XTC met smaakjes?

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen.
Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is?

Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes

MDMA/XTC kauwen is niet heel goed voor je gebit nee. Wel denk ik dat iemand die niet weet hoe goor MDMA/XTC is en dan lekker zo'n "fruitversie" gaat smikkelen zich na 1x wel bedenkt en de volgende keer niet meer gaat kauwen.

Mijn dealer heeft het ook, alleen ik geloof er geen bal van, dus kan alleen niet zeggen hoe het daadwerkelijk smaakt. Wel lijkt het me sterk dat die extreem gore smaak ineens lekker fruitig en fris is.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik had hier niet van gehoord, maar dit is natuurlijk voer voor een media-hype. Criminele drukken pillen met SMAAKJES om onze kinderen aan de DRUGS te helpen! Dus het lijkt me geen goede ontwikkeling.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je die gore smaak echt kan maskeren.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0

Mappie88

Bewuste gebruiker

Ik ben vooral verward wat het nut is. Je mikt die pil toch achterin je keel en giet er een liter water achteraan..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
goeie mdma smaakt zwz wat naar anijs, zeg maar..
sommige dingen zijn een 'aquired taste'.. ik vind het lekker smaken.
zal de associatie ook zijn..
maar mensen kunnen aan de 'vieste' dingen gewend raken en zelfs gaan appreciëren.
Mdma is de meest chemische troep die ik ooit geproefd heb... En dat waren alle verschillende pillen die ik heb gehad en ze proefden allemaal hetzelfde...

Denk niet dat ik deze taste ooit ga acquieren :wink:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Anijs? Geen idee wat voor anijs jij eet maar mdma smaakt imo echt niet naar anijs. Anijs is lekker en mdma paracetamol 2.0

'wat' naar anijs ja.. dus het heeft er wat van weg... ruikt er ook naar.
over het algemeen kan ik door een tabletje op m'n tong te leggen redelijk goed zeggen of er mdma in zit.

Laatst bewerkt:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik ken iemand die kauwt ze fijn en slikt ze dan pas door... Ik ga al dood als ik een paracetamol niet in ene weg krijg..

.. ja, geen probleem toch?
ik kauw zwz m'n paracetamol kapot.. als je daarna water drinkt is dat ook heerlijk zoet in contrast.

een maat van me: " brrrrrgh vies, lekker.. drugs horen vies te zijn. hoe viezer hoe lekkerder..bbrrrrrrggh* "

* schud en trekt z'n hoofd in z'n schouders.. en trekt
een vies gezicht na inname van één of ander chemisch goedje.

MeisterQ

Newbie
Ik vind persoonlijk XTC naar een combinatie van drop en paracetamol smaken.
Ik vind de smaak niet erg, waarschijnlijk ben ik enige haha.. ><

En ja, de pillen die ik gebruik hebt waren altijd getest.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Bij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.

Dit dus :kots: . Ik ben bijna geneigd om een brok eten of fruit er achteraan te gooien dat die zeker mee is de maag in. Met die rare vormen en soms 10 hoeken eraan is ook niet altijd ideaal om door te slikken.

Een stuk pil pletten en in capsule gooien glijd meestal beter door de keel.

Laatst bewerkt:

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Bij mij blijft een pil vaak zelfs nog hangen als ik al water erachteraan heb gegooid. Echt goor man.
Ja of het lost op in je keel maar net niet ver genoeg dus je proeft de hele bende nog
Of nog erger, dat het oplost in je mond en dat het des ondanks het water achter je tanden blijft hangen en je die smaak overal hebt

Had ook het geniale idee om een pil in een water meloen te stoppen met gebrek aan water. In zo’n klein blokje.
DOE HET NOOIT. Pil lost op in de meloen en zodra je hem in je mond doet is het enige wat je proeft xtc en omdat je mond zo droog is krijg je het echt mega moeilijk weg

Bovenaan