XTC - love gevoel?

Hallo allemaal,

afgelopen weekend heb ik voor het eerst in mijn leven XTC gebruikt op een festival :), hier zal nog een uitgebreid verslag van komen maar ik zit nogal met mijn eerste ervaring... namelijk dat het behoorlijk tegenviel aan een kant.

Ik heb samen met 3 andere voor het eerst zaterdag een halfje genomen, 2 voelden hem al sneller dan ik en ik kwam als laatst aan de beurt. ik voelde vrij weinig en zat hier ook de hele tijd aan te denken.. is dit nou dat oh zo mooie pilletje ? wat een grap.

Naarmate de dag vorderde merkte ik dat ik heel strak stond en lekker hard ging maar niet zoals mijn 2 andere vrienden die keihard tripte en alles zo geweldig mooi vonden en dat heerlijke vrolijke gevoel hadden. ik voelde me samen met iemand anders eigenlijk helemaal niet zo heel gelukkig, wel dat iedereen lief was en je heel veel zin had om te praten en te dansen maar dat echte piek effect bleef lang weg tot ik het heel even had en toen na 10 minuten [ toen ik ging staan] het weer helemaal weg trok.....

Ik en mijn andere vriend vonden dit erg jammer want we hadden het veel intenser verwacht.

nu de vraag: hoe komt het dat de andere 2 wel zo kneiter hard gingen en wij niet ? kan dit te maken hebben dat ik en die andere vriend al een maand eerder truffels hadden gebruikt en de dopamine al redelijk laag was? kan dit te maken hebben gehad met zitten ? want als ik zat voelde ik me veeeeeeel chiller en kan dit ook liggen aan dat ik er non stop aan zat te denken?

Ik wil heel graag dat intense een keer langer beleven en niet alleen maar hard gaan op de speed..

hopelijk hebben jullie wat informatie wat mij kan helpen!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja ik heb ook nooit zin om te dansen enzo op XTC. Wat was de dosis die je nam? Het kan aan je dosis gelegen hebben, maar het kan ook aan jezelf liggen. Sommige mensen ervaren veel minder energie van XTC dan anderen.

Als je een intenser effect wilt kun je misschien nog eens een hogere dosis proberen, maar neem ook weer niet te veel want dan loop je weer extra gezondheidsrisico's.

hokuspokus12 zei:
Ik wil heel graag dat intense een keer langer beleven en niet alleen maar hard gaan op de speed..

Heb je ook speed gebruikt? Speed drukt de love gevoelens van XTC weg en zorgt voornamelijk voor energie en onrust.

Voor het geval dat je denkt dat er speed in je pillen zat, dat komt vrijwel nooit voor dus die kans is klein

Ik heb geen speed gebruikt, bedoel daarmee het deel van de pil waar je de energie van krijgt.

De dosis mdma die erin zat weet ik niet, ik begon met een halve en heb daarna om de 2 uur een halve bijgepakt maar bleef me wel hetzelfde voelen gedurende dag. Ben wel veel steviger gebouwd dan mijn andere vrienden en ben ook een jaar ouder. [ 75kg 18 jaar] hun liggen hier 5-10kg onder en ik ben ook 10cm ongeveer langer.

Het voelde allemaal heel nuchter aan behalve dat ik non stop bezig was met van alles en maar door kon blijven gaan maar dus dat echte herkenbare van xtc mis gelopen helaas...

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Hmm, ik heb ook wel eens dat ik totaal geen of nauwlijks een love gevoel heb met XTC.
In mijn geval is de oorzaak makkelijk te vatten, frequent gebruik. Jij zegt dat dit je eerste keer is, dus dat lijkt me niet.

Weet je toevallig nog hoe je pilletjes eruit zagen?
Als we dan achter de inhoud kunnen komen en een dosis bepalen, dan komen we er achter of het aan je dosis lag of niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Smikkel zei:
Weet je toevallig nog hoe je pilletjes eruit zagen?
Als we dan achter de inhoud kunnen komen en een dosis bepalen, dan komen we er achter of het aan je dosis lag of niet.

Speculeren over de inhoud is niet toegestaan. Pilletje even laten testen, dan kunnen we erover praten. Aan de hand van een logo gaan we geen conclusies maken :)

Als ik echt hard ga heb ik totaal geen zin om met mensen te praten of interractie te hebben, ik wil gewoon keihard losgaan en naar de lichten kijken... Pas als mijn piek een stuk gedaald is krijg ik weer een beetje zin om sociaal te zijn haha.

de pillen kwamen van een vriend, waren illuminaties[blauw,driehoekjes]. inhoud weet ik niet en interesseerde mij niet zoveel de eerste keer. begon met halve dus kon niet fout gaan. Uitgebreid report over de eerste keer komt er voor vanavond nog op ! enjoy :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Misschien waren het gewoon laag gedosseerde pilletjes. Ik heb meestal nooit genoeg met een halfje. Enkel met pilletjes 180mg+ heb ik het wel met een halfje. Ligt ook van persoon tot persoon. Heb een vriendin die vn 150 mg na 3 uur nog chill op de bank zit met een jonko, big smile en wijde pupillen :smoke:

Bovenaan