tips of ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken / in aanmerking kom met anderen?

Thanks in advance

Browa
Ik raad je aan als je graag nieuwe mensen ontmoet om naar Goa feestjes te gaan oftewel raves genaamd, deze mensen zijn veel opener en knuffelen en delen met elkaar (vooral op free party's) en je kan er echt goede gesprekken mee voeren. Er hangt echt een sfeer die niet uit te leggen valt, eens je deze mensen kent kun je ook achteraf nog afspreken als je dat wil, ik ben persoonlijk niet zo voor meetings met mensen die ik niet ken. Ben op dat vlak een beetje wantrouwig en ik space sowiezo al niet graag thuis, enkel na een feestje maar personen die het wel willen veel plezier gewenst

Laatst bewerkt:
Omdat ik inmiddels een erg goede ervaring heb met het (virtueel) ontmoeten van mensen (Roze Olifant o.a vriendin voor het leven!) van hier, nog maar een keer een oproepje: Wie het leuk vind gezellig te Facebooken, om elkaar gezelschap te houden tijdens slapeloze nachten, tripjes en gewoon gezellig te chatten, stuur me gerust een PB. :grinning:
Ik raad je aan als je graag nieuwe mensen ontmoet om naar Goa feestjes te gaan oftewel raves genaamd, deze mensen zijn veel opener en knuffelen en delen met elkaar (vooral op free party's) en je kan er echt goede gesprekken mee voeren. Er hangt echt een sfeer die niet uit te leggen valt, eens je deze mensen kent kun je ook achteraf nog afspreken als je dat wil, ik ben persoonlijk niet zo voor meetings met mensen die ik niet ken. Ben op dat vlak een beetje wantrouwig en ik space sowiezo al niet graag thuis, enkel na een feestje maar personen die het wel willen veel plezier gewenst
waar vind ik deze feestje, lijkt me leuk ^^

Fool

Badass junkie
Via dit forum, en via zń .info-broertje, heb ik de afgelopen paar jaar al wel een handjevol keren met in totaal iets van 15 van de .info en 4 van dit forum gemeet. En het is eigenlijk altijd hardstikke gezellig geweest! Dus als we een leuk plan hebben wanneer ik kan, dan ben ik er zeker weer aanwezig! :)

Dan ga ik wel weer liever niet de hele avond op een feestje staan, het lijkt me juist lachen om een beetje rustig gesprekken met elkaar te kunnen voeren. Maar mochten mensen daar graag de ochtend willen afsluiten, dan ben ik daar misschien nog wel voor te porren. :P

Bovenaan