xtc liefde

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst xtc gebruikt met een paar vrienden. We waren niet op een feest maar zaten gewoon bij iemand thuis met lichtjes en gezelligheid enzo. Heel veel geknuffeld en alles en op een gegeven moment kwam ik naast mijn beste vriend te liggen en hebben we gezoend. Nu vraag ik me af of dit alleen door de xtc kan komen of dat hij misschien echt iets voor mij voelt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan allebei. Kan ook allebei tegelijk. Misschien een ideetje om aan hem te vragen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan allebei inderdaad, xtc maakt je opener en verliefder in het algemeen. Dus als er al gevoelens waren is een avondje xtc er wel een waar dat er makkelijk uit komt. Je vraagt trouwens of hij wat voor je voelt, maar voel jij ook wat voor hem? Either way, ik zou het gewoon eens ter sprake brengen, het is toch al gebeurt dus wat kan je verder nog gebeuren.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Praat es met je beste vriend, hier kan wel iets mooi uit groeien. Het lovegevoel van xtc kan zoals hierboven aangegeven, deze situatie verklaren. Maar het kan ook een stapje vooruit zijn, een hint, right time right place,...

De magie van xtc :hearteyes:

Thnx voor de reacties
@psychedelibee ja ik voel denk ik ook wel iets voor hem, daarom is t een beetje moeilijk om het ter sprake te brengen denk ik maar ik ga t wel proberen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Succes! Hoewel nog steeds lastig is het ijs al redelijk gebroken door de xtc ervaring toch. Je zal hem erdoor niet volledig verassen in ieder geval.

Bovenaan