XTC LIEFDE

omer

Newbie
eey mensen , ik ben een 17 jarige student en heb vorige week zondag voor het eerst xtc gebruikt,, dis was tevens mijn 1e ervaring met drugs(op alcohol na dan :) ). Het waren volgens mij van die blauwe mitsu's met spikkels er op. Dit ff terzijde heb ik een prachtige avond gehad , flink gedanst met n meisjes en geknuffeld, maar heeft dit ook effect op het leven nadat de pil is uitgewerkt, vind de ander je dan nog steeds zo leuk? of kan het ook alleen maar door de pil komen dat iemand je leuk vind?
ik kon hier niet zo specifiek iets over vinde bij search dus graag reactie.
Alvast bedankt :wave: !

MetaalKonijn

Badass junkie
Dit is te belachelijk voor woorden.

JA, AL DIE MENSEN ZIJN DAN NOG VEEEEEET LIEEEEEEEEEEEF :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

For evah, and evah.

teebo

Bewuste gebruiker
nadat xtc is uitgewerkt is alles weer zoals vroeger,
relaties kunnen wel sterker geworden zijn, je staat mss positiever in het leven. je kan verliefd geworden zijn maar als je verliefd blijft komt dat niet door de xtc

-spaceman-

Badass junkie
nou nou konijntje....

ik vraag me dit ook nog wel eens af
klikt het alleen door de drugs of zou het nuchter ook heel goed klikken met zo'n iemand...

ik denk dat het een combinatie van beide is..

omer

Newbie
teebo zei:
nadat xtc is uitgewerkt is alles weer zoals vroeger,
relaties kunnen wel sterker geworden zijn, je staat mss positiever in het leven. je kan verliefd geworden zijn maar als je verliefd blijft komt dat niet door de xtc

ok thnx :) dus het kan wel degelijk invloed hebbe op gevoels voor/van een bepaald persoon..

omer

Newbie
ik denk zelf indd dat het ook een combinatie is , het lijkt me niet dat je zomaar met een meisjes/jongen gaat dansen die je helemaal niet leuk vind , en vooral niet naar 1 mitsu pil , deze lijkt me niet zo sterk dat je opeens met mensen die je normaal stom/lelijk e.d vind gaat dansen/knuffelen, maar het kan ook heel erg aan de persoon zelf liggen.

MetaalKonijn

Badass junkie
-spaceman- zei:
nou nou konijntje....

klikt het alleen door de drugs of zou het nuchter ook heel goed klikken met zo'n iemand...

Dat is wel waar beste spaceman, maar met een beetje nadenken kan men toch wel tot de conclusie komen dat dat gevoel bepaald word door de XTC.

Supervlieg

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
-spaceman- zei:
nou nou konijntje....

Dat is wel waar beste spaceman, maar met een beetje nadenken kan men toch wel tot de conclusie komen dat dat gevoel bepaald word door de XTC.
Hmja mij lukt het ook wel aardig echt van nep te onderscheiden qua gevoelens op xtc.. Maargoed probeer een beetje polshoogte te nemen, ga eens nuchter met haar gek doen kijken of t dan nog steeds zo leuk is :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Hmmm het zou kunnen van wel.. aangezien je met XTC veel sneller door hebt hoe iemand is etc. Het ligt er alleen aan of diegene dit na de trip ook nog weet :beer:

omer

Newbie
Supervlieg zei:
MetaalKonijn zei:
-spaceman- zei:
nou nou konijntje....

Hmja mij lukt het ook wel aardig echt van nep te onderscheiden qua gevoelens op xtc.. Maargoed probeer een beetje polshoogte te nemen, ga eens nuchter met haar gek doen kijken of t dan nog steeds zo leuk is :grin:

indd ,, eens kijken of ze nuchter nog zo geak doet :hearteyes: zo niet pilletje dr in en dn komt het vanzelf :stoned:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Sowieso heb je met XTC of ook wel Speed op een veel betere, positieve, aardigere uitstraling naar mensen toe denk ik. Je ziet er ook veel zelf verzekerder uit, dit laat je blijken en mensen zien dat aan je. Nog veel meer als dat normaal het geval is ( dan hoef je niet eens heel verlegen te zijn ). Heb dit bij mezelf gemerkt, dat mensen ( meisjes ) sneller naar je toe komen o.i.d. maar dat je ook uit jezelf veel meer dingen en initiatief durft te nemen ( je remmingen zijn weg ).

Mooi spul :grin:

Anathema

Belezen gebruiker
Ik heb mijn vriend leren kennen, terwijl ik nog nooit XTC gebruikt had en hij op dat moment voor het eerst XTC had gebruikt.
Dat is nu anderhalf jaar geleden, dus het kan :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
-spaceman- zei:
nou nou konijntje....

Uiteraard daar heb je helemaal gelijk in...
Dat is te vergelijken met de rare dingen die je bv doet als je strontlazerus bent... Dan komt het door de drank, bewust of onbewust...

Marc39

Newbie
Jaimie zei:
Ik heb door xtc wel een andere kijk gekregen op gevoelens zoals gelukkig zijn en liefde enz

Absoluut waar! Ik neem af en toe eens een pilletje en heb gemerkt dat ik veel makkelijker contacten leg. Logisch, je remmingen verdwijnen. Maar het heeft me ook geleerd dat je jezelf helemaal niet beter hoeft voor te doen om aardig gevonden te worden. Ik maak soms op mensen een arrogante indruk, terwijl ik dat helemaal niet wil zijn. Met een pilletje op ben ik echt heel toegankelijk en open en daarmee maak je dus heel gemakkelijk contact met mensen. Inmiddels doe ik dat ook zonder pil en het bevalt me prima... kwestie van gewoon keer ervaren denk ik.

buzzrider

Wijs gebruiker
Volgens mij worden die gevoelens wel degelijk bepaald door de X, want ik heb eens op pukkelpop een aantal pille genomen en begon overal tegen iedereen te praten en ik had ook dat wanneer ik een mooi meisje zag begon ik er meteens mee te flirten enzo en knuffels te geven en achteraf denk je nog altijd van "eigelijk was dat wel een leuke tijd met die mensen"... Voor de rest worden de reeds bestaande gevoelens voor personen die je al kent versterkt en die blijven dan ook nog wel..
Zo... een hele boterham maar zo denk ik er dus over :hearteyes:

Bovenaan