Ik heb laatst weer een pilletje gedaan met een vriend van mij, wij hadden hem dus ingenomen, zijn naar een speeltuintje gefietst, en hebben daar ook nog een beetje wiet gesmoked. mijn vriend zij al vrij snel (ongeveer 15-30 minuten na inname) dat hij hem voelde, en niet veel later was hij al helemaal aan het spacen, maar ik voelde nog bijna niks, na een half uur voelde ik een heel klein beetje, en na een uur voelde ik me wel blij, ik had energie maar ik voelde me niet zoals het hoorde, ik was er gewoon "bij" met mijn gedachte, normaal voelt het voor mij alsof het allemaal maar gebeurt. hij had veel te veel energie, overal in klimmen, en ik dus bijna niks.
tot 2 uur na inname, we gingen weer een joint smoken, en 5 minuten daarna kickte hij meteen heel hard in, ik was blij dat hij het gelukkig wel heeft gedaan.
ik had ditzelfde probleem daarvoor, maar toen bleef ik niks voelen (ik heb alleen van te voren een beetje wiet gesmoked).
het gaat om dezelfde pillen, we hebben deze pillen (gele warner bros) al vaker gebruikt, iets van 5 keer en we waren juist erg positief over deze, we halen ze altijd bij dezelfde vertrouwde dealer.
Kan iemand mij vertellen waarom het niet goed werkte?
ps. ik heb gewoon normaal gegeten van te voren, maar dat had mijn vriend ook.
tot 2 uur na inname, we gingen weer een joint smoken, en 5 minuten daarna kickte hij meteen heel hard in, ik was blij dat hij het gelukkig wel heeft gedaan.
ik had ditzelfde probleem daarvoor, maar toen bleef ik niks voelen (ik heb alleen van te voren een beetje wiet gesmoked).
het gaat om dezelfde pillen, we hebben deze pillen (gele warner bros) al vaker gebruikt, iets van 5 keer en we waren juist erg positief over deze, we halen ze altijd bij dezelfde vertrouwde dealer.
Kan iemand mij vertellen waarom het niet goed werkte?
ps. ik heb gewoon normaal gegeten van te voren, maar dat had mijn vriend ook.