xtc na 2CB

hoi ben hier nieuw. lees al tijden de forums plat en wil nu zelf even posten. ik heb over een paar weeken weer een gepland drugsweekendje.
Mijn vraag is of de werking van xtc anders of minder is als je de avond daarvoor 2cb hebt binnengehad.
Iemand ervaring?

laat het me horen. greets!!!

3970

Wijs gebruiker
Mijn vrouw heeft MDMA zo'n 2 tot 3 u na een dosis 2C-B genomen. Haar reactie op de MDMA was heel goed, en ze had er ook sterke visuals bij, misschien nog een uitloper van de 2C-B? Een vriend van ons die zo'n 3 u na zijn dosis 2C-B een XTC pil nam, voelde alleen echt de XTC pil, zoals hij die altijd voelt.

En ikzelf had na een hele heftige dosis 2C-B, zo'n 150 mg MDMA genomen, na zo'n 5 u, en merkte er helemaal nada-noppes-niks van :flushed:

De combinatie wordt meestal andersom genomen, eerst MDMA, en na een tijdje de 2C-B, om de MDMA trip te verlengen. Maar, andersom kan volgens mij zeker geen kwaad. Maar als er al een avond heeft tussen gezeten, zul je niet veel verschil merken, lijkt me.(correct me if I'm wrong!)

Hemi

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Het omgekeerde werkt prima in ieder geval ! Heb het ik dit weekend ondervonden. WAARSCHUWING WEL ERG HEFTIG ZORG DAT JE GOED TEGEN BEIDE KAN VOOR JE GAAT COMBINEREN :openmouth: :openmouth: .

Ik had een aantal goede mdma/mda pillen op en later in de nacht 30 mg 2C-B hieroverheen genomen. Echt vet :smoke: , zeer sterke visuals zat echt in een andere dimensie... Dit alles was in combo met bier en weed ! Ik ben dan wel wat gewend. Ik denk dat veel mensen het niet zullen trekken dus niet echt aanrader als je beetje nieuw met drugs bent, en nog niet veel hebt geprobeerd !

Verwacht niet dat je nog iets of iemand herkent op een gegeven moment... Geniet er gewoon van, of doe het niet :wink:

mvg,
Patrick :grin:

Bovenaan