XTC, meest schadelijkste drugs?

Rain

Bewuste gebruiker
Coke is slechter voor je portemmonee, Speed en xtc zijn slechter voor je lichaam. Van xtc vind ik dat je hersenactiviteit achteruit gaat als je het vaak gebruikt. Goeie sterke speed ben je een stuk verotter van de day after.

Uit eigen ervaring kan ik niet zeggen wat slechter is. Goeie speed of goeie mdma.. Speed is natuurlijk riskanter omdat je dat veel makkelijker pakt.

Rain

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
kdenk dat xtc en coke wel ongeveer even schadelijk zijn hoor.. sos doet ook serieuze hersenschade hoor
Bij sos kan je de dag erna gewoon relaxt eten. Bij xtc en speed niet. Coke wordt ook de witte sloper genoemd omdat je daarbij niet door hebt dat je naar de klote gaat.

BooYa

Belezen gebruiker
nieuw wetenschappelijk onderzoek is duidelijk geworden dat xtc minder schadelijk is dan alcohol, tabak en weed

J0rrit

Badass junkie
BooYa zei:
nieuw wetenschappelijk onderzoek is duidelijk geworden dat xtc minder schadelijk is dan alcohol, tabak en weed

dus ook niet dat je veel hersenschade oploopt bij vaak gebruikt? dus mijn hersenen zijn miss toch nog geen soepje :P

Telefoon

Wijs gebruiker
stond laast in de spits

XTC minst slechte drug.

nr 12 van de 12

op 11 stond wiet
10 alchol
9 roken

1 heroine
2 cocaine

Maar dat is voolgens mij om afteschrikken + verslavings kansen

BooYa

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
BooYa zei:

dus ook niet dat je veel hersenschade oploopt bij vaak gebruikt? dus mijn hersenen zijn miss toch nog geen soepje :P

als ge vaak gebruikt dan gaan u hersens natuurlijk naar de kloten
maar normaal gezien als je 4keer per jaar xtc neemt voor de rest van je leven zul je geen hersenschade oplopen

Goanaut

Bewuste gebruiker
Zo dom van die lijstjes altijd. :')

Regelmatige speed gebruikers: Ja xtc is slechter!!!
Regelmatige xtc gebruikers: Jaa speed is slechter!!

Het is gewoon allemaal niet goed voor je, get fucking used to it. Als je daar zo mee zit moet je het minder vaak doen of gewoon op breiles gaan.

BooYa

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
Zo dom van die lijstjes altijd. :')

Regelmatige speed gebruikers: Ja xtc is slechter!!!
Regelmatige xtc gebruikers: Jaa speed is slechter!!

Het is gewoon allemaal niet goed voor je, get fucking used to it. Als je daar zo mee zit moet je het minder vaak doen of gewoon op breiles gaan.

lol goeie Goanut :)

Jeller

Badass junkie
BooYa zei:
dat had wel meerdere factoren dan alleen de schadelijkheid op zich, maar ook dingen zoals financiële schade, sociale schade, verslavingskans, verkeersongevallen en agressie met zich meegerekend, dus daarom stonden tabak en alcohol hoger geklasseerd

Goanaut

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
je hebt ook minder schadelijke XTC :tongueout:

ik heb het hier natuurlijk over herbal-xtc :tongueout:

Die heb je ja... maar XTC werkt zo:

|--------------------------------| <= hoeveelheid energie en euphorie

en herbals zo

|---|

Dus ja.. als je geen X-gebruiker bent zul je er wel wat van merken, maar ik niet.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
mattskovic zei:
je hebt ook minder schadelijke XTC :tongueout:

ik heb het hier natuurlijk over herbal-xtc :tongueout:

Die heb je ja... maar XTC werkt zo:

|--------------------------------| <= hoeveelheid energie en euphorie

en herbals zo

|---|

Dus ja.. als je geen X-gebruiker bent zul je er wel wat van merken, maar ik niet.
ik sluit mij aan bij deze zéér kunstzinnige uitlating van Goanaut :mrgreen:

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
niks, maar de gene die deze topic startte vroeg zich waarschijnlijk af of xtc de meeste schadelijkste drug is, maar dat is volgens mij niet zo, het is ether

Bovenaan