Xtc met truffels?

Remco

Newbie
Hallo mensen,
Een paar vrienden en ik waren van plan over 1.5-2maanden xtc te gebruiken op een festivalletje (170mg per pil, zuiver, getest bij Jellinek). Nou maakte iemand van ons een grapje door te vragen of we ook truffels wilde doen voordat we erheen gaan, maar toen dachten we: waarom ook niet eigenlijk?
Nou is mijn vraag aan jullie of iemand hier verstand van heeft, en of dit de moeite waard is. Heel veel kan ik hierover niet op internet vinden. Wij hebben vaker truffels gedaan (thuis welliswaar) en ook vaker mdma/xtc gebruikt op festivals. Is het de kosten waard om het beiden te gebruiken op een festival? Moet het tegelijk geconsumeerd worden, of de een eerst en na enige tijd de ander? Wat voor feeling krijg je hiermee? Heeft de “sterkte” van de truffels invloed op je trip? Hoeveel gram truffels moet je nemen bij een pil van 170mg mdma?
Ook vinden wij het vaak prettig om tijdens de mdma trip ballonnen te gebruiken, kan dit ook bij een mix van truffels en xtc?
Ik hoor graag van jullie ervaringen en misschien wat antwoorden op mijn vragen :)
Groet

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Het internet staat vol met info over deze combi, google maar eens op 'hippieflip', de benaming voor deze combinatie. Het is best een populaire combo, want ze hebben een wisselwerking en versterken elkaar op een aantal punten. Het is ook een combi die absoluut niet gevaarlijk is. Let wel dat je de XTC veel heftiger voelt, dus dien je minder te nemen dan je normaal doet, ongeveer de helft. Paddo's/truffels gewoon dezelfde hoeveelheid als normaal.

je kan 3 dingen doen,

1- Eerst de XTC, daarna (op de piek van de XTC) de truffels/pado's. De gedachtengang is dat je dan met een uitstekende mindset (door de XTC) je trip in gaat en zo de kans op een bad trip verminderd.
2- tegelijkertijd innemen, dan heb je dus een dikke 4 uur de volle effecten van beiden.
3- eerst de paddo's/truffels en tijdens of een of 2 uur na de piek de XTC. Dan zullen de effecten van de paddo's/truffels verlengd worden terwijl je de XTC ook flink voelt, hoewel het effect van de paddo's/truffels wel wat minder is dan tegelijkertijd innemen, want je zit dan al tegen of zelfs in de comedown van de paddo's/truffels als de XTC in slaat.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
inderdaad, als je gaat combineren met tripmiddelen doe dat dan absoluut voor het eerst thuis.

Onthoudt ook dat je dosis flink omlaag moet, de twee kunnen elkaar versterken dus de normale dosis is te hoog als je er nog een middel bij neemt.

Overigens is 170mg sowieso te hoog... maar dat terzijde.

Bovenaan