XTC + karten.. Hulp nodig binnen een halfuurtje!

Erwin-o

Newbie
Hallo,

Ik had even een vraag.
Zometeen zal ik even te karten met mn broer en wat vrienden en ik dacht zal ik dr een pilletje bij nemen :grin:

Ik heb dr zaterdag ook 2 gehad op een party dus zo hele hard zal die niet inslaan denk(witte smileys niet supersterk)

Ik las ook als je teveel mdma binnen krijgt je hallucinaties krijgt?
Zaterdag had ik dus ook nog wat poeder gehad en ik moet zeggen ik liep best wel vaag naar huis en zag wel wat 'kleuren'

Dus wat zeggen jullie?

Yes or No? :flushed:

dfssdfde

Badass junkie
tomz0r zei:
No! Denk eens na.
Je reactie maakt weinig uit, mensen die zulke dingen posten wachten toch gewoon tot er 1 idioot "je, doen! lacheuh!" zegt om het te verantwoorden...

Dus bij deze, gewoon doen! Lacheuh!

trippelh

Bewuste gebruiker
Hoe onverstandig kun je zijn .
-Teveel achter mekaar nooit goed :openmouth:
-Rijden ook al is het karten onder invloed is gekkenwerk en je brengt jou en Anderen gevaar toe.
Maar zoals hierboven beschreven je wilt gewoon horen doen .
Rare lui tegenwoordig

Erwin-o

Newbie
Sorry een paar drukke dagen erachteraan gehad :)
Ik heb toch nog maar besloten om hem te nemen, haha alles is goed verlopen en heb me zeer vermaakt in het wagentje.

Veel achter elkaar aan geslikt valt mee.
Tis m'n 4de dit jaar nog maar :grin:

En nee ik wil niet horen: doen, maar ik dacht mischien hebben dr mensen slechte ervaring mee.

Maar al met al een geslaagde avond :)

Pim

Experimenterende gebruiker
was karten opzich niet leuk genoeg? pilletje lijkt me er niks aan toevoegen.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Dronken karten ook :grin:

In Nijverdal zit een Kartplaza. Je kunt er eerst een paar uur bowlen en biertjes drinken en daarna nog een paar heats karten. Geniaal :stoned:

peach

Experimenterende gebruiker
weyoun22 zei:
Dronken karten ook :grin:

In Nijverdal zit een Kartplaza. Je kunt er eerst een paar uur bowlen en biertjes drinken en daarna nog een paar heats karten. Geniaal :stoned:

idd leuke plaats daar:)

Bovenaan