• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC/MDMA

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Het is alweer enige tijd gelden dat ik harddrugs heb gebruikt, toevallig kwam ik op deze site terecht en zag ik allemaal mensen hun verhaal doen over hoe ze lekker een het trippen zijn geweest.

Daarom wil ik mijn verhaal doen van een belevenis op goede XTC pillen van 5 jaar geleden,

Ik ging vroeger met een hele groep kammeraden om (17y) allemaal lekker pillen slikken, cocaine snuifen en drinken erbij alsof het niks is, de avond waar ik over wil gaan vertellen hadden ik en een maat 3 tegelijk ingenomen (XOtjes noemden we die toen), na een half uur tot een uur lekker bier drinken en we begonnen het heerlijk euforische gevoel van mdma te voelen, na een tijdje zijn we wat rondjes aan lopen en hebben we wat te drinken gehaald.

Na een tijdje dik gespaced te hebben bedachten wij ons dat wel nog wel 2 wouden nemen om nog een sterker effect te creeren (wij deden heel vaak dus voor ons te doen), nou toen we die 2 pillen naar binnen werkten was het echt helemaal loos, kammeraad van mij begon helemaal te flippen, ik had het gevoel alsof ik met een raket omhoog gestoven werdt en was ook echt helemaal parra in me kop.

Wij een kammeraad bellen die ons maar op moest halen omdat we er echt helemaal doorzaten, wij bij die gast in met gierende banden rondrijden en naar een kammeraad van mij ze huis gegaan, daar hebben ik en me maat nog wat cocaine genuttigd en zijn we echt helemaal van de kaart geraakt, ook ondertussen in de uurtjes wat pilletjes naar binnen gewerkt.

Na ongeveer 6uur van het innemen dan dat eerste pilletje hadden we er al 11 opgeten per persoon, me gezicht was echt helemaal van plastic en me wangen voelden alsof ze van rubber waren en trilden alle kanten op, ik dacht echt zo wat maf aangezien ik dat de hele avond nog niet had gehad (iig niet in deze vorm), ik kijk opzei en ik zie me maten gewoon echt heel vaag, of ze allemaal van klei gemaakt waren en een andere maat van mij ze ene oog sperde echt open niet normaal.

Na die tijd helemaal parra geworden, ik zag alles van klei aan en dat wou gewoon niet weggaan, echt onbeschrijfelijk raar gevoel dat alles ineens anders wordt, ik keek op de muren en zag daar allemaal rare figuren op bewegen en het was alsof de muur gewoon heen en weer ging en allemaal vage kleuren had, heb ik ook niet te lang naar zitten te kijken omdat ik ook echt stijfuit stond.

Even later wou die maat zijn vogels laten bekijken, dus ik met hem om zon schuur heenlopen door een smal steegje heen, dus hij me allemaal van die gekleurde vogels laten zien en ik vond die beesten wel echt spacen op me netvlies, maargoed daar een kwartiertje gestaan en een jointje gerookt vond ik het wel weer tijd om naar binnen te gaan, dus ik zeg zo van ik ga naar binnen, ik loop uit die vogelhok en sta ineens op een stukje van 1 vierkante meter, en ik zag zon achtertuin en snapte er de bal meer van, dacht dat ik opgesloten was dus ik opzei kijken waren daar coniferen, ik met mijn armen erdoor heen om te kijken wat er aan de andere kant was, zag ik daar zon straat, ik dacht echt wooow vet parra want het leek echt net op een dimensie ofzo, ook zo heel vaag staap ik er doorheen en zie gewoon dat ik naast me maat ze huis sta.

Dus ik ga naar binnen helemaal verwilderd in me kop om zo te vertelle want vond best wel grappig, ineens me maat zo van wooow check je tong man die hangt er helemaal uit (was ook dik chemisch), dus ik in de spiegel kijken en zag ik me tong wel 2 keer zo lang en pikzwart met allemaal vage bulten erop, toen begon ik m echt te spacen en ben naar huis gegaan omdat alles vervormde.

Thuis gekomen ging ik op bed liggen en keek zo vaag door me kamer heen, toen ik ineens opmerkte dat de schaduw van de zon (was alweer 10u sochtends) gewoon heen en weer door me kamer ging, dus ik draai me zo om en zie dat er allemaal rare vage ribbels over me behang heen lopen, dus ik denk woow wat vaag en stop me hand erop, toen was het net alsof me handen gewoon in die muur verdwenen, nou daar heb ik nog een 15min naar lopen starten.

Toen wou ik gaan slapen en voelde ik steeds wat kriebelen, dus ik kijken op me armen liepen er gewoon miljarden kleine spinnetjes op en die kon ik er gewoon afplukken en op de grond gooien, vond het eigenlijk niks meer aan na al dat vette zware gespace (stijfuit erbij is niet zo chill als paddos etc) dacht ik doe me ogen maar dicht en ga slapen, nou toen k dat deed was k net alsof k weer met me maten aan tafel zat poker te spelen, ik ben gewoon hele avond (was ochten maar in me hoofd avond) opstap geweest met kammeraden en allemaal nog vagere momenten beleefd (denk een soort dagdroom).

Al met al was het een heftige trip ervaring na ongeveer 12 van deze zware pilletjes.

Geef je opmerkingen over het verhaal, misschien beetje langdradig maar de herinneringen schieten weer naar boven.

O

Bartyo

Bewuste gebruiker
Wat een misbruik :smilingimp:
Zonde van de (12!) pillies zou ik zeggen :openmouth:
Hebje met 3 niet net zo'n leuke avond?

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Lijkt me echt zonde zoveel door elkaar.. Is toch leuker om gewoon op 2 tot 3 pillen zonder andere troep erbij een leuke avond te hebben? Die 10 extra pillen maken het er niet mooier op lijkt mij :confused:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Ben je wel helemaal 100 dat je 12 pillen op je 17e op een avond slikt..?

Heb je dan geen respect voor je lichaam ofzo, zo help je je echt naar de klootte :openmouth:

Maargoed, t's jou lichaam..

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Is 5 jaar geleden, zoals je kunt lezen, en nee dat is zeker niet goed voor je lichaam :wink:

Maargoed heb er ook niks aan over gehouden oid, goede opleiding goede baan, maar ken genoeg mensen in die tijd die echt verslaafd waren en nog meer namen, en dat elk weekend. :xtc: :xtc:

Bovenaan