XTC kickt pas in na ongeveer 2 uur

marcooo4

Newbie
Ik heb laatst weer een pilletje gedaan met een vriend van mij, wij hadden hem dus ingenomen, zijn naar een speeltuintje gefietst, en hebben daar ook nog een beetje wiet gesmoked. mijn vriend zij al vrij snel (ongeveer 15-30 minuten na inname) dat hij hem voelde, en niet veel later was hij al helemaal aan het spacen, maar ik voelde nog bijna niks, na een half uur voelde ik een heel klein beetje, en na een uur voelde ik me wel blij, ik had energie maar ik voelde me niet zoals het hoorde, ik was er gewoon "bij" met mijn gedachte, normaal voelt het voor mij alsof het allemaal maar gebeurt. hij had veel te veel energie, overal in klimmen, en ik dus bijna niks.

tot 2 uur na inname, we gingen weer een joint smoken, en 5 minuten daarna kickte hij meteen heel hard in, ik was blij dat hij het gelukkig wel heeft gedaan.

ik had ditzelfde probleem daarvoor, maar toen bleef ik niks voelen (ik heb alleen van te voren een beetje wiet gesmoked).

het gaat om dezelfde pillen, we hebben deze pillen (gele warner bros) al vaker gebruikt, iets van 5 keer en we waren juist erg positief over deze, we halen ze altijd bij dezelfde vertrouwde dealer.

Kan iemand mij vertellen waarom het niet goed werkte?

ps. ik heb gewoon normaal gegeten van te voren, maar dat had mijn vriend ook.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Tja, ik heb ook wel eens gehad dat het erg lang duurde voor het insloeg. Dat verschilt een beetje per situatie, per pil, per persoon. Als je vlak van te voren gegeten hebt duurt het bij mij meestal ook langer. Niks om je zorgen oid over te maken, het is alleen idd irritant als anderen al wel lekker gaan en jij nog aan 't wachten bent..

marcooo4

Newbie
maar 2 uur na inname? en het lijkt mij geen toeval dat hij in kickte nadat we weer gingen smoken na die 2 uur dus.

en de keer daarvoor hadden we niet gesmoked en had ik hetzelfde maar voelde ik gewoon helemaal niets, mijn vriend dus wel.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het langst waar ik op heb gezeten is volgens mij wel iets van 2 uur ja. Wel dat ik na een uur al wat begon te merken, maar dat het daarna weer wat minder werd, en pas na ruim anderhalf echt kwam opzetten. En vorige zomer hadden vrienden en ik wat lichtere pillen die erg lang deden over 't inslaan.. Moest je echt op wachten tot je 'n ons woog voordat ze insloegen :')

Maar kan ook samenhangen met 't blowen, ik denk dat dat het effect wel enigszins versterkt. Weet je hoeveel mg de pillen bevatten?

marcooo4

Newbie
er zit 200mg mdma in de pillen die wij gebruikt hadden. en dus van een dealer die wij goed kennen en dus ook vertrouwen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
marcooo4 zei:
er zit 200mg mdma in de pillen die wij gebruikt hadden. en dus van een dealer die wij goed kennen en dus ook vertrouwen.
Dat je de dealer goed kent en vertrouwd zegt helaas niet zoveel over de kwaliteit. Heb je de pillen zelf getest of zei de dealer dat er 200mg in zat?

Het is trouwens niet heel gek dat het blowen dat laatste zetje heeft gegegeven, blowen versterkt het space effect van MDMA. Neemt niet weg dat ik 2 uur wel extreem lang vind persoonlijk. Hadden jullie erg kort daarvoor nog gegeten of misschien vrij vet ofzo?

Bovenaan