• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC + LSD 1e keer candyflip :)

Mango

Newbie
Goedendag dames en heren,

Donderdagavond had ik afgesproken met wat vrienden om een biertje te doen. Op dat moment wist ik nog niet dat de avond zo uit de hand zou lopen.

Rond 10 uur kwam ik aan bij T en hebben we bijgekletst, een biertje gedronken, en daarna wat wiet gerookt. We waren met een man of vijf en sommigen rookten wiet, anderen deden speed, en weer anderen lieten het bij een biertje.

Rond half 12 was ik aardig knetter van de wiet en de 2 shotjes vodka zullen ook wel meegeholpen hebben :wink:

Rond 12 uur kwam iemand opeens aanzetten met een zakje vol pillen. Dit waren groene Heineken, omdat het al minstens 2 jaar geleden is dat ik MDMA heb genomen twijfelde ik nog. Uiteindelijk toch maar een halfje genomen omdat ik gewoon lekker in mijn vel zat en wel een verzetje kon gebruiken na een stressvolle periode.

Het was nu half 1 en we hadden lekkere techno opstaan, en ik heb wat gedanst. Ik begon de XTC nu lekker te voelen in mijn bol. Heerlijke headspace :) Typisch MDMA, lekker opgaan in de muziek, je kent het wel. Na nog wat meer gedanst te hebben heb ik nog een kwartje bijgenomen.

Het is 1 uur en ik ga heerlijk op de XTC, de muziek klinkt zo heerlijk helder. De avond kan echt niet meer stuk en ik neem nog een kwartje bij. Zit nu dus op 1 pil van volgens de dealer 220mg. Maar ik kan je verzekeren, er zat wel minder in dan dat. Zal rond de 180mg zitten als ik moet gokken.

Rond 2 uur waren de pillen op maar ik had nog wel zin in wat meer. Ik vroeg aan een van mijn maten of ze nog pillen hadden en dat hadden ze. "Ik kan ook wel een zegeltje regelen" grapte een vriend van mij nog.

Ik had nog nooit LSD gedaan en wou het altijd al eens proberen. Ik heb verder alleen ervaring met truffels en mdma. Ik had niet verwacht dat dit de avond was waarop ik voor het eerst aan de acid ging.
Toen zijn we naar de buren gegaan om daar een zegeltje op te halen voor mij en een vriend. Het was ook zijn 1e keer acid en candyflip.

Rond 3 uur heb ik het zegeltje van 150ug onder mijn tong gelegd. Mijn maat nam een half zegeltje.

Rond 4 uur begon ik mij heel anders te voelen. Een uurtje geleden was ik nog lekker aan het dansen, maar nu werd ik echt te vaag. Ik besloot ff op de bank te chillen.

Rond half 5 begon al het licht in de kamer te vervormen tot een soort kaleidoscope achtige vormen. Ik voelde me gedragen door de muziek en op een gegeven moment wist ik niet meer of ik mijn ogen dicht of open had. Closed eye visuals of niet? Ik wist het allemaal niet meer. Ik ging nu echt verdomd hard op de acid.

Rond 5 uur belandde ik echt op een compleet andere planeet. Ik probeerde nog te praten maar dat ging bijna niet. Ik kon het niet onder woorden brengen wat ik op dit moment doormaakte. Het enige wat ik wist was dat ik me nog nooit zo heerlijk heb gevoeld.

De rest van de avond is me echt te vaag voor woorden. Ik lag te chillen op de bank en voelde me een met de muziek. Af en toe kon ik nog contact maken met de "normale" wereld door te praten met anderen maar dit kostte me erg veel moeite en was niet altijd even fijn.

Ik voelde mijn geest leegstromen in de ruimte. Ik was de speelbal van de muziek. Ik was de muziek. Ik was een met mijn omgeving. Als ik af en toe de kamer inkeek kon ik alle personen in de ruimte niet meer herkennen. Alles was een grote blur. Iedereen vervaagde in de omgeving en ik maakte een diepe reis in mijn eigen hoofd. Met de muziek als reisleider. Ik dacht na over mijn eigen identiteit, heb ik wel een eigen wil of ben ik louter het gevolg van mijn omgeving?

De rest van de avond was ik met vlagen zo space dat ik niet meer wist wie ik was. Ik kan me nog een moment herinneren dat ik het verschil tussen man en vrouw niet meer begreep. Is er wel een verschil? Ik keek de kamer in en daar zat een meisje. Ik keek haar aan en fascineerde me over het feit dat ik geen verschil kon zien tussen haar en de omgeving.

De trip heeft zeker nog wel tot een uur of 11 geduurd. Daarna zat ik echt lekker mellow in de afterspace en besloot nog een jointje te roken.

Al met al was het zeker een geslaagde avond en ik zal nog wel wat tijd nodig hebben om allemaal te beseffen wat ik die avond had meegemaakt. Ik heb zo veel moois meegemaakt die avond, ik kan het gewoon niet onder woorden brengen. Misschien komt dit met de tijd en dan schrijf ik het er wel bij.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is volgens mij een echte candyflip als je op je piek de lsd inneemt.
Nee bij een echte candyflip neem je eerst LSD en na 4 uur neem je MDMA, dan lopen de pieken in elkaar over als het ware. Het is bij een candyflip dus ook niet bedoeling dat ze tegelijk pieken.

Mango

Newbie
Nee bij een echte candyflip neem je eerst LSD en na 4 uur neem je MDMA, dan lopen de pieken in elkaar over als het ware. Het is bij een candyflip dus ook niet bedoeling dat ze tegelijk pieken.

Ah OK. Maar ik was ook niet van plan om het te doen. Ik zou een biertje gaan drinken...
In ieder geval heb ik het heerlijk gehad.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ah OK. Maar ik was ook niet van plan om het te doen. Ik zou een biertje gaan drinken...
In ieder geval heb ik het heerlijk gehad.
Het was ook niet naar jou gericht hoor, ik reageerde alleen omdat anderen zich afvroegen wat een echte candy flip is.

Mooi dat je het heerlijk hebt gehad in ieder geval.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb vorig jaar een hippieflip (Paddo's + XTC) geprobeerd, geheel volgens het boekje (eerst de paddo's en na 2 uur de XTC) Maar niet zo goed bevallen, de bodyload was heel intens en de XTC temperde de Visuals van de Paddo's. En ik hou juist zo van de Visuals.

Dus liever los van elkaar.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb vorig jaar een hippieflip (Paddo's + XTC) geprobeerd, geheel volgens het boekje (eerst de paddo's en na 2 uur de XTC) Maar niet zo goed bevallen, de bodyload was heel intens en de XTC temperde de Visuals van de Paddo's. En ik hou juist zo van de Visuals.

Bijzonder dat het de visuals temperde. Ik heb enkel nog ervaring met de nexus flip (2C-B), maar dat was echt een visuele explosie.

Mango

Newbie

Hippyflip staat ook op mijn lijstje. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden.

Bovenaan