• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC met 5-htp thuisspace

Hallo Forumleden.

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik kijk hier wel regelmatig en het is nu tijd voor
een eigen rapportje. Allereerst wil ik met jullie delen wat ik gebruik en gebruikt heb.

Ik ben een elke dag vaporizer blower.
1x in de aantal maanden salvia
4x xtc thuis
Kanna een aantal keer
Truffels 2x
Paddo`s 4x met de 5x in aantocht

Spacerapport van 7 Maart 2015

10 Januari voor het laatst X gebruikt en 7 Maart uitgekozen om nog een keer X te gaan
doen met mijn vriendin. Wederom thui net als de andere keren. Alleen na het vele lezen,
maar eens met 5htp aan de slag gegaan. Maand geleden 5htp aangeschaft bij body en fitshop
met 200mg werkzame stof. 2 weken voor de x begonnen met slikken een uur voor het slapen
gaan elke dag een pil.

Ik moet zeggen dat ik wel een gebruiker ben die snel iets merkt. Ik weet gewoon wanneer
ik me anders voel als ik iets op heb (lucky me)
Al goed, van de 5 htp merkte ik direct al, dat ik er vast van slaap. Normaal word ik elke nacht
wel een keer wakkeer om te plassen, maar met 5 htp heb ik hier geen last van. Tevens word
ik uitgeruster wakker en heb ik de hele dag door een lekkere stemming.

2 weken voor de X dus begonnen met de 5htp en eindelijk is de dag aangekomen dat we X gingen gebruiken die avond.

S`middag rond 12 uur nog een 5htp genomen en in de avond was het moment daar. Rond een uur of 8 nog lekker even een stevige nasi gemaakt voor mij en me vrouwtje en een uurtje later het eerste halve genomen. We hebben een aantal van de roze W pillen die we al 2x eerder hadden genomen. De vorige keren dat we ze hadden genomen hadden we alle twee iets van, we kunnen deze ook wel een 1 keer nemen en geen halve, maar gelukkig ( achteraf ) toch maar een halve genomen beide. Ik ben 82 kilo en me vrouwtje 65.

Ik word elke keer enorm geil van X en me vrouwtje niet, dus het ritueel is. Pilletje nemen, douchen en dan na het douchen lekker seksen en wachten tot we de X gaan voelen. Als we eenmaal aan het seksen zijn en ze is nog niet gekomen, dan blijft ze geil totdat ze is gekomen. Iedergeval de vorige keren.

9 uur X, daarna gaan douchen tot 2115 ongeveer en na het douchen lekker gaan seksen. Om ongeveer 21:30 begon mijn vrouwtje wat te voelen van de pil en ik nog niet, maar tijdens de seks ben ik daar toch niet mee bezig.

2145: Nu begin ik ook te voelen dat de pil begint te werken en hoe lekker is dat tijdens de seks. Ik word er alleen maar geiler van en seksen kan me niet lang genoeg duren. Gelukkig was het deze keer voor mijn vrouwtje ook anders. Voor het eerst was ze geil van X. Tijdens de seks veel afwisseling en de olie erbij gepakt. Masseren is normaal al lekker, maar met X op is dat ongeveer keer 10. Heerlijk vond ze het. Nja, verder over onze seks genoeg. Na dat zij klaar was gekomen nog een tijdje door gegaan en lekker tegen elkaar gaan knuffelen in bed. Lieve dingen tegen elkaar zeggen en tot ongeveer half 12 in de slaapkamer geweest in een beetje lopen seksen en olieen en van alles en nog wat.

Ik moet zeggen dat ik me voor het eerst compleet in de hemel voelde na enkel een halve pil. De andere keren dat ik X had genomen, na ongeveer 2 uur meteen een halfje erbij genomen, maar
nu hadden we dat beide niet nodig. Ik voelde me heerlijk! Ik kan me altijd beter voelen dus de vaporizer aangezet voor een lekkere lading Powerplant.
Na een 2tal volle zakken van de vapo belande ik pas echt in de 7de hemel. Wat is wiet toch lekker met een pilletje op. Klaarkomen is op dat moment niet aan de orde, maar seks is zo lekker, dus we zijn maar doorgaan seksen. Mijn vriendin is voor het eerst geil met een pil op. Het enige wat anders is, als de andere keren. Is dat zij ook 4 dagen van te voren is begonnen met 150mg 5htp per dag. Ook zij voelde de pil veel sterker en harder inslaan als zonder de 5htp.

Algoed. Rond half 12 dus de vapo gehad en tot half 1 ongeveer in de slaapkamer bezig geweest. Ik kon absoluut niet klaarkomen, maar as daar ook niet mee bezig. Het probleem is wel dat je geil blijft. We zijn om half 1 naar de woonkamer gegaan om daar verder te gaan met de avond.
Ik lekker de badjas aan en zij lekker in lingerie op de bank.

Ik merkte van de laatste keer dat ik heel erg van staan houd tijdens de X. Ik heb vanaf half 1 tot ongeveer half 4 ook alleen maar gestaan.
Van te voren wat dingen opgezocht op internet wat leuk is om te doen met X. Knetterkauwgom was het eerste wat we gingen proberen. We hadden er totaal geen verwachtingen bij dus hoppa alle 2 een zakje leeg gegooid in onze mond en wtf!! Hahaha, wat een heerlijke space zeg!
Wat voelt dat ontzettend vreemd. Ik wil het omschrijven als een soort ijs was gaat openbreken in je mond. Het voelt als een hele laag wat je mond bedekt en het lijkt te breken in je mond. Super leuke ervaring. Aanrader!

Daarna waren de waterijsjes als twisters aan de beurt. Ik wist niet dat die ijsjes zo lekker waren. Echt super lekker! Tevens als je vriendin of vriend stukjes eraf kauwt en dat je hem of haar oraal bevredigt. Super intens en lekker met X op! Niet te verglijken zonder X. Echt een hele andere ervaring.

Rond half 1. Een uurtje nadat ik de vapo heb gebruikt, voel ik de x toch wel wat minder. Wanneer ik weer de vapo gebruik zit ik na 2 minuten weer op het zelfde niveau als een uur eerder. Wiet versterkt de X echt heerlijk. Mijn vrouwtje drinkt meestal paar biertjes tijdens
X en dat vind ze lekker. Om half 3 besloten om nog een halfje te nemen om te kijken waar
dat toe lijd.

Heerlijk muziekje aan en we hebben beide iets van alleen maar hardstyle en geen andere muziek. Op 1 of andere manier is hardstyle toch het fijnste om naar te luisteren en al het andere waardeloos. Af en toe tussendoor hebben we gewoon seks. Rond een uur of 3 begin ik toch echt de 2de halve te voelen en moet eerlijk zeggen dat ik deze ook goed begin te voelen. Ik wil zelfs even zitten, omdat ik toch echt zwaar ga spacen. Mijn vriendin gaat ook lekker en de 2halve voelen we allebei duidelijk. Het zitten helpt wel goed en op deze manier kunnen we elkaar lekker knuffelen en andere dingen die we fijn vinden.

Elkaar complimenteren is daar 1 van. Ik heb ongeveer 10 minuten lang het gevoel dat ik net
ff te hard ga, maar nog wel controle heb. na 10 minuten word het toch weer wat minder en wil ik weer lekker gaan staan. Mezelf een beetje showen voor me vriendin wat ze leuk vind. Ik heb bijna de hele tijd me leuter in de hand, omdat ik dat gewoon lekker vind voelen. Alles is goed en alles mag.

Rond half 4 nog maar keer de vapo gebruikt en wat heerlijk is dat. De rest van de nacht/ochtend doen we een beetje wat we daarvoor ook gedaan hebben. Rond 5 uur, hadden we besloten om te gaan douchen. Douchen voelt heerlijk met X op, maar mijn vriendin vond het snel welletjes en wilde naar bed. Omdat ik nog steeds niet was klaargekomen hebben we ongeveer nog 2 uur seks gehad, wat vervolgens lijde tot de moeilijkste opgave ooit. Maar het lukte. Damn wat moeilijk zeg, maar lekker was het wel.

Rond 7 uur werd het al licht en we waren beide best wel vermoeid. We gingen lekker op bed liggen om te slapen en mijn vriendin sliep al vrij snel. Ik moet zeggen dat het slapen bij mij wat lastiger ging, omdat ik voor het eerst hallucinaties had met X. Ook al was het donker in de kamer. Ik zag overal rood/blauw en groene kleine cirkels. Echt super vet om te zien. Ik heb ongeveer nog een dik half uur met me ogen open naar de cirkels gekeken in de donkere kamer. Daarna in slaap gevallen om vervolgens na ongeveer 5 uur slaap wakker te worden om te plassen.
Tijdens het plassen merkte ik nog steeds dat ik aan het spacen was. Vervolgens weer gaan slapen om 2 uur later weer wakker te worden om te gaan werken.

Gelukkig was de 2 uur genoeg om niet meer te spacen en vervolgens nergens last van te hebben. Ik moet zeggen dat dit mijn beste space tot nu toe was. Ik heb het gevoel dat 5htp hier een grote aanwinst aan mee heeft gedaan.

Over 2 maanden mogen we weer! Kijk er nu al naar uit!

transformated

Badass junkie
Leuk tripreport thuis xtc met een geliefde of goeie maat is altijd leuk om te doen.
Heb het wel nog nooit intiem met een vrouw gedaan maar staat zeker op me to do list.

jaap B

Newbie
Hallo
na jou verhaal te hebben gelezen en er van genoten te hebben dachten wij ja lekker nu wij ook weer een genieten .
na een lange tijd niet gesnoept te hebben zaten alle bij niet goed in ons vel wat problemen en dan moet je ook niet noen vinden wij
maar gister alle bij er weer zin in hele dag naar uitgekeken en om 6 uur half snoepje genomen en lekker gedoucht en bete tuttebellen kam hij lekker binnen heerlijk gevreen met elkaar en het was heerlijk na 2 uur halve bij genomen en was nog lekkerder normaal nemen we een hele in 1 keer maar dachten eerst aankijken
na 2 uren allebij 1,5 G waren we helemaal 1 het was einde na nog 2 uur nog een keer G en vr was op een gegeven moment moe zijn we lekker naar bed gegaan waar van ik zo sliep maar Vr kon niet slapen heeft ze nog even gedoucht en melatonieme ingenomen en toen heerlijk gaan slapen nu volgen de dag lekker ontbeten in de jacuzzi en nog heerlijk gevoel hebben genieten we nog alle bij ben benieuwd naar de dinsdag dip hebben van morgen alle bij htp5 genomen en veel vitamines

kijken uit naar de volgende keer
bedankt vor je verhaal hadden wij nodig
xxxxx

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Heeft ''je vrouwtje'' dit report ook gelezen? Is dit een trip report of een geil seks verhaal? Zit je wel op de juiste site?

ooscaar

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
Heeft ''je vrouwtje'' dit report ook gelezen? Is dit een trip report of een geil seks verhaal? Zit je wel op de juiste site?
:tearsofjoy: Minstens een andere titel zou geen kwaad kunnen nee voor dit report hahaha

transformated : Ik heb nog nooit gespaced op een feestje. Defqon dit jaar word mijn eerste keer buiten de deur. Ben erg benieuwd.

Leipebaviaan : Het is nou eenmaal hoe het is gegaan. De uitkomst was van te voren niet bekend. Ik probeer een zo goed mogelijke schets van mijn werkelijkheid te maken. Niet met het idee van een seksverhaal. Wij houden allebei van veel seks. Misschien heeft het daarmee te maken.

Ooscaar: Wat had je in gedachten voor titel. Titel is toch vrij duidelijk.

JaapB: Ikzelf zou niet zo snel X nemen als ik me niet lekker in me vel voel. Wil lekker uitgerust zijn en er zin in hebben! Goed om te horen dat een halfje eerst en nog later goed beviel! 5htp heeft me iedergeval wel naar een ander niveau getilt. Heb ook geen dip gehad. Alleen sporten ging wat minder en merkte dat ik van de 5htp wat meer trek had als anders. Nu weer mee gestopt en de trek is alweer wat minder.

ooscaar

Wijs gebruiker
Nee het maakt ook niet uit hoor heizenberg, je mag hier elk verhaal kwijt natuurlijk. :wink: Ik had je report eerder gelezen en vond het wel vermakelijk en ik kon wel lachen om de reactie van leipebaviaan. :tearsofjoy: Dacht alleen dat die 5-htp er niet veel mee te maken had had haha. Sowieso kun je de volgende keer beter niet xtc nemen met 5-htp in je lichaam, omdat je de kans op een serotoninevergiftiging erg verhoogt. Is beter om het alleen te nemen voor herstel en pas te beginnen 72 uur na inname van de xtc, zodat alle MDMA uit je lichaam is.

Bovenaan