xtc & mengen ?

burnevil92

Belezen gebruiker
Hallo,

mag je xtc mengen met alcohol/ thc ?

en zal de xtc werken als je eerst een beetje alcohol binnen hebt en je bent een beetje zat en dn u pilletje inneemt?

Dreuge

Badass junkie
Hoe meer alcohol je tijdens/voor de xtc neemt, hoe verder van de kaart je bent :P het is alleen nog slechter voor je lichaam en je zou eerder uitgedroogd raker (zelf nooit last van gehad). Blowem heeft niet echt veel effect als je wappie bent. Ja mischien als je een paar bluntjes rookt ofzo.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
thc verlenkt je trip en geef je xtc trip even een boost pas er wel mee op.
alchol ja word veel gedaan maar zou zelf zeggen hou het lekker bij xtc en meschien als je bijna bent uitgewaust een jointje

zo merk je veel beter of je pillen wel goed ziijn

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik zou het idd ook niet met alcohol doen. Omdat het, zoals al is gezegd, je lichaam sneller uit laat drogen. Een of twee drankjes zal niet zo veel kwaad kunnen, maar denk dat als je eenmaal aan de zuip gaat met x je daar ook wat sneller mee door gaat dan normaal (Berust totaal niet op feiten, alleen ene veronderstelling). Een jointje er bij roken is wel super chill ja! als je dat tijdens ihet inwerken doet kick hij er lekker in en is het 'wachten' op het gevoel minder vervelend. Voorheen merkte ik ook dat ik er harder van ging spacen, al heb ik dat nu niet echt meer (komt doordat ik nu veel meer blow). Tijdens de coming down is het ook wel relaxed, dan word je er wel wat vager van maar op een goede manier, vind ik.
Ik zou gewoon lekker voor de x gaan met hier en daar wat jointjes. :grin:

Heb het mn 1e x gedaan, was geen succes. na 1,5 pil voelde ik me uitgespaced en ging aan de wiskey. Vrij rap halve fles leeg gedronken, weet NIETS meer van wat daarna (4 uur, daarna 3 uur geslapen) gebeurd is. Gelukkig was ik thuis en met een goede vriend.

Owja heb er kei veel van overgegeven (wat ik op t moment naar horen zeggen niet erg vond) en de dag daarna ook met vlagen heeeel beroerd (zweten, rillerig, weer overgeven) van geweest.
Maar voelde me wel gelukkig:P

Vigilante

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Vind alcohol met mdma een kutcombo... Jointjes rook ik er standaard wel bij.

Ik heb er ook niet echt goede ervaringen mee. De 1e 2 keer dat ik een slok alcohol nam tijdens een pilwaus ging ik over mn zuiger.

Bovenaan