• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC+lachgas+wiet in het bos

Tristan

Newbie
Ik heb gisteren dé dag van mijn leven gehad.

Ik had al weken van te voren afgesproken met een aantal vrienden om lekker te gaan trippen met z'n allen. Ik(T) en mijn vriend D hebben beide al 3x XTC gebruikt, voor onze goede vriend R zal het de eerste keer worden. Ik had ook nog een vriend uit mijn klas van school uitgenodigd (M). M nam ook nog zijn vriend J mee, die ik al een aantal keren heb gesproken en hij was altijd wel een aardige gozer.

Om 12 uur fiets ik samen met R naar de meest dicht bijzijnde supermarkt. M en J zouden daar dan ook moeten zijn. J komt inderdaad een paar minuten later aanfietsen en M belt dat hij door een misverstand nog bij de opticien is. Hij komt om 1 uur. J,R en ik halen veel kauwgom, 2 flessen cola en nog wat eten en drinken. Ook haalde ik een pakje menthol-sigaretten, hoewel ik gestopt ben met roken had ik hier erg zin in voor tijdens de XTC-trip.

Aangezien ik nog mijn tas moest ophalen met een kleedje en wat lekkere kleding, vertrek ik eerder van de supermarkt. Om ongeveer 10 voor half 1 kom ik aan bij een bankje bij de ingang van het bos waar wij hadden afgesproken. D staat daar al te wachten en vertelt dat hij al om kwart over 12 een halve gele triforce heeft gedropt. Wij hadden er in totaal 8 gehaald voor dus 5 man. Hij geeft mij ook nu een halfje en omdat wij geen zin meer hebben om te wachten, fietsen wij door naar onze mooie plek in het bos waar wij zelfs een hutje in elkaar hebben getimmerd.Ondertussen bellen R en J dat zij al bijna bij ons zijn dus wij stoppen voor 2 minuten om vervolgens met z'n allen verder te fietsen. Nu wij bij onze hut zijn aangekomen leggen we de flessen cola, een fles water en wat overtollige kleding in onze zelfgemaakte stashbox naast de hut.

D vertelt dat hij al wat begint te voelen terwijl wij naar een mooie zonnige plek lopen om op een kleedje te gaan zitten. J en R hadden hun pillen al op de fiets geslikt, dit werd nu hun eerste keer. D was al lekker aan het trippen toen M om 1 uur belde dat hij ook bij de ingang van het bos stond, maar niet precies de weg kende. J en ik gingen hem samen ophalen terwijl D en R bij het kleedje bleven chillen. Tijdens deze fietstocht van 5 tot 10 minuten sloeg ook mijn halfje in. Vanaf hier wordt mij report wat onduidelijker omdat ik niet meer erg helder was en ook niet op de tijd lette. Maar in iede rgeval, ik gaf M meteen zijn halve pil en aangezien het ook zijn eerste keer was, begon hij erover te praten dat hij het eng vond. Ik stelde hem gerust door te vertellen dat mijne al redelijk aan het werken was en dat het dus 100% zeker geen foute pillen zijn. Ook pushte ik hem een klein beetje. Nu nam hij de halve pil en fietsen wij weer terug. We gingen lekker chillen op het kleed met z'n allen en ik nam om kwart over 1 nog een halve triforce. Wij hebben daar toen een lange tijd gezeten, opvallend was dat er een soort onzichtbare muur was tussen D,J en mij en tussen R en M, want zij waren nog niet aan het trippen en wij drie wel.

Een tijd later waren wij allemaal keihard aan het gaan. Ik heb die middag nog een 3e halfje genomen maar ik kan mij niet meer herinneren wanneer. We hebben heel veel gewandeld en het landschap verkend, we spraken af dat je mag gaan en staan waar en met wie je ook maar wilt (van onze groep dan) zolang er maar 1 iemand bij het kleedje bleef om op de spullen te passen.
Tijdens 1 van de vele wandelingen sloeg mijn 2e of 3e halfje in en was J in rondjes om R en mij heen weggerend. Opeens ging ik veeel te hard en voelde ik mij niet goed. Mijn hele lichaam en gezicht begon te trillen, ik realiseerde me later pas dat dit gevaarlijk had kunnen zijn. Maar gelukkig zij ik tegen R dat ik te hard ging en dat hij me moest kalmeren. Hij zei tegen mij dat ik moest gaan zitten en in mijn neus moest inademen en door mijn mond moest uitademen. Dit was zeer geruststellend. Terwijl ik dit deed vertelde hij mij ook een leuk verhaal dat mijn kleine broertje een lekker glaasje vers sinaasappelsap voor mij had gemaakt. Na zo'n twee minuten was mijn gezicht nog steeds keihard aan het trillen, maar voelde ik mij goed. Ik stond zeeeer strak en ik zat perfect op mijn uiterste grens. Mijn gezicht bleef de hele middag trillen maar ik vond het niet meer erg.

Nu waren we weer eens met z'n allen bij het kleedje. D pakt wat lachgas en geeft zichzelf, J, R en mij een ballon. M wilde niet. Toen ik dit lachgas heb gebruikt hebt ik een zeer extreme ervaring gehad. Ik stond al zo strak als maar mogelijk was en met dit lachgas belandde ik in een andere wereld, een ander universum. Mijn ervaring is te vergelijken met mensen die over een K-hole vertellen, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen want ik heb nooit ketamine gebruikt. Gelukkig nam het lachgas mijn XTC-trip niet over, het mixte juist perfect. Ondertussen zat J ook al op anderhalve triforce van 180mg MDMA per pil. Terwijl dit zijn eerste keer was, vond hij dit niet te veel en ging hij erg goed, maar hij stond ook wel super strak. D had ook anderhalf op en leek opeens wel 10 jaar ouder, die hele dag lang was zijn zijn gezicht een soort van vertrokken, maar hij zag er niet erg strak uit. Hij was uiteindelijk maar de hele middag op het kleedje gaan liggen maar elke keer vertelde hij dat hij zich goed voelde, dus lieten we hem zijn gang gaan.

Tegen het einde van de trip hebben we wat joints gerookt, hierdoor voelde ik mij eigenlijk alleen maar slecht. Toen wij naar la place gingen om te eten, had nog steeds niemand honger, ook nadat we een paar joints hadden gerookt.

Om de dag met z'n allen af te maken, besloten wij om in het bos te blijven kamperen. Al onze ouders vonden het goed en om 9 uur gingen wij naar huis om spullen te halen. J ging met mij mee om de tent te halen. Toen ik thuis kwam voelde ik mij nog helemaal niet helder en was ik heel erg gestressd door mijn moeder. De angst om gepakt te worden had ik niet, want dan kan ik zeggen dat ik heb geblowd of gedronken, ik zag er ook niet meer echt strak uit. Maar werd heel erg nerveus thuis omdat ik me niet kon gedragen zoals ik de hele dag al had gedaan.

J en ik fietsen terug naar het bos. Omdat ik zo gestressd was, waren we in no-time weer terug en waren we denk ik wel meer dan een half uur eerder dan de rest. Wij gaan de tent opzetten en erin liggen en over de dag praten. Een lange tijd later (voor m'n gevoel) kwamen R,M en D ook aan met 1 tent. R deelde ons mee dat hij niet bleef slapen omdat hij erg moe was van de ervaring. We voelden ons op dat moment allemaal erg uitgespaced, kut en moe. Gelukkig was hierdoor dit gevoel de volgende dag helemaal weg en was ik alleen nog maar moe. We maakten een kampvuurtje en rookten nog een joint. Opvallend was dat ik elke keer dat ik een joint rookte, ik me er helemaal niet fijn door voelde, al de hele dag. Rond 12 uur besloot ik als eerste te gaan slapen. Ik ging in mijn tent in de slaapzak liggen en gelukkig lag ik lekker warm en zacht. Iets later vertrekt R en gaat de rest ook slapen. D komt in mijn tent liggen.

De nacht was vreselijk. Door de MDMA hebben wij niet kunnen slapen, behalve M, die heerlijk heeft geslapen. Ook was er een kermis in een dorp een paar kilometer verderop, maar omdat we constant in een soort halve slaap waren, was dit geluid erg irritant. Ook stoorde het geluid van de regen op onze tent, maar we bleven wel lekker droog.

De volgende ochtend werden we om half 6 wakker. D staat op om een sigaret te roken. J is ook al wakker, maar M ligt nog lekker in zijn tent. We kijken naar het weer op de telefoon van D, en omdat het om half 7 weer gaat regenen, besluiten M en J om voor de regen te vertrekken. Ze pakken hun spullen in en zijn een half uurtje later weg. Toen hebben D en ik nog een joint gerookt, ook toen werd ik weer niet stoned.

Ik spreek met D af om om 8 uur te vertrekken, dan is de regen even opgehouden. Maar we stellen uit en komen om 10 uur 's ochtends thuis. Ik voel me moe en lig vervolgens de hele middag op bed met nog een uurtje slaap tussendoor.
Daarna heb ik voor het eerst in ongeveer 24 uur een redelijke maaltijd gehad, door de XTC kreeg ik geen hap door mijn keel. Dit waren maar 2 crossaintjes, omdat ik nog steeds niet erge honger had. In de avond heb ik wel goed gegeten, maar niet meer dan ik normaal zou doen. D en R kwamen daarna nog even langs om over de dag te praten.

Nu heb ik dit tripreport geschreven en ga ik lekker vroeg slapen na 2 hele vermoeiende dagen.

Bovenaan