XTC met weed

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hallo,

Neem me niet kwalijk als het toch ergens staat want de search heb ik wel gebruikt.

Kan je bij je eerste XTC ervaring in groepsverband een paar jointjes WWW (White Widow Weed) roken als je al wat blow ervaring hebt? Wat zijn hier eventuele consequenties en oplossingen bij?

Grtz

Hasjmir

Newbie
Zeker wel, sterker nog, je joint heeft nog nooit zo lekker gesmaakt, en je moet goed opletten dat je hem niet voor je zelf houdt haha :tearsofjoy:
Je voelt het dan helemaal door je lichaam gaan, sehr nice ^^

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Nou dat is duidelijk genoeg voor mij :)

2 Blows voor 1 persoon in combo met xtc is dat ongeveer max? Ik weet dat t per persoon verschilt daarom deze vraag ongeveer :P

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
mijn vrienden roken wiet, ik niet,zelf geen siggaret :smoke:

Dan zeggen ze,iedereen die pillen neemt en zo rookt wiet...jij niet :confused: speciale kerel :sunglasses:

Lauu

Badass junkie
als het aan mij ligt wel...is lekker :) alleen met hasj kreeg ik het gevoel van xtc weer terug...

Hasjmir

Newbie
ik rook zelf nooit cigaretten of shag, maar blow wel
heb zelfs es met X een cigaretje aangenomen omdat niemand in staat was te draaien, iets wat ik verder echt never doe (gwn roken)... maar dan ist gewoon lekker..
en je word er idd toch niet echt stoned van, je krijgt juist meer dat lekkere gevoel terug :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Ik rook zelf ook niet, maar als ik op feestjes ben en mn joints die ik in de trein heb gedraaid zijn op, dan rook ik van iedereen die langs komt lopen met een sigaret, mee :mrgreen: op feestjes zijn mensen toch wel altijd goedgestemd en als je ze lief aankijkt krijg je ook een sigaretje...

Maar in ieder geval, mijn ervaring met X en roken, whatever it is, HEERLIJK gewoon :mrgreen: vooral wiet, maar dat rook(te) ik normaal al sowiso minimaal 2 gram per dag, dus op zoon feestje om nou de hele tijd wiet te roken is wel duur want dan zou ik er zo nog es 2 of 3 gram in de tijd van het feestje doorheen jagen.

xpressurself

Bewuste gebruiker
blowen terwijl je uit je trip begint te raken, dus je feestje/avond is afgelopen en je komt verrot thuis aan is het beste wat er op zo'n moment is!!:grin:
echte aanrader dus:wink:

inferno33

Bewuste gebruiker
*Ik kan eindelijk als ervaringsdeskundige meepraten :grin: *

Blowen onder X is geweldig, zeker doen. Te stoned word je niet dus ik raad je eerder aan om om financiele redenen niet ál teveel wiet mee te nemen :wink: .

Tijdens de kater blowen vond ik ook prachtig, gewoon helemaal weg wassie.

xpressurself

Bewuste gebruiker
maar sigaretten vind ik ook fuuucking lekker als ik pillen op heb, komt waarschijnlijk omdat ALLES 10x beter is met xtc :mrgreen:

geox

Bewuste gebruiker
Ik vind dat je wat rustiger wordt maar wel meer spacey. Smaakt zo lekker dan. Net als sigaretten, maak niet uit hoeveel ik er heb, op zullen ze zijn.

buzzrider

Wijs gebruiker
geox zei:
Ik vind dat je wat rustiger wordt maar wel meer spacey. Smaakt zo lekker dan. Net als sigaretten, maak niet uit hoeveel ik er heb, op zullen ze zijn.
idem :grin:
+ met weed erbij lach ik altijd harder ook

xpressurself

Bewuste gebruiker
BuZzRiDeR zei:
geox zei:
idem :grin:
+ met weed erbij lach ik altijd harder ook

Ja dat vind ik dus altijd maf, ik kwam erachter dat als ik uit me plaat ben ik gewoon helemaal niet lach! Ben wel vrolijk en shit maar ik lach gewoon nergens om :P

multi-use

Newbie
van wiet ag ik altijd veel praten maar middenin mijn verhaal raak ik de draad altijd kwijt wat erg vervelend is. maar al sik pillen heb gebruikt en dan blow dan kan ik heel mijn verhaal vertellen (waar ik net over aan het nadenken was bijv.) wat je dus krijgt of wat ik dus krijg is dat ik wel stoned wordt maar nog wel heel goed weet hoe een wat

Stoniemelony

Experimenterende gebruiker
loadrunner zei:
en je voelt de kater niet zo...

Ik heb nooit echt zown erge last van een kater, zit meestal in een dikke chill mode als het aan het uitwerken is, blijf meestal wel achter elkaar draaien :P :stoned:

takedown84

Belezen gebruiker
ik gebruik normaal geen weed maar vrijdag, wel eerst rook ik 'n jointje en dan pak 2 pillen ofzo. is het leuk als je eerst de weed doet?

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Als je eerst wiet rookt voel je daar nog wat van. Maar als je dan een pil pakt dan is dat gevoel snel weg na 10-30 minuten. Ik heb dan altijd dat ik me ineens helemaal nuchter voel, maar daarna begint die pil op te komen ja dus dat is wel fijn.

xpressurself

Bewuste gebruiker
ik vind het altijd fijn dat je veel relaxter die pil op voelt komen, toen ik er net mee begon werd ik altijd vet zenuwachtig. en met blowen sloegen ze dan heel geleidelijk in.

Annæ

Belezen gebruiker
Ah Ah Ah
wat verlang ik naar dat gevoel
indeed, je joint was nog nooit zo lekker
zeker eens doen dus

Toen ik teveel jointjes rookte tijdens mijn xtc trip kon ik niet meer praten
omdat ik telkens vergeten was wat ik wou zeggen
Er zijn dus grenzen :}

Pepnoize

Belezen gebruiker
ja het is echt super als je strak staat.

ik dacht hier gelezen te hebben dat de mda in de mdma meer of sneller ofzo vrij komt als je blowt wanneer je pille op hebt... klopt dit?
en dat zou dan ook het hallucineren verklaren (mda = de stof in mdma waar je van hallucineert, hoe meer pille op hoe meer mda dat vrij komt)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Pepnoize zei:
ja het is echt super als je strak staat.

ik dacht hier gelezen te hebben dat de mda in de mdma meer of sneller ofzo vrij komt als je blowt wanneer je pille op hebt... klopt dit?

Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet?

Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet!

Bovenaan