XTC met smaakjes

Anunnaki

Wijs gebruiker
Sinds wanneer is dit een ding?

Zojuist een paar pillen binnen gekregen en ze ruiken en smaken naar drop..

Nou maskert het niet de ontiegelijk smerige smaak die er sowieso aan zit maar toch, je proeft het wel.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Voegt letterlijk niets toe. De “fruitversies” van mijn dealer zijn duurder, dus zal wel een nieuwe manier van centen verdienen zijn haha..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mikken ze dan echt op minderjarige klanten daarmee ofzo? Vroeger hadden we geen smaakjes. Platkouwen die dingen en met een pilsje wegspoelen. Fabeltje dat ze sneller inkickten zo was stevige mond tot mond reclame. Hadden ze beter toen naar snoep gesmaakt 🤣.

Mikken ze dan echt op minderjarige klanten daarmee ofzo? Vroeger hadden we geen smaakjes. Platkouwen die dingen en met een pilsje wegspoelen. Fabeltje dat ze sneller inkickten zo was stevige mond tot mond reclame. Hadden ze beter toen naar snoep gesmaakt 🤣.
Kickt idd wel sneller in omdat je het opgelost inneemt, ipv dat die pil nog moet oplossen in je maag. I guess🤷‍♂️
Ik kauw er sws op omdat ik geen pillen kan slikken. Hartstikke slecht voor je tanden maar voor 2x per jaar kijk ik t wel door de vingers.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Kickt idd wel sneller in omdat je het opgelost inneemt, ipv dat die pil nog moet oplossen in je maag. I guess🤷‍♂️
Ik kauw er sws op omdat ik geen pillen kan slikken. Hartstikke slecht voor je tanden maar voor 2x per jaar kijk ik t wel door de vingers.

Ik doe het nooit meer. Meeste tanden zijn gefixt, ik jaag ze niet opnieuw naar de afgrond.

L

Lid 152247

Gast
De smaak drukt me altijd even extra met mijn neus op het feit dat het chemische zooi is.

Met dit soort dingen word het sneller als snoepjes geslikt?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik loste vroeger paracetamol op in een glas water. Had wel het idee dat die sneller inkickte op deze manier!

Bovenaan