XTC - meerdere pillen?

paraobi

Belezen gebruiker
De eerste keer dat ik XTC nam was geweldig. Had samen met 3 vrienden allemaal 1 blauwe mitshubishi gepakt, en het gevoel was écht geweldig.

Nou ga ik binnekort naar een groot feest toe, en dat duurt 8 uur lang..
Vraag ik me af of ik meerder mitshubishi's zou kunnen pakken (als de eerste is uitgewerkt, de 2e) zonder een bad trip te hebben?
blauwe driehoek trouwens

paraobi

Belezen gebruiker
wist het niet zeker, omdat het pas mn 2e keer is namelijk.
wel 2 jaar lang al wiet, hasj etc. maarja, blijft toch wat anders he

dfssdfde

Badass junkie
als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is

paraobi

Belezen gebruiker
ja maar als ik op 't einde (na de 2e pil) weer helemaal moe ben zeg maar..
had ik de vorige keer, toen de pil eenmaal uitgewerkt was was ik helemaal kapot

Solidius

Badass junkie
Als je de eerste voelt opkomen kun je naar behoefte om het anderhalf uur bijslikken.
Een bad trip van XTC? Ik heb een keer 7 pillen op en zou niet weten wat dat is :mrgreen:

Ivoos zei:
als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is
Heb je dat weleens geprobeerd dan? Als de eerste bijna is uitgewerkt dan heeft het echt geen zin meer om bij te slikken, want dan ben je al uit de 'rush'.

Stoniemelony

Experimenterende gebruiker
nog nooit een bad trip gehad van pillen, altijd hoe meer ik neem hoe relaxter ik me voel en hoe ergere bekken ik ga trekken :P maarja 80% loopt zwaar uit z'n koekie op een hardcore feest :rolleyes:

Maar zo en zo altijd genoeg blijfen drinken, en mocht je voor jouw gevoel wat te hard gaan moet je gewoon even gaan zitten en ff rustig aan doen.

Lauu

Badass junkie
ligt aan verschillende dingen....

hoe sterk die blauwe is...
hoeveel jij kan hebben...
hoe je gebouwd bent...
hoe lang/vaak je het doet

:)

Carlitos

Badass junkie
Maar een ding is zeker 2 pillen kan makkelijk..
En iid op goede moment bijpakkken anders geen werking meer.

aviced

als je moe en op bent pak dan niet nog meer
heb eens op een feest 8 pillen gehad
na n pil of 3 was mijn lichaam eigenlijk al op dus die andere 5 werkten gewoon niet meer zeg maar.
eigenlijk zonde van je geld en gezondheid
het is natuurlijk ook best gevaarlijk maar je denkt steeds van "ik voel niks dus ik kan nog wel eentje pakken"

Lauu

Badass junkie
paraobi zei:
De eerste keer dat ik XTC nam was geweldig. Had samen met 3 vrienden allemaal 1 blauwe mitshubishi gepakt, en het gevoel was écht geweldig.

Nou ga ik binnekort naar een groot feest toe, en dat duurt 8 uur lang..
Vraag ik me af of ik meerder mitshubishi's zou kunnen pakken (als de eerste is uitgewerkt, de 2e) zonder een bad trip te hebben?
blauwe driehoek trouwens

hoe vaker je het doet achter elkaar hoe meer je nodig heb...daarom nemen de meeste mensen 3maanden pauze...2 blauwe mitsu's is zat voor een hele avond

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik had op een gegeven moment zo'n tolerantie voor die shit opgebouwd dat het eigenlijk heel normaal en standaard voor me werd om gemiddeld toch wel 4 a 5 pillen per feestje tot me te nemen. Uitschieters naar 7 per nacht kwamen ook geregeld voor en dan ging ik nog niet altijd op mijn allerhardst meer. Echt niet normaal eigenlijk, aangezien ik in die tijd met mijn 1m67 en amper 50 kg nou niet bepaald tot de grootste en dikste mensen behoorde. Gatverdamme, moet daar nu echt niet meer aan denken!! Krijg al kotsneigingen van het idee alleen al. Het was een bijzondere tijd uit mijn leven, heb er ook geen spijt van ofzo, maar ben toch best blij dat ik die tijd ook al lang en breed achter me heb liggen. Als ik nu zoveel zou nemen, ga ik denk ik haast dood, aangezien ik tegenwoordig van een half pilletje al vrij debielerig word!

nutsss

Wijs gebruiker
pixo207 zei:
paraobi zei:
drink alleen water dan.. zou 't erg zijn als ik af en toe wat energy drank pak?
Neen maar pas wel op, energy drink droogt ook uit dus drink ook voldoende water.

Gewoon water is ook niet voldoende. Je hebt zouten nodig om het vocht vast te houden. ISOTONE sportdrankjes (zoals AA) bevatten natrium en voorkomen uitdroging. Neem anders af en toe een handje zoute chips of pinda's (en dan heb je wel water nodig om die gortdroge massa weg te spoelen!).

gewoon water voorkomt dus NIET uitdroging!

paraobi

Belezen gebruiker
Lauu zei:
ligt aan verschillende dingen....

hoe sterk die blauwe is...
hoeveel jij kan hebben...
hoe je gebouwd bent...
hoe lang/vaak je het doet

:)

1.80, 72 kg, 1x pillen gehad en verder alleen wiet & hasj..
feest is van 10 tot 6 smorgens, dus wist niet echt of 2 genoeg zou zijn..?:tongueout:

Lauu

Badass junkie
ik zou na inname 2 uur lekker spacen...als je denkt dat je verder kan 1 halve erbij...en daarna (mocht je niet genoeg hebben) nog een halve...maar rustig aan anders ga je hallucineren of bad trip :rolleyes:

persoonlijk is (sinds dit je 2de keer is pas) 1 a 1,5 zat

Sonrisa

Newbie
Yep 2 is zeker no problemo, meestal neem ik er ook altijd 2 en soms meer als men lichaam niet moe is. Mijn meeste was 5 en toen was ik echt volledig weg .... haha ... zelfs kei veel black outs gehad toen en mega hallucinaties gehad ... was wel fun .... maar nu heb ik met 2 genoeg :)

982

Bewuste gebruiker
Mensen.. wees blij als je met 2 genoeg hebt..

Ik wilde dat ik dat ook langer had gehad!

Dus laat je niet elk weekend verleiden!

paraobi

Belezen gebruiker
stel ik pak de 2e op de top van de eerste..
hoelange trip moet ik dan ongeveer aan denken? niet dat ik daar opeens leeg sta, terwijl ik pas een uur later naar huis ga ofzo :wink:

Solidius

Badass junkie
^ Ik neem aan dat je nog niet zo ervaren XTC gebruiker bent?

Stel je neemt om 0:00 je eerste pil en om 1:00 je tweede, dan ga je wel lekker tot 6:00.

J0rrit

Badass junkie
paraobi zei:
hoelange trip moet ik dan ongeveer aan denken? niet dat ik daar opeens leeg sta, terwijl ik pas een uur later naar huis ga ofzo :wink:

Neem dan gewoon een of 2 extra mee heb je altijd genoeg.

Lauu

Badass junkie
DarkScope zei:
paraobi zei:

Neem dan gewoon een of 2 extra mee heb je altijd genoeg.

idd neem er altijd 2 teveel mee :) sta je nooit leeg

vdk

Bewuste gebruiker
ik neem er ook altijd meer mee, als ik dan echt teveel heb kan ik ze voor een mooi prijsje verkopen op zon feest :stoned:

Neem er zelf 10 mee naar een feest binnenkort voor zen 2en :grin:
vorige keer 2 pille verkocht voor 10 euro per stuk :rolleyes:

Lauu

Badass junkie
belgen betalen 15e voor 1 blauwe mitsu en 5 a 10 voor andere pillen op feesten... :rolleyes: zucht...belgen...

kotssmurf

Belezen gebruiker
Lauu zei:
belgen betalen 15e voor 1 blauwe mitsu en 5 a 10 voor andere pillen op feesten... :rolleyes: zucht...belgen...

:grin: De duurste prijs die ik momenteel betaal is €10 voor 3 pillen,
dus 3.33333 per pil..
Natuurlijk heb je altijd 'dealers' die dan met 20 pillen naar een feestje lopen en ze verpatsen voor 10 euro per pil :grin: dit wil toch helemaal niet zeggen dat Belgen er deze prijs voor betalen :)
Er zullen altijd wel vangers zijn die door hun voorraad heen zijn en toch koste wat het kost nog een pilletje willen en er dan ook veel geld voor neertellen maar of dit geldt voor alle belgen, dat dacht ik nou niet...

Lauu

Badass junkie
kotssmurf zei:
Natuurlijk heb je altijd 'dealers' die dan met 20 pillen naar een feestje lopen en ze verpatsen voor 10 euro per pil :grin:

sorry :P dat was ik

had er 25 bij me in antwerpen....20 voor verkoop.....niet lager gekomen dan 5e per pil...ik hoef niet eens te zeggen voor hoeveel...belgen zegge het voor je 5euro! of 10 ofzo etc :mrgreen:

citrobacter

Lauu zei:

dat is dan toch buiten mij gerekend, ik betaal zelden meer dan 10 euro voor 3stuks. Maar als je in nood zit dan durf je wel eens gooien met geld jahh :P

Bovenaan