XTC/mdma maakt me rustig.

moetnietmagwel

Belezen gebruiker
Hallo wil even zeggen dat ik gisteren een beetje wegviel heel de tijd maar vandaag heb ik geen drugs gebruikt en heb ik hetzelfde. Dus ik denk dat het die nieuwe medicatie is. Word erg suf van maar voel me herboren wel alsof er een nieuwe wereld is opengegaan. Klink raar maar ik schrijf wat ik voel.

Dirkdirk

DF-koning
Ja, wat een gare boon sorry hoor,
Ik snap oprecht niet waarom mensen bij datgene waar het extreem essentieel is te researchen vooral met medicijnen. Je neemt een gif en je moet maar een relatief kleine fout maken of je wordt ziek of gaat dood. Ik ben echt een scheikunde nerd maar even een googlesearch en klaar. Het is zo ontzetttend gevaarlijk en er is een reden dat er junks en OD's zijn. Mijn voorbereidingen zijn altijd flawless. Nadat ik tripte op een onbekende stof wist ik hoe ik voorbereiding en research moest perfectioeren

moetnietmagwel

Belezen gebruiker
Ja, wat een gare boon sorry hoor,
Ik snap oprecht niet waarom mensen bij datgene waar het extreem essentieel is te researchen vooral met medicijnen. Je neemt een gif en je moet maar een relatief kleine fout maken of je wordt ziek of gaat dood. Ik ben echt een scheikunde nerd maar even een googlesearch en klaar. Het is zo ontzetttend gevaarlijk en er is een reden dat er junks en OD's zijn. Mijn voorbereidingen zijn altijd flawless. Nadat ik tripte op een onbekende stof wist ik hoe ik voorbereiding en research moest perfectioeren
Dat heb ik al beseft en ook al op gereageerd, Gare boon

Dirkdirk

DF-koning
Ah het is vroeg man, sorry voor de wijsneus, Maar wees voorzichtig. Zou zonde zijn als je slordig wordt want dat was ik ookl, Eyeballen, geeej water,, nachten doorhalen, amnesie etc,

moetnietmagwel

Belezen gebruiker
Ah het is vroeg man, sorry voor de wijsneus, Maar wees voorzichtig. Zou zonde zijn als je slordig wordt want dat was ik ookl, Eyeballen, geeej water,, nachten doorhalen, amnesie etc,
Haha is geen probleem man. En ja komt goed, heb de hersencellen, nu nog gebruiken haha en dat leer ik veel dankzij jullie dus ben jullie dankbaar voor de uitleg.

Bovenaan